Г49 Гін, В. І. Прийоми педагогічної техніки [Текст] : методический материал / В. І. Гін. - Х. : Ранок, 2007. - 176 с. - (Педагогічний пошук). - ISBN 978-966-08-2492-8 : 14.00 грн. РУБ 371.01 Рубрики: Педагогічна майстерність Педагогічна техніка вчителя--принципи Дидактика Ігрові методи навчання Керування класом Педагогічне спілкування Уроки Ділові ігри (пед.) Оцінювання знань учнів Кл.слова (ненормовані): опитування усне -- списування -- уроки, традиції -- керування уроком -- повторення вивченого на уроці Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПШ-2/2009/10 Журнал 2009р. N 10 Педагогічному факультету Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка - 30 років. - С.2-25 Мовчун, А. Найдивніше з див - Людина / А. Мовчун. - С.26-27 Плукар, Г. Учитель не урокодавець, а вихователь і наставник / Г. Плукар. - С.29 Пономарьова, К. Компетентнісний підхід до перевірки усних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів / К. Пономарьова. - С.34-38 Грона, Н. Використання різних видів списування для вироблення стійкої орфографічної навички у другокласників / Н. Грона. - С.39-43 Тарасенко, С. Відкритий урок з математики, 2 клас / С. Тарасенко. - С.47-50 Митник, О. Технологія побудови уроку як цілісного творчого процесу / О. Митник. - С.53-57 Гордіюк, Н. Урок логіки у шкільному розкладі : екзотика чи необхідність? / Н. Гордіюк. - С.57-58 Мартиненко, С. Педагогічна адаптація першокласників до навчання в школі : поради для батьків / С. Мартиненко. - С.59-61 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 87 Грона, Н. Використання різних видів списування для вироблення стійкої орфографічної навички у другокласників [Текст] / Н. Грона> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 10. - С. 39-43 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі Кл.слова (ненормовані): орфографічні уміння Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПНВ/2016/13/14 Журнал 2016р. N 13/14 Мириленко, Т. М. Одиниці вимірювання часу : урок математики у класі-комплекті / Т. М. Мириленко. - С.2-6. Наливайко, Н. В. Здоров’я та здоровий спосіб життя : заняття-тренінг / Н. В. Наливайко. - С.7-10. Молчанова, Т. О. Які легенди про рослини і тварин складали наші пращури : урок природознавства у 3-му класі / Т. О. Молчанова, О. А. Ткачук. - С.11-15. Котляр, Л. М. Охорона природи (на матеріалах заповідника "Асканія Нова”) : урок природознавства у 4-му класі / Л. М. Котляр. - С.16-22. Бабіченко, Н. Ю. Весняні квіти. Нетрадиційні способи малювання. Малювання повітряними кульками : урок образотворчого мистецтва / Н. Ю. Бабіченко. - С.23-24. Кропивна, О. І. Моя Україна : тексти для списування з граматичним завданням [1-4 кл.] / О. І. Кропивна. - С.25-54. Камишенцева, С. В. Прощавай, мій перший клас! : свято / С. В. Камишенцева. - С.55-57. [Випусний в початковій школі] : добірка сценаріїв свят. - С.58-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 83 Кропивна, О. І. Моя Україна [Текст] : тексти для списування з граматичним завданням [1-4 кл.] / О. І. Кропивна> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 13/14. - С. 25-54. Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--тексти для списування Кл.слова (ненормовані): уроки української мови в початковій школі -- тексти для списування -- граматичні завдання -- дидактична картотека Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 77 Прищепа, О. Післябуквений період – важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / Ольга Прищепа> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 8–11. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): навчання грамоти -- післябуквений період -- письмо -- графічна сітка -- рукописні букви -- друковані букви -- швидкість письма -- самостійне списування -- списування з книги -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що післябуквений період навчання грамоти відведений для закріплення, узагальнення й удосконалення знань, умінь і навичок з письма. В цей період в учнів відбувається підсумок знань, умінь і закріплюються навички з письма, які будуть опорою у навчанні української мови в 2 класі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |