66.4
В 19


    Василенко, И. А.
    Сравнительный анализ политических ценностей в процессе модернизации России, Беларуси и Польши [Текст] / И. А. Василенко, Л. Г. Титаренко, М. Абассы // Вестник Московского университета. Серия 12, Политические науки. - 2013. - N 3. - С. 72-89. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0868-4871
ББК 66.4
Рубрики: Модернізація
Кл.слова (ненормовані):
політичні цінності -- модернізація в Росії, Білорусі, Польщі -- порівняльний аналіз


Дод.точки доступу:
Титаренко, Л. Г.; Абассы, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


158.9
М 74


   
    Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу [Текст] : [Монографія] / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; за ред. П. Д. Фролова. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 312 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-189-224-7 (в опр.) : 77.39 грн.
    Зміст:
Соціальна психологія модернізаційних процесів . - С .9-146
Психотехнологічний супровід освітніх та суспільних реформ . - С .147-240
Інтегрована система технологій творення образу інновацій та її основні елементи . - С .241-297
ББК 88.5 + 60.56
РУБ 158.9
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Соціальна психологія--освіта

   Психологія освіти

   Суспільство

   Освітні реформи

   Модернізація

   Громадська думка

   Освіта--інновації

   Інноваційні процеси

Анотація: У монографії представлено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізацій, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкриваються сутність технологій збагачення громадської думки, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їхнього позитивного образу.


Дод.точки доступу:
Фролов, П. Д. \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 10
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (3), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (3), НМК ф-т ПСР (2)