74.2
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 69-73. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Творча діяльність учнів

   Музичне виховання

   інтуїція (творчість)

   молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
інтуїція -- сприймання -- оцінювання -- творчість -- уроки музики -- інтуїтивне осягнення -- інтуїтивно-образне осягнення
Анотація: У статті визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музики та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учням повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)