Инклюзивное образование: ожидание и реалии> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 78-108. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта інклюзивна Корекційна педагогіка Вищі навчальні заклади--науково-освітні форуми ЗМІ--преса--педагогічна преса Кл.слова (ненормовані): організація освіти в Росії -- інклюзивна освіта -- вищі навчальні заклади -- університети -- педагогічні університети -- форуми -- науково-освітні форуми -- дидактика -- корекційна педагогіка Анотація: Матеріали "круглого столу" присвяченого проблемам інклюзивної освіти проведеного в рамках науково-освітнього форуму "Дні журналу "Педагогика" в Республіці Башкортостан" у квітні 2013 (Росія). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 60 Нижник, Любов Іванівна. Допомога дітям з особливими потребами [Текст] / Л. І. Нижник, О. С. Сагірова ; [ред. рада: М. Мосієнко та ін.]. - К. : Редакція загальноредагогічних газет, 2004. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека) (Бібліотека "Шкільного світу". Шкільний світ. Бібліотека) (Бібліотека "Шкільного світу". Дитячий садок. Бібліотека). - Л-ра: с. 119. - ISBN 966-8200-18-7 РУБ 158.9 Рубрики: Діти з особливими потребами Корекційна педагогіка Психокорекція--діти з вадами Дитяча психологія--молодший шкільний вік Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): діти з психічними розладами -- олігофренія -- ступінь інтелектуального дефекту -- психолого-медико-педагогічна комісія -- методи корекційної роботи Анотація: Діти з вадами фізичного та розумового розвитку потребують особливо пильної уваги, коли досягають шкільного віку. Кваліфіковане діагностування, яке проводить психолого-медико-педагогічна комісія, дає змогу визначити рівень психічного розвитку дитини, з'ясувати її пізнавальні можливості. У збірнику представлені теоретичні методично-інструктивні та дидактичні матеріали для діагностики та корекції дітей з особливими потребами. Для практичних психологів, дефектологів, соціальних педагогів та студентів. Дод.точки доступу: Сагірова, Олена Сергіївна; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\; Шаповал, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \ред.\ Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-72 Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови [Текст] : науково-методичний збірник. Вип. 12 / Ін-т спеціальної педагогіки НАПН України ; за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. - К. : Інститут спеціальної педагогіки, 2017 (Чернівці : Букрек). - 184 с. - Тит. л. парал. укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2313-4011. - 74.07 грн. Зміст: Теоретичні і методичні засади розбудови освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах модернізаційних змін . - С .10-128 Теоретико-методологічні основи психологічного розвитку та забезпечення психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами . - С .129-182
РУБ 371.9 Рубрики: Освіта дітей з особливими потребами Діти з особливими потребами Дефектологія корекційна педагогіка Психофізичний розвиток--порушення у дітей Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра педагогіки Кафедра загальної та практичної психології Дод.точки доступу: Засенко, Вячеслав Васильович \голов. ред.\; Колупаєва, Алла Анатолієвна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
П 86 Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом [Текст] : [посібник] / І. Сухіна, І. Риндер, Т. Скрипник ; за ред. Сухіної І. В. ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. - 192 с. - Бібліогр.: с. 185-191. - ISBN 978-966-399-930-2 : 60.67 грн. РУБ 158.9 Рубрики: Аутизм дитячий Психологічна допомога дітям Корекційна робота --діти Корекційна педагогіка Кафедра загальної та практичної психології Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра педагогіки Дод.точки доступу: Сухіна, І.; Риндер, І.; Скрипник, Т.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |