158(075.3)
О-35


    Овчарова, Раиса Викторовна.
    Практическая психология образования [Текст] : учеб. пособие для студ. психол. фак. университетов / Р. В. Овчарова. - М. : Академия, 2003. - 448 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0899-Х : 28.90 грн.
ДРНТІ
ББК 88.4я73
РУБ 158(075.3)
Рубрики: Практический психолог--методика работы
   Психодіагностика

   Психологическое консультирование

   Девиантное поведение

   Отклоняющееся поведение

   Психологическая помощь--дети, подростки

   Шкільний психолог

   Психологія освіти

   Кризисні стани--психологічна допомога--підлітки


Примірників всього: 7
Ч.З.№2 (4), аб (1), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (1), фб (1), ав (1)



    Татенко, В. О.
    Суб’єктна парадигма у психології освіти [Текст] / В.О. Татенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N2. - С. 11-23
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Психологія освіти
Кл.слова (ненормовані):
життєдіяльність






    Андреев, А. С.
    Реформа образования: психологические аспекты [Текст] / А.С. Андреев // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2004. - N2. - С. 149-155
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Психологія освіти
   психологія гуманістична

   Гештальтпсихологія

   педагогічна психологія

   потенціал людини

Кл.слова (ненормовані):
осознанный выбор -- осознанная ответственность


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Степанова, М. А.
    Прошлое и настоящее психологии образования ( по материалам журнала "Вопросы психологии") [Текст] / М. А. Степанова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2005. - N2. - С. 34-58. . - ISSN 0042-8841
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: Психологія освіти
   Психологія--історія психології

   педагогічна психологія

   практична психологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
педагогическая психология, школьное обучение -- практическая психология -- история психологии


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)




    Кнодель, л.
    Освітня психологія: школа біхевіоризму [Текст] / л. Кнодель // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 6-9
Рубрики: Психологія освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Андреев, А. С.
    Реформа образования с точки зрения психолога [Текст] / А. С. Андреев // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 20-26
Рубрики: освіта в Україні
   розвиток особистості

   Навчальний процес

   Психологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
методи розвитку -- принципи орган.навчального процесу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Асмолов, А. Г.
    Культурно-историческая системно-деятельная парадигма проектирования стандартов школьного образования [Текст] / А. Г. Асмолов, Г. В. Бурменская, И. А. Володарская // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2007. - N4. - С. 16-23 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Психологія освіти


Дод.точки доступу:
Бурменская, Г. В.; Володарская, И. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Суслова, Е. А.
    О некоторых психолого-педагогических и психолого-акмеологических проблемах непрерывного образования в контексте личностно-профессионального развития [Текст] / Е. А. Суслова // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 91-97
Рубрики: освіта неперервна
   акмеологія

   Вища освіта

   педагогіка співробітництва

   Психологія освіти



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
С 79


    Степанова, М. А.
    От Л. С. Выготского к П. Я. Гальперину: психотехнический подход в психологии образования [Текст] / М. А. Степанова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 4. - С. 14-28 . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія освіти
   методологія психології

   Практична психологія

   Кафедра психології



Дод.точки доступу:
Гальперин, П.Я. \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
П 16


    Панченко, Тетяна.
    Формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності [Текст] / Т. Панченко // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 1. - С. 145-150 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Студенти з обмеженими можливостями
   навчальна діяльність студента

   психологічна готовність

   Психологія освіти

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
самостійна навчальна діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Ч-75


    Чорний, Євген.
    Концептуальне та емпіричне підгрунтя психологічного моделювання полікультурної освіти [Текст] / Є. Чорний // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 4. - С. 101-109 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: освіта полікультурна
   Психологія освіти



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
К 82


    Кривцова, С. В.
    Проблемы современной школы с позиций экзистенциального анализа / С. В. Кривцова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 1. - С. 13-24. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія освіти
Кл.слова (ненормовані):
практична психологія освіти -- копінгові реакції -- психологічні захисти -- ситуація безсистемності -- пошук системності -- передумови


Дод.точки доступу:
Франкл, Віктор (австрійський психіатр, психолог ; 1905-1997) \про нього\; Ленгле, Альфрид (австрійський психолог ; 1951) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Шувалов, А. В.
    VIII Всероссийская неделя психологии образования / А. В. Шувалов, К. С. Серегин // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 162-166. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--психологія освіти--заходи
   Психологія освіти

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
психологія дитинства -- арт-терапія -- психолого-педагогічні програми -- педагогічна фізіологія -- казкотерапія -- дошкільна освіта
Анотація: У статті висвітлено роботу VIII Всеросійського тижня психології освіти, який відбувся в Сочі 26 червня-1 липня 2012 р.


Дод.точки доступу:
Серегин, К. С.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


156
П 86


   
    Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі [Текст] : монографія / [С. Д. Максименко, Л. В. Дзюбко, О. М. Капустюк та ін.] ; за ред. Максименка С. Д. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Інститут психології ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 400 с. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-189-252-0 : 125.57 грн.
ББК 88.37 + 88.40
РУБ 156
Рубрики: Особистість--Самодетермінація--Психологічний аспект
   Психологія особистості--професійна діяльність

   педагогічна психологія

   Психологія освіти

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
самодетермінація особистості
Анотація: На сьогодні самодетермінація особистості постає не як викінчена теорія, а радше як парадигма психологічного дослідження, як методологічний підхід. Дана монографія присвячена актуальній проблемі психології самодетермінації особистості, аналізується ряд теоретичних гіпотез, що конструюють складові частини загальної проблеми самодетермінації. Презентована монографія не вирішує всіх проблем самодетермінації і не дає остаточних відповідей на всі питання, але в ній достатньо цінних даних, цікавих ідей, гострих проблем, які в цілому дають уявлення про сутність та перебіг процесу самодетермінації.


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Капустюк, Олена Миколаївна; Максименко, Сергій Дмитрович \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Примірників всього: 2
фб, Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

158.9
М 74


   
    Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу [Текст] : [Монографія] / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; за ред. П. Д. Фролова. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 312 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-189-224-7 (в опр.) : 77.39 грн.
    Зміст:
Соціальна психологія модернізаційних процесів . - С .9-146
Психотехнологічний супровід освітніх та суспільних реформ . - С .147-240
Інтегрована система технологій творення образу інновацій та її основні елементи . - С .241-297
ББК 88.5 + 60.56
РУБ 158.9
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Соціальна психологія--освіта

   Психологія освіти

   Суспільство

   Освітні реформи

   Модернізація

   Громадська думка

   Освіта--інновації

   Інноваційні процеси

Анотація: У монографії представлено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізацій, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкриваються сутність технологій збагачення громадської думки, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їхнього позитивного образу.


Дод.точки доступу:
Фролов, П. Д. \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 10
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (3), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (3), НМК ф-т ПСР (2)