Шифр: РШ/2011/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 6
Зміст:
IV українсько-польський форум. - 2-а с. обкл.
Пометун, Олена. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун. - С.3-7
Остапчук, Олена. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук. - С.8-14. - Бібліогр.: 22 назв.
Васьківська, Галина. Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко. - С.15-20. - Бібліогр.: 14 назв.
Щекатунова, Ганна. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова. - С.21-27. - Бібліогр.: 16 назв.
Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект. - С.28-38. - Бібліогр.: 17 назв.
Бех, Іван. Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех. - С.39-42. - Бібліогр.: 4 назв.
Оржеховська, Валентина. Про безпеку дітей у Всесвітній мережі Інтернет / В. Оржеховська. - С.43-45. - Бібліогр.: 4 назв.
Столяренко, Оксана. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко. - С.46-50. - Бібліогр.: 14 назв.
Драч, Ірина. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова. - С.51-54. - Бібліогр.: 6 назв.
Кисільова-Біла, Валентина. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла. - С.55-58. - Бібліогр.: 5 назв.
Онопрієнко, Володимир. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету / В. Онопрієнко. - С.59-64. - Бібліогр.: 19 назв.
Ганжа, Олена. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа. - С.65-69. - Бібліогр.: 21 назв.
Турчин, Тамара. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин. - С.69-73. - Бібліогр.: 2 назв.
Білецький, Олексій. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький. - С.74-78. - Бібліогр.: 18 назв.
Отич, Олена. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки / О. Отич. - С.79
Кирій, Світлана. "Звуки квітів" Михайла Яремківа / С. Кирій. - С.80
Журавель, Інна. Етнологія Черкаського краю - унікальна колекція скарбів дущі / І. Журавель. - 3-а с. обкл.
Педагоги-митці : ними пишається Україна : майстерня Михайла Яремківа. - 4-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.2
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 69-73. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Творча діяльність учнів

   Музичне виховання

   інтуїція (творчість)

   молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
інтуїція -- сприймання -- оцінювання -- творчість -- уроки музики -- інтуїтивне осягнення -- інтуїтивно-образне осягнення
Анотація: У статті визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музики та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учням повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


Шифр: РШ/2011/7
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 7
Зміст:
Освітні програми Globe в Україні. - 2-а с. обкл.
Кравченко, Тамара. Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко. - С.3-6. - Бібліогр.: 3 назв.
Столяренко, Олена. Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини : пошук підходів / О. Столяренко. - С.7-13. - Бібліогр.: 14 назв.
Іванова, Юлія. Формування ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх соціальних педагогів / Ю. Іванова. - С.14-17. - Бібліогр.: 9 назв.
Сологуб, Анатолій. Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти / А. Сологуб. - С.18-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Відкриття комп’ютерного класу в київському ліцеї-інтернаті - приклад успішного розвитку українсько-китайських відносин. - С.22
Рева, Юрій. Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева. - С.23-27. - Бібліогр.: 12 назв.
Макаренко, Ірина. Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко. - С.28-32. - Бібліогр.: 2 назв.
Уліщенко, Віолетта. Метод ейдетики в інтерсуб’єктивному навчанні української літератури (практико-орієнтований аспект) / В. Уліщенко. - С.33-38. - Бібліогр.: 10 назв.
Сучасні освітні технології у вищих педагогічних навчальних закладах. - С.38
Матяш, Надія. Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини 8-9 класи" / Н. Матяш. - С.39-42. - Бібліогр.: 8 назв.
Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) / М. Скиба. - С.43-47. - Бібліогр.: 10 назв.
Науково-практична конференція "Молодь і політика реформ". - С.47
Петров, Олександр. Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров. - С.48-51. - Бібліогр.: 8 назв.
Завідонова, Наталія. Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання (на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана) / Н. Завідонова, Л. Червінська. - С.52-54. - Бібліогр.: 5 назв.
Зорочкіна, Тетяна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна. - С.55-62. - Бібліогр.: 8 назв.
Євдокимова, Емілія. Веселкові кольори та казкові візерунки творчості Тамари Затинченко / Е. Євдокимова. - С.62-63
Турчин, Тамара. Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин. - С.64-68. - Бібліогр.: 4 назв.
Ковмір, Олена. Організаційно-методична система формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах / О. Ковмір. - С.69-73. - Бібліогр.: 5 назв.
Малюга, Володимир. Педагогічний музей України: шлях становлення і розвитку : (ХХ - початок ХХІ ст.) / В. Малюга. - С.74-78. - Бібліогр.: 17 назв.
Розвиток програми GLOBE в Україні : VII Міжнародна конференція-зустріч національних координаторів програми GLOBE Європи та Азії. - С.79
Отич, Олена. Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії / О. Отич. - С.80
ІХ Міжнародні педагогічно-мистецькі читання пам’яті Оксани Рудницької. - 3-а с. обкл.
Педагоги-митці: ними пишається Україна : майстерня Тамари Затинченко. - 4-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 64-68. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: викладання музики в школі
   навчання музичне

   Уроки музики

Кл.слова (ненормовані):
музично-просвітницька діяльність -- театралізована діяльність -- театри лялок -- комп’ютерно-навчальні ігри -- музичне навчання -- музично-дидактичні ігри
Анотація: У статті розглянуто форми музичного навчання молодших школярів, що передбачають активну музичну діяльність учнів практичного характеру, в процесі якої відпрацьовуються музичні вміння і навички, реалізуються виховні завдання, розвиваються музичні здібності. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, досягненню ними творчих успіхів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Шифр: РШ/2012/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 1/2
Зміст:
Андрущенко, Віктор Петрович. Проблема входження української університетської освіти в європейський простір / В. П. Андрущенко, І. Гамерська. - С.3-8. - Бібліогр.: 19 назв.
Бех, Іван Дмитрович. Духовні цінності як надбання особистості / І. Д. Бех. - С.9-12. - Бібліогр.: 4 назв.
Топузов, Олег. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв.
Стрілець, Світлана. Стандарти фахової підготовки у системі вищої освіти України: напрями вдосконалення / С. Стрілець. - С.17-22. - Бібліогр.: 10 назв.
Абсалямова, Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.23-26. - Бібліогр.: 15 назв.
Флегонтова, Наталія. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова. - С.27-32. - Бібліогр.: 7 назв.
Шахрай, Валентина. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання / В. Шахрай. - С.33-38. - Бібліогр.: 12 назв.
Турчин, Тамара. Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин. - С.39-43. - Бібліогр.: 3 назв.
Бережна, Таміла. Створення здорового середовища навчального закладу як шлях збереження і зміцнення здоров’я'я учнів / Т. Бережна. - С.44-47. - Бібліогр.: 9 назв.
Ананьєва, Надія. Формування освітнього простору полілінгвістичної гімназії / Н. Ананьєва. - С.48-55. - Бібліогр.: 6 назв.
Цимбал-Слатвінська, Світлана. Відображення досягнень педагогічної науки в часописі "Советская педагогика" (1937-1991 роки) / С. Цимбал-Слатвінська. - С.56-60. - Бібліогр.: 11 назв.
Куліш, Тетяна. Теоретичні засади українського дошкілля в творчій спадщині Наталії Лубенець / Т. Куліш. - С.61-65. - Бібліогр.: 8 назв.
Веремюк, Людмила. Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая / Л. Веремюк. - С.66-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Визначні дати 2012 року : календар. - С.71-74.
Іван Олексійович Сікорський - видатний діяч української педагогіки, психології та медицини (1842-1919). - С.75-77.
Кух, Людмила. Нові кроки в розвитку екологічної освіти в Україні / Л. Кух. - С.78.
Панасенко, Елліна. "Душа моя - весняна пісня, де словами - квіти..." / Е. Панасенко. - С. 79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



74.268.53-253
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 39-43. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.268.53-253
Рубрики: методика викладання--інформаційно-комп’ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
комп’ютеризація -- уроки музики -- початкова школа -- методика викладання музики -- інформаційні технології
Анотація: У статті розглянуто основні положення щодо використання інформаційних технологій у практиці початкової школи. Виявлено головну мету впровадження комп’ютерного навчання у системі початкової музичної освіти та визначено доцільність застосування програмно-педагогічних засобів на уроках музики. Наголошено, що використання інформаційних технологій впливає на творчий розвиток дитини, її активну позицію у навчанні, краще опанування необхідного обсягу знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



Шифр: РШ/2012/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 6
Зміст:
Кушнір, Василь. Інноваційність освіти як дидактичний принцип / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.3-8. - Бібліогр.: 17 назв.
Уваркіна, Олена . Базова модель новітньої української освіти / О. Уваркіна. - С.9-12. - Бібліогр.: 13 назв.
Пастовенський, Олександр. Мережева модель управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський. - С.13-18. - Бібліогр.: 17 назв.
Щекатунова, Ганна. Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ / Г. Щекатунова. - С.19-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Островерхова, Надія. Методологія формування технологічної культури керівника ЗНЗ / Н. Островерхова. - С.27-32. - Бібліогр.: 14 назв. : рис., табл.
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський: піклування про здоров’я і духовне життя школярів / Л. Бондар. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв.
Столяренко, Олена. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / О. Столяренко. - С.37-43. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Матяш, Надія. Проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту / Н. Матяш. - С.44-48. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Петрова, Анастасія. Особливості формування іншомовної компетентності студентів у вищому навчальному закладі / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 11 назв.
Назаренко, Костянтин. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / К. Назаренко. - С.53-57. - Бібліогр.: 3 назв.
Вернидуб, Роман. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних университетів / Р. Вернидуб. - С.58-62. - Бібліогр.: 16 назв.
Турчин, Тамара. Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти / Т. Турчин. - С.63-67. - Бібліогр.: 2 назв.
Антонець, Михайло. Висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти" : (20-ті роки ХХ ст.) / М. Антонець. - С.68-72. - Бібліогр.: 18 назв.
Паньків, Людмила. Мальовничий світ на полотні / Л. Паньків. - С.72-73.
Ткаченко, Лідія. На чолі цивілізаційних перетворень України : до 65-річного ювілею В. Г. Кременя / Л. Ткаченко. - С.74-76.
Корольов, Борис. Вона прийшла у світ не для корид : до ювілею Ольги Степанівни Коноваленко, головного редактора тижневика "Освіта" / Б. Корольов. - С.77-78.
Дічек, Наталія. Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу / Н. Дічек. - С.79-80.
Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу : "круглий світ" до 20-річчя НАПН України і 85-річчя Інституту педагогіки НАПН України. - 3-тя с. обкл.
Варшавські зустрічі науковців України та Польщі. - 2-га с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2012/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 8/9
Зміст:
Освітні заклади готові до нового навчального року. - С.3.
Бех, Іван. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Бібліогр.: 7 назв.
Радул, Валерій. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Бібліогр.: 21 назв.
Мухін, Михайло. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр.
Бондар, Віталій. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко. - С.20-27. - Бібліогр.: 6 назв.
Мариновська, Оксана. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Абсалямова, Яна. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв.
Доброскок, Ірина. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Бібліогр.: 15 назв.
Мисовська, Галина. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-46. - Бібліогр.: 16 назв.
Онаць, Олена. Взаємозв’язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Бібліогр.: 22 назв.
Юник, Дмитро. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Бібліогр.: 10 назв.
Турчин, Тамара. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Бібліогр.: 4 назв.
Кириленко, Світлана. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63.
Стрілецька, Наталія. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Бібліогр.: 19 назв.
Олексін, Юрій. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Бібліогр.: 11 назв.
Нос, Любов. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Бібліогр.: 10 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ПШ-2/2014/7
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2014р. N 7
Зміст:
Савченко, Олександра. Методичний аналіз навчального комплекту з предмета “Літературне читання” для 3 класу / О. Савченко. - С.3-8.
Любченко, Олена. Формування техніки читання - основа успішного навчання / О. Любченко. - С.12-14.
Красна, Лариса. Перспективний метод залучення молодших школярів до активного домашнього читання книжок - локальний буккросинг / Л. Красна. - С.14-16.
Аліфанова, Інна. Панорама уроків математики у 1-3 класах за новою програмою і підручниками С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко / І. Аліфанова. - С.17-24.
Гузь, Олена. Калина. Інтегрований курс з народознавства, краєзнавства, художньої праці, музики та народної хореографії для 1-4 років навчання учнів початкової та основної школи : авторська програма / О. Гузь. - С.27-31.
Турчин, Тамара. Провідні тенденції в розвитку сучасної початкової загальної музичної освіти / Т. Турчин. - С.37-39.
Мартиненко, Світлана. Діагностування згуртованості педагогічного колективу вчителів початкової школи / С. Мартиненко. - С.40-42.
Мовчун, Антоніна. Щемке і трепетне поетичне слово Галини Кирпи : про книгу вибраного “Місяць у колисці” / А. Мовчун. - С.44-46.
Бойченко, Тетяна. План роботи гуртка “Квілінг” / Т. Бойченко. - С.51-52.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4УКР)
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Провідні тенденції в розвитку сучасної початкової загальної музичної освіти [Текст] / Т. Турчин // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 37-39. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.04(4УКР) + 85.313(4УКР)
Рубрики: Музична освіта в Україні--початкова освіта
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
музична освіта -- початкова загальна музична освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2015/5/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2015р. N 5/6
Зміст:
Дічек, Наталія. Сухомлинський В. і зарубіжна філософсько-психологічна думка XX ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек. - С.3-9.
Хайруліна, Василина. Ідеї В. О. Сухомлинського належать світу / В. Хайруліна. - С.9-13.
Бондар, Людмила. Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар. - С.13-17.
Стребна, Ольга. Фестиваль педагогічних ідей у вимірі педагогіки В. О. Сухомлинського: досвід Херсонщини / О. Стребна. - С.17-20.
Кравченко, Тамара. Сімейні цінності в Об’єднаному Королівстві Великої Британії: ретроспективний погляд і сучасні тенденції / Т. Кравченко. - С.20-24.
Каменькова, Тетяна. Позашкільна освіта України і Європи: волонтерський напрям / Т. Каменькова. - С.24-26.
Гавриш, Наталія. Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками з погляду учасників освітнього процесу / Н. Гавриш, Н. Курило. - С.26-32.
Профільне навчання іноземної мови у старшій школі - нагальна соціальна потреба. Концепція навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11 класів профільної школи. - С.32-37.
Бондар, Володимир. Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. драгоманова: зміст і основні напрями / В. Бондар, О. Митник. - С.37-43.
Кушнір, Іван. Розвиток маркетингової компетентності керівників ВНЗ I-II рівнів акредитації у міжкурсовий період / І. Кушнір. - С.43-47.
Костюк, Вікторія. Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк. - С.47-53.
Надтока, Олександр. Прогностичні аспекти розвитку змісту географічної освіти в загальноосвітній школі / О. Надтока. - С.53-58.
Роговець, Олена. Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочній діяльності / О. Роговець. - С.58-62.
Яременко, Лілія. Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті / Л. Яременко. - С.62-67.
Радул, Ольга. Вищі школи різних конфесій на території України у XVI-XVII ст. / О. Радул. - С.67-72.
Турчин, Тамара. Спадкоємність освітніх ідей у творчості українських музикантів-педагогів (XX-XXI ст.) / Т. Турчин. - С.72-76.
Січкар, Алла. Актуалізація ідей діяльнісного підходу в умовах становлення суспільного дошкільного виховання в Україні (1871 - 1907) / А. Січкар. - С.76-80.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


85.313(4УКР)
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Спадкоємність освітніх ідей у творчості українських музикантів-педагогів (XX-XXI ст.) [Текст] / Т. Турчин // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 5/6. - С. 72-76.
ББК 85.313(4УКР)
Рубрики: Музика--музиканти
Кл.слова (ненормовані):
музиканти-педагоги


Дод.точки доступу:
Лисенко, Микола Віталійович (укр. композитор ; 1942-1912) \о нем\; Стеценко, Кирило Григорович (український композитор, диригент, музичний критик ; 1882-1922) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2016/7
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 7
Зміст:
Березівська, Лариса. Василь Сухомлинський про джерела формування в школярів патріотичних почуттів / Л. Березівська. - С.3-7. - Бібліогр.: 14 назв. : фотогр.
Дічек, Наталія. Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-12. - Бібліогр.: 13 назв.
Лактіонова, Галина. Партнерство навчальних закладів і родин: нові реалії і досвід / Г. Лактіонова, С. Машкіна. - С.13-18. - Бібліогр.: 10 назв.
Радченко, Сергій. Книга vs. комп’ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або Як заохотити дітей до читання / С. Радченко. - С.18-20.
Гораш, Катерина. Прогнозування інноваційного розвитку загальної середньої освіти: діяльнісний аспект / К. Гораш. - С.21-25. - Бібліогр.: 10 назв.
Красняков, Євген. Духовні цінності як соціокультурна основа безпеки українського суспільства / Є. Красняков. - С.25-26 : фотогр.
Турчин, Тамара. Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту / Т. Турчин. - С.27-31. - Бібліогр.: 4 назв.
Мариновська, Оксана. Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська. - С.32-37. - Бібліогр.: 12 назв.
Шпильовий, Василь. До проблеми професійної підготовки магістрів з управління проектною діяльністю інноваційних систем / В. Шпильовий. - С.38-43. - Бібліогр.: 4 назв.
Щербакова, Олена. Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров’я / О. Щербакова. - С.44-48. - Бібліогр.: 8 назв.
Кравчук, Неля. Модель формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Кравчук. - С.49-55. - Бібліогр.: 12 назв. : мал.
Петрова, Светлана. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти / С. Петрова. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв.
Міхно, Олександр. Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими / О. Міхно. - С.61-67. - Бібліогр.: 20 назв. : табл.
Чаграк, Наталія. Освітні програми для людей похилого віку в закладах вищої освіти США: досвід для України / Н. Чаграк. - С.68-73. - Бібліогр.: 41 назв.
Чичук, Антоніна. Сучасні моделі навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії / А. Чичук. - С.74-77. - Бібліогр.: 5 назв.
Дічек, Наталія. Шляхом пошуку істини: до ювілею академіка Ольги Сухомлинської / Н. Дічек, Н. Антонець. - С.78-79.
Наративний підхід до навчання і виховання : рекомендаційний бібліографічний список / упоряд. Л. І. Самчук. - С.79-80.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту [Текст] / Т. Турчин // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 27-31. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--початкова музикальна освіта--зміст освіти
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
українська музика -- музично-педагогічна освіта -- сучасна музика -- молодші школяри -- зміст освіти
Анотація: У статті визначається сутність нововведень у змісті сучасної початкової загальної музичної освіти, що сприяє вдосконаленню системи загальної музичної освіти в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 182.25 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Євгенія Іванівна. Розвиток педагогічної освіти і науки у Ніжинській вищій школі / Є. І. Коваленко. - С .7-16
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Використання діяльнісного підходу в підготовці фахівців дошкільної освіти / А. М. Аніщук. - С .17-22
Бейгер, Галина. Освіта як форма профілактики соціального відторгнення бездомних / Г. З. Бейгер. - С .23-42
Бугаєць, Наталія Олександрівна. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті / Н. О. Бугаєць. - С .43-49
Варга, Наталія Іванівна. Проблема творчості вчителя в сучасній педагогічній науці / Н. І. Варга. - С .50-55
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Формування освітніх компетентностей учнів початкової школи у змісті навчального предмета "Я у світі" / Т. В. Гордієнко. - С .56-61
Гуцало, Емілія Унсунівна. Соціальні контексти й практичні цілі вивчення комунікації в університетах (науковий аналіз опитування в академічних спільнотах) / Е. У. Гуцало, О. І. Матьяш. - С .62-68
Дубровська, Лариса Олександрівна. Формування моральних якостей молодших школярів: теоретичний аспект / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .69-74
Жданюк, Анна Василівна. Медіація як технологія запобігання конфліктам у професійній діяльності юристів / А. В. Жданюк. - С .75-80
Карташинська, Рената. Патологія родинного життя – насильство в сім’ї / Р. Карташинська. - С .81-91
Конончук, Данило Іванович. Формування тимчасового колективу в оздоровчому таборі як соціальна необхідність виховної роботи з дітьми / Д. І. Конончук. - С .92-98
Коропатник, Михайло Михайлович. Медійна та інформаційна грамотність – одна із важливих компетентностей, які має формувати нова українська школа: виклики інформаційного суспільства / М. М. Коропатник. - С .99-106
Новгородська, Юлія Григорівна. Феномен інформаційної культури в управлінській діяльності керівника / Ю. Г. Новгородська, Л. І. Кравченко. - С .107-112
Скшидлевський, Павло. Персоналізм та інновації. Філософські коментарі щодо виховання та освіти / П. Скшидлевський. - С .113-124
Люй Цзін Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в педагогічному дискурсі / Люй Цзін. - С .125-130
Ревенчук, Валентина Василівна. До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь / В. В. Ревенчук. - С .131-134
Пашкевич, Анета. Соціотерапія як форма допомоги дітям із синдромом порушення активності та уваги / А. Пашкевич. - С .135-142
Солошич, Ірина Олександрівна. Передумови виникнення й розвитку ідеї формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів / І. О. Солошич. - С .143-148
Шевчук, Марина Олександрівна. Проектна культура керівника: сутність поняття / М. О. Шевчук, І. В. Доліна. - С .149-155
Шумська, Людмила Юріївна. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу / Л. Ю. Шумська. - С .156-162
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків / Н. В. Білоусова, І. В. Ходосенко, О. П. Долгорук. - С .163-166
Дікун, Ірина Анатоліївна. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики / І. А. Дікун. - С .167-172
Житнухіна, Катерина Павлівна. Формування позитивної мотивації й виховання потреби відповідального ставлення до майбутньої професійної діяльності у студентів педагогічних університетів / 173-180
Конончук, Антоніна Іванівна. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери засобами дистанційного навчання в умовах ВНЗ / А. І. Конончук. - С .181-187
Конончук, Олена Анатоліївна. Партнерська взаємодія вихователя і практичного психолога ДНЗ у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку / О. А. Конончук. - С .188-194
Луців, Світлана Ігорівна. Педагогічні методи формування соціокультурних цінностей учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання / С. І. Луців, Г. О. Філь. - С .195-199
Матвієнко, Світлана Іванівна. Картина як засіб ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з культурою рідного краю (на прикладі картин Сергія Шишка) / С. І. Матвієнко, А. Е. Горбачева. - С .200-205
Повідайчик, Оксана Степанівна. Управління процесом формування науково-дослідницьких умінь студентів у системі професійної підготовки / О. С. Повідайчик. - С .206-211
Турчин, Тамара Миколаївна. Інноваційна сутність видів і форм діяльності на уроках музики в початковій школі / Т. М. Турчин. - С .212-216
Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічні умови управління процесом формування культури проектної діяльності старшокласників / М. О. Шевчук, А. О. Ткаченко. - С .218-223
Ювковецька, Юлія Олександрівна. Особливості перекладу термінів туристичної та ресторанно-готельної галузі в економічних текстах / Ю. О. Ювковецька. - С .224-227
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Абрамович, Антоніна Миколаївна. Керована самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутніх фахівців іноземної філології / А. М. Абрамович, Т. Г. Чувакова. - С .228-233
Дубовик, Світлана Миколаївна. Підготовки майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування / С. М. Дубовик. - С .234-239
Кононко, Олена Леонтіївна. Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення / О. Л. Кононко. - С .240-247
Лавриченко, Наталія Миколаївна. Методичний інструментарій підготовки вчителя іноземної мови / Н. М. Лавриченко. - С .248-256
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бхіндер, Наталія Володимирівна. Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.) / Н. В. Бхіндер. - С .257-264
Віннікова, Лілія Федорівна. Особливості гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії в XX сторіччі / Л. Ф. Віннікова. - С .265-269
Дічек, Наталія Петрівна. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст. / Н. П. Дічек. - С .270-281
Сагач, Оксана Михайлівна. Теоретичні та практичні аспекти підготовки до неперервної професійної освіти в історії вищої школи за кордоном / О. М. Сагач. - С .282-287
Самаріна, Світлана Іванівна. Історія становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей / С. І. Самаріна. - С .288-290
Тонконог, Ірина Віталіївна. Підготовка до вчителювання у Полтавському інституті шляхетних дівчат (1818–1917 рр.) / І. В. Тонконог. - С .291-298
Шевченко, Володимир Миколайович. Розвиток спеціальної освіти в країнах Європи та Україні (порівняльний аспект) / В. М. Шевченко. - С .299-304
Шевченко, Світлана Миколаївна. Відображення зовнішньої диференціації організації шкільної освіти на прикладі польських шкіл і шкіл 2–3 мовами навчання (1991–2010) / С. М. Шевченко. - С .305-310
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   Педагогіка--збірники наукових праць

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


    Турчин, Тамара Миколаївна.
    Інноваційна сутність видів і форм діяльності на уроках музики в початковій школі [Текст] / Т. М. Турчин // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 212-216
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Початкова школа--уроки музики
   Початкова школа--навчання--інтегроване навчання

   Початкова школа--інновації

   Початкова школа--виховання--музичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
імпровізація -- репетиція -- форми діяльності -- уроки музики


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)


   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1. ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 216.67 грн.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гао, Іюань. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів / Іюань Гао. - С .9-15
Гудзь, Олена Анатоліївна. Феномен професійної рефлексії в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музики / О. А. Гудзь. - С .15-21
Мамикіна, Анжеліка Іванівна. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу / О. А. Мамикіна. - С .21-28
Лоу, Яньхуа. Вокально-орфоепічна культура та діагностика рівнів її сформованості в іноземних магістрантів / Яньхуа Лоу. - С .28-35
Мен, Ян. Діагностика рівня підготовленості китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності / Ян Мен. - С .35-42
Остапенко, Наталія Ігорівна. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти / Н. І. Остапенко. - С .42-48
Раструба, Тетяна Віталіївна. Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів / Т. В. Раструба. - С .48-55
Ревенчук, Валентина Василівна. Музично-виконавська майстерність учнів як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .55-62
Ростовська, Ірина Олександрівна. Теоретичні основи формування мотивації інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / І. О. Ростовська. - С .62-68
Чайка, Світлана Володимирівна. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу студентів до занять в ансамблі бандуристів / С. В. Чайка. - С .68-75
Чжан, Цзянань. Педагогічні умови формування світоглядної культури майбутнього вчителя музики / Цзянань Чжан. - С .75-82
Чжоу, Лянлян. Сучасні напрямки формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта в умовах фортепіанного навчання / Лянлян Чжоу. - С .82-90
Чжу, Юньжуй. Просвітницька спрямованість вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Юньжуй Чжу : 90-96
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Ашихміна, Наталія Віталіївна. Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. В. Ашихміна. - С .96-103
Вергунова, Валерія Сергіївна. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів / В. С. Вергунова. - С .103-109
Гао, Юань. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва / Юань Гао. - С .109-116
Клюєва, Сніжана Дмитрівна. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва / С. Д. Клюєва. - С .116-123
Ян, Сяохан. Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу / Сяохан Ян. - С .123-129
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Горожанкіна, Оксана Юріївна. Формування моральної культури майбутніх учителів хореографії в контексті Нової української школи / О. Ю. Горожанкіна. - С .129-139
Кабур, Людмила Миколаївна. Проблема професійної мобільності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки / Л. М. Кабур. - С .139-144
Мамикіна, Анжеліка Іванівна. До проблеми формування самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки / А. І. Мамикіна. - С .144-150
Ростовська, Юлія Олександрівна. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань / Ю. О. Ростовська. - С .150-157
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Ляшенко, Тетяна Валеріївна. Забуті сторінки історії Чернігівщини 20-х років ХХ століття / Т. В. Ляшенко. - С .157-163
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

   Чернігівщина--історія


Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг.ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 216.67 грн.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бліндар, В. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах / В. Бліндар, М. Руденко. - С .8-15
Булавенко, Світлана Дмитрівна. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки / С. Д. Булавенко. - С .15-22
Заплішний, Іван Іванович. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .22-28
Кононко, Олена Леонтіївна. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування / О. Л. Кононко. - С .28-37
Крaвченкo, O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України / O. І. Крaвченкo. - С .37-45
Співак, Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення / Я. О. Співак. - С .45-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бессараб, Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів / Н. А. Бессараб. - С .52-59
Василець, О. П. Сторітелінг на уроках української мови / О. П. Василець, Н. В. Білоусова. - С .59-65
Дубровський, Валерій Леонідович. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .65-71
Матвієнко, Світлана Іванівна. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням / С. І. Матвієнко. - С .71-77
Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років / Ю. В. Мойсєєнко. - С .77-83
Тернопільська, В. І. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку / В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. - С .83-89
Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи / М. О. Шевчук. - С .89-97
Щерба, Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба. - С .97-104
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / А. А. Бобро [и др.]. - С .104-113
Інші автори: Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О.
Гребенюк, Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки / Л. В. Гребенюк. - С .113-120
Гриценко, Аделіна Павлівна. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії / А. П. Гриценко. - С .120-127
Кірдан, О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан. - С .127-133
Новгородська, Юлія Григорівна. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу / Ю. Г. Новгородська. - С .133-139
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Зеленько, Олександр Анатолійович. Регіональний гуманітарний (елітний) університет / О. А. Зеленько. - С .139-146
Мовчан, Лариса Григорівна. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .146-153
Нестерова, О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні / О. Ю. Нестерова. - С .153-158
Самойленко, Олена Володимирівна. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти / О. В. Самойленко. - С .158-164
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

   Ніжинщина--історія


Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Мовчан, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 118 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 222.50 грн.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Володченко, Жанна Михайлівна. Профілактика соціальної ізоляції старших підлітків у середовищі однолітків / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв, Г. В. Кондратьєва. - С .7-16
Дубровська, Лариса Олександрівна. Теоретичні аспекти проблеми інтеграції змісту навчання в початковій школі / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, Т. В. Коваль. - С .16-22
Завидівська, Ольга Ігорівна. Сучасні ідеї змісту комплементарно-інтегративного навчання майбутніх менеджерів: формування здоров’яорієнтованих управлінських навичок / О. І. Завидівська. - С .23-30
Ковтун, Алла Юріївна. Психологічні аспекти (ракурси) научуваності в інклюзивній освіті. Програмоване навчання / А. Ю. Ковтун, Т. О. Гетьман. - С .31-37
Кузів, Марія Зіновіївна. Компетентність медіатора та її особливості / М. З. Кузів. - С .38-42
Пархоменко, Л. В. Фахові компетенції з постановки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Пархоменко. - С .43-48
Українська, О. О. Сутність і зміст методичної інтеракції майбутніх викладачів англійської та французької мов / О. О. Українська. - С .49-56
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Кнорозок, Леонід Михайлович. Формування критично-креативного мислення учнів з фізичних дисциплін засобами STEM-технологій / Л. М. Кнорозок, О. Г. Шевчук, М. О. Шевчук. - С .57-64
Новгородський, Руслан Григорович. Вивчення стану інтеграції студентської молоді в освітнє середовище закладу вищої освіти / Р. Г. Новгородський, Л. Б. Махоткіна. - С .65-73
Пісоцький, Олександр Петрович. Середовище розвитку дитини різновікової групи / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .74-81
Шмир, М. Ф. Динаміка розвитку навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови в контексті діяльнісного підходу / М. Ф. Шмир. - С .82-93
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Ярошенко, О. В. Сучасний стан наукової дослідженості проблеми диференційованого формування у майбутніх філологів англомовної міжкультурної комунікативної компетентності в самостійній роботі / О. В. Ярошенко. - С .94-100
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Борисюк, Світлана Олексіївна. Досвід соціальної підтримки колишніх в’язнів в умовах діяльності соціальних підприємств (на прикладі Благодійної організації "Регіональний центр соціальної адаптації" на Львівщині) / С. О. Борисюк, І. М. Гнат, І. О. Борисюк. - С .101-109
Лісовець, Олег Васильович. Роль Е. Джебб у становленні міжнародного руху захисту дітей / О. В. Лісовець : 110-116
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 152 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 225.00 грн.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, Олена Леонтіївна. Cоціально-моральне виховання в ранньому онтогенезі: теоретичні та технологічні аспекти / О. Л. Кононко. - С .8-19
Максименко, Віра Іванівна. Зміст поняття "художньо-творчий досвід" педагога-хореографа в контексті інтеграції мистецтва / В. І. Максименко. - С .9-26
Ткаченко, Т. С. Теорія та методика розвитку понять у психолого-педагогічній та методичній літературі / Т. С. Ткаченко, Т. В. Гордієнко. - С .26-33
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціалізуючий потенціал педагога як представника соціономічної професії / Т. М. Тюльпа. - С .33-39
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобро, Лілія Вікторівна. Наступність у формуванні екологічної компетентності старших дошкільників та молодших школярів / Л. В. Бобро, А. А. Бобро. - С .39-45
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічні особливості використання нетрадиційних уроків у початковій школі / Л. О. Дубровська, О. В. Самойленко, В. Л. Дубровський. - С .45-51
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці / Н. П. Пихтіна. - С .51-57
Турчин, Тамара Миколаївна. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту / Т. М. Турчин. - С .57-66
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Інноваційні технології в соціальній роботі з неповнолітніми засудженими у постпенітенціарний період / С. Р. Хлєбік. - С .66-73
Хоу, Імей. Педагогічні умови особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики / Імей Хоу. - С .73-79
Ющенко, Катерина Олександрівна. Превентивно-педагогічний потенціал образотворчої діяльності дітей дошкільного віку у попередженні їх негативної поведінки / К. О. Ющенко. - С .79-87
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Демченко, Наталія Михайлівна. Формування інформаційної компетентності в майбутніх докторів філософії / Н. М. Демченко, Б. С. Щуцький. - С .87-97
Коваль, М. С. Проблема забезпечення підготовки фахівців служби цивільного захисту / М. С. Коваль, З. В. Гіптерс, М. І. Кусій. - С .97-105
Липовецька, Євгенія Юріївна. Основні аспекти когнітивного компонента мистецької компетентності майбутнього керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва / Є. Ю. Липовецька. - С .105-110
Нагрибельний, Я. А. Дидактичні засади навчання історії педагогіки в закладах вищої педагогічної освіти незалежної України / Я. А. Нагрибельний. - С .110-117
Онищук, Ірина Анатоліївна. Визначення ефективності моделі розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у художній діяльності / І. А. Онищук. - С .117-123
Переверзєва, О. В. Психологічні та творчі аспекти роботи концертмейстера в процесі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. В. Переверзєва. - С .123-129
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Дубровська, Лариса Олександрівна. Теоретичні основи організації самостійної роботи в початковій школі: історичний аспект / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. - С .129-136
Зеленько, Олександр Анатолійович. Попередники соціальної педології (Х. А. Екеблад) / О. А. Зеленько. - С .136-142
Черненко, Тетяна Віталіївна. Питання про навчання дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття / Т. В. Черненко. - С .142-150
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)