М 42 б-ка Бойка О. Д. / М 42-фб Медіакультура особистості: соціально-психологічний підхід [Текст] : Навчально-методичний посібник / За ред. Л. А. Найдьонової, О. Т. Баришпольця ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - К. : Міленіум, 2010. - 440 с. - ISBN 978-966-8063-80-5 : 225.33 грн., 68.00 грн. Зміст: Світ інформації та його вимоги до особистості . - С .11-13 Баришполець, Олексій Трохимович. Основи інформаційного суспільства / О. Т. Баришполець. - С .13-31 Баришполець О., Олексій Трохимович. Інформаційне середовище і типи соціальної інформації / Т. Баришполець О. - С .32-43 Різун, В. В. Сучасна система масової комунікації / В. В. Різун, О. Т. Баришполець. - С .44-66 Медіакультура - основна вимога до особистості інформаційного суспільства . - С .67-116 Особистість у медіасередовищі та сучасний стан медіакультури . - С .117-119 Суперечливий вплив мас-медіа на формування медіакультури . - С .119-155 Дорослішання у світі медіа та роль родини у формуванні медіакультури . - С .156-191 Взаємодія з медіавіртуальністю . - С .192-216 Життя в епоху Інтернету - нові ресурси та ризики . - С .217-282 Основні теоретичні засади медіаосвіти . - С .283-363 Критичний аналіз зарубіжного досвіду медіаосвіти . - С .285-302 Вітчизняна модель иедіаосвіти . - С .303-351 Оцінювання готовності суспільства до впровадження медіаосвіти . - С .352-360 РУБ 158.9 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Кафедра економічної теорії Кафедра філософії та соціології Медіакультура особистості Інформаційне суспільство--людина--особистість Медіаосвіта--навчальні заклади Інтернет Підлітки--соціалізація особистість і суспільство соціалізація дитини Кл.слова (ненормовані): медіавіртуальність Дод.точки доступу: Найдьонова, Любов Антонівна; Баришполець , Олексій Трохимович; Національна академія педагогічних наук України; Інститут соціальної та політичної психології Примірників всього: 2 фб (2) Свободны: фб (2) |
> Шифр: БШС1/2014/6 Журнал 2014р. N 6 Найдьонова, Любов Антонівна. Кібербулінг, або віртуальна агресія: способи розпізнання і захист дитини : методичні рекомендації / Л. А. Найдьонова. - С.1-91. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 20 Найдьонова, Любов Антонівна. Кібербулінг, або віртуальна агресія: способи розпізнання і захист дитини [Текст] : методичні рекомендації / Л. А. Найдьонова> // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2014. - N 6. - С. 1-91. - Зміст: Що значить слово “кібербулінг” і навіщо воно потрібне? ; Яку шкоду може завдати кібербулінг? ; Основні принципи профілактики і подолання кібербулінгу в школі ; Додатки Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра загальної та практичної психології Інтернет та психологічні проблеми Інтернет--безпека дітей Інтернет--негативний вплив Інтернет і діти Інтернет--віртуальна агресія--профілактика Шкільний психолог--співпраця з батьками Шкільний психолог--профілактика агресії в школі Кл.слова (ненормовані): віртуальна агресія -- булінг -- діагностика булінгу -- шкільний булінг -- співпраця батьків і педагогів, психологів -- шкільний психолог -- соціальний педагог -- години спілкування -- профілактика кібербулінгу -- булер-нападник Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |