Т 89 Турчин, Тамара. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 69-73. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Творча діяльність учнів Музичне виховання інтуїція (творчість) молодші школярі Кл.слова (ненормовані): інтуїція -- сприймання -- оцінювання -- творчість -- уроки музики -- інтуїтивне осягнення -- інтуїтивно-образне осягнення Анотація: У статті визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музики та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учням повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |