Г 86 Гроза, Л. В. Впровадження рольової гри в навчання діалогічного мовлення [Текст] / Л. В. Гроза> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 2-11. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рольові ігри Англійська мова--методика викладання--діалогічне мовлення Кл.слова (ненормовані): рольові ігри -- діалогічне мовлення -- творчий підхід -- діалог-договір -- діалог-розпит -- діалогічна єдність -- засвоєння діалогічної єдності -- мікродіалоги -- оволодіння мікродіалогом -- складання діалогів -- власні діалоги Анотація: Подано вправи з англійської мови з використанням рольових ігор у вивченні діалогічного мовлення. Рольова гра формує в учнів здатність слухати й розуміти співрозмовника, бачити себе з позиції партнера по спілкуванню. Рольва гра виконує в процесі навчання діалогічного мовлення функцію, що орінтує учнів на спілкування. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Х 11 Хілько, Н. В. Навчання діалогічного мовлення як засіб розвитку креативного мислення учнів [Текст] / Н. В. Хілько> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 13. - С. 2-11. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--діалогічне мовлення Англійська мова--методика викладання--креативне мислення Кл.слова (ненормовані): діалогічне мовлення -- креативне мислення -- мовленнєва діяльність -- монологічне мовлення -- дискутивні вправи -- навчальна дискусія Анотація: У статті розповідається про мовлення як засіб мовленнєвої діяльності та зміст навчання для розвитку креативного мислення учнів на уроках англійської мови. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |