Т 89 Турчин, Тамара. Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 64-68. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: викладання музики в школі навчання музичне Уроки музики Кл.слова (ненормовані): музично-просвітницька діяльність -- театралізована діяльність -- театри лялок -- комп’ютерно-навчальні ігри -- музичне навчання -- музично-дидактичні ігри Анотація: У статті розглянуто форми музичного навчання молодших школярів, що передбачають активну музичну діяльність учнів практичного характеру, в процесі якої відпрацьовуються музичні вміння і навички, реалізуються виховні завдання, розвиваються музичні здібності. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, досягненню ними творчих успіхів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Б 90 Букреєва, Ганна. Методика роботи з музично-дидактичними іграми [Текст] / Г. Букреєва> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 41-46 Рубрики: Уроки музики викладання музики в школі Кл.слова (ненормовані): музично-дидактичні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Е 51 Елисеева, Н. Ф. Конспект интегрированного занятия многовидового типа по музыкальному воспитанию "Звук-волшебник" [Текст] / Н. Ф. Елисеева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 1. - С. 20-23 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільне виховання--музичний розвиток Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- виховання музикою -- музично-дидактичні ігри Анотація: Наводиться конспект інтегрованого заняття, основна мета якого сприяти розвитку психічних процесів дошкільнят : уваги, пам'яті, мислення, уявлення і музичного слуху. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 42 Медведєва, Л. В. Ігри на уроках іноземної мови / Л. В. Медведєва, О. В. Вінюкова, А. Л. Мартюхіна> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 19/21. - С. 2-5. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Уроки англійської мови--ігри Кл.слова (ненормовані): уроки англійської мови -- ігри на уроках -- навчальні ігри -- мовленнєві ігри -- орфографічні ігри -- музично-дидактичні ігри -- рольові ігри -- творчий підхід -- ігрова діяльність Анотація: Ігрову діяльність слід розглядати як засіб навчання. Гра має використовуватися з метою формування навичок, розвиток певних мовленнєвих умінь, розвитку необхідних здібностей. Пропонований матеріал може бути використаний учителем не лише на уроках, починаючи з початкового етапу навчання, але й на заняттях факультативів, у групах дитячих садків і позашкільних закладів. Дод.точки доступу: Вінюкова, О. В.; Мартюхіна, А. Л. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Т 41 Тимощук, С. В. Музично-дидактичні ігри в ДНЗ (за системою К. Орфа) [Текст] / С. В. Тимощук> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2013. - N 10. - С. 30-38. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--ігрова діяльність--організація дошкільне виховання--музичний розвиток Кл.слова (ненормовані): музично-дидактичні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |