73
П 40


    Пляка, С. М.
    Напрями роботи класного керівника щодо безпеки дітей в Інтернеті [Текст] / С. М. Пляка // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 38-39.
ББК 73
Рубрики: Класний керівник--робота щодо безпеки учнів в Інтернеті
   Інтернет і діти

   Інтернет--негативний вплив



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


76.0
П 56


    Пономаренко, Л. В.
    Особливості впливу мас-медіа на школяра [Текст] / Л. В. Пономаренко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 51-58
ДРНТІ
ББК 76.0 + 88.521.5
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--вплив--неповнолітні
   Інтернет--негативний вплив

Кл.слова (ненормовані):
залежні поведінка -- інтернет-залежність -- вплив змі -- медіаосвіта батьків -- медіаосвіта вчителів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


32.97
Z99


   
    Інтерактивне спілкування [Текст] / упоряд. І. С. Майданюк // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2014. - N 5. - С. 1-120.
ББК 32.97 + 74.00
Рубрики: Інтернет--інтерактивне спілкування
   Інтернет--інтерактивне спілкування--психологічний аспект

   Інтернет--етикет спілкування

   Інтернет--безпека дітей

   Інтернет--мова мережі

   Інтернет--негативний вплив

   Вчителі--підвищення кваліфікації--Інтернет-технології

   Освіта--управління--Інтернет-технології

   Навчання--інтерактивні технології

   Загальноосвітні навчальні заклади--управління--використання інформаційно-комунікаційних технологій

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології -- соціальна мережа -- соціальні сервиси -- засоби комунікації -- мережеві комунікації -- чат (інформ.) -- блоги -- веб-форуми -- веб 2.0 -- інформаційно-комунікаційні технології -- хмарні технології -- віртуальне спілкування -- віртуальна агресія -- інтернет-аддикція (залежність) -- психологічна допомога -- профілактика інтернет-залежності -- безпечне спілкуванні в інтернеті -- кібербулінг -- грумінг -- тролінг -- контентні ризики -- фішинг -- фармінг -- мова інтернету -- інтернет-лінгвістика -- комп’ютерний дискурс -- комп’ютерний жаргон -- сленг -- емотикон -- каомодзі -- смайли -- нетикет


Дод.точки доступу:
Майданюк, Інна Сергіївна \упоряд.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.200.51
Н 20


    Найдьонова, Любов Антонівна.
    Кібербулінг, або віртуальна агресія: способи розпізнання і захист дитини [Текст] : методичні рекомендації / Л. А. Найдьонова // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2014. - N 6. - С. 1-91. - Зміст: Що значить слово “кібербулінг” і навіщо воно потрібне? ; Яку шкоду може завдати кібербулінг? ; Основні принципи профілактики і подолання кібербулінгу в школі ; Додатки
ББК 74.200.51 + 88.5
Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
   Кафедра загальної та практичної психології

   Інтернет та психологічні проблеми

   Інтернет--безпека дітей

   Інтернет--негативний вплив

   Інтернет і діти

   Інтернет--віртуальна агресія--профілактика

   Шкільний психолог--співпраця з батьками

   Шкільний психолог--профілактика агресії в школі

Кл.слова (ненормовані):
віртуальна агресія -- булінг -- діагностика булінгу -- шкільний булінг -- співпраця батьків і педагогів, психологів -- шкільний психолог -- соціальний педагог -- години спілкування -- профілактика кібербулінгу -- булер-нападник


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)