Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн. Зміст: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12 Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16 Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19 Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23 Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26 Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30 Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33 Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37 Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42 Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46 Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50 Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54 Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57 Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61 Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65 Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67 Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75 Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79 Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82 Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85 Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90 Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94 Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98 Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101 Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110 Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113 Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118 Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124 Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128 Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133 Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136 Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140 Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143 Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147 Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151 Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155 Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159 Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163 Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166 Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170 Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175 Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179 Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183 Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186 Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188 Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193 Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196 Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199 Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203 Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206 ПСИХОЛОГІЯ Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211 Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215 Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218 Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220 Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223 Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227 Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231 Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235 Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238 Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241 Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245 Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес викладання основ безпеки життєдіяльності Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\ Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
> Шифр: ДШУ1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Кнодель, л. Освітня психологія: школа біхевіоризму / л. Кнодель. - С.6-9 Панченков, А. Дебати як ефективна технологія навчання / А. Панченков. - С.30-35 Цернікель, Л. Нові форми педагогічної ради на модераторському семінарі / Л. Цернікель. - С.36-40 Лаговська, С. Досвід взаємодії НМЦ і закладів освіти / С. Лаговська. - С.41-48 Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Микола Аркас / Л. Пироженко. - С.50-53 Мерзлякова, Е. Опыт профилактики культового влияния в образовании / Е. Мерзлякова. - С.56-66 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кнодель, л. Освітня психологія: школа біхевіоризму [Текст] / л. Кнодель> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 6-9 Рубрики: Психологія освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДШУ1/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Харитонова, Н. Педагогічний музей. Софія Русова (1858-1940) / Н. Харитонова. - С.4-5 Півненко, А. Про зміну освітньої парадигми / А. Півненко. - С.6-18 (далі буде) Редько, Ф. До нових перемог радянської школи / Ф. Редько. - С.23-32 Іванова, Є. Система Станіславського в педагогічних концепціях / Є. Іванова. - С.33-38 Целіковська, І. Проект "Школа майбутнього" / І. Целіковська. - С.40-49 Бровкіна, Л. Адаптивний освітній простір / Л. Бровкіна. - С.50-58 Кнодель, Л. Освітня система в Польщі: традиції та сучасність / Л. Кнодель. - С.60-66 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Кнодель, Л. Освітня система в Польщі: традиції та сучасність [Текст] / Л. Кнодель> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 60-66 Рубрики: педагогіка зарубіжних країн Польща--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ДШУ1/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Григорій Ващенко: віхи біографії. - С.4-5 Ващенко, Л. Інноваційний розвиток соціальних систем / Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна. - С.6-25 Сазоненко, Г. Технології дистанційного навчання / Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна. - С.26-41 Кнодель, Л. Міжнародне співробітництво Німеччини в галузі освіти / М. Ворон; Т. Дороніна ; М. Ворон; Т. Дороніна ; М. Ворон; Т. Дороніна ; М. Ворон; Т. Дороніна. - С.44-58 Ворон, М. Проектна діяльність у школі / Т. Дороніна ; Т. Дороніна ; Т. Дороніна ; Т. Дороніна. - С.60-66 Дороніна, Т. Гендерна чутливість і гендерна культура / Т. Дороніна. - С.68-70 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Кнодель, Л. Міжнародне співробітництво Німеччини в галузі освіти [Текст] / Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N7. - С. 44-58 Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Німеччина--ОСВІТА Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ДШУ1/2007/8 Журнал 2007р. N 8 Педагогічний музей. Станіслав Шацький (1878-1934). - С.4-5 Ващенко, Л. Рівні управління інноваційними процесами / Л. Ващенко ; Г. Сазоненко; Ю. Соловйов, О. Чернишов; Л. Кнодель; І. Гончарова; О. Мерзлякова. - С.6-28 Сазоненко, Г. Система особистісно зорієнтованого навчання / Г. Сазоненко. - С.29-34 Соловйов, Ю. Наступність між ланками освіти : реалії та перспективи / Ю. Соловйов, О. Чернишов. - С.36-42 Кнодель, Л. Педагог в сучасних умовах / Л. Кнодель. - С.44-50 Гончарова, І. Профільне навчання та збереження колективу / І. Гончарова. - С.54-59 Мерзлякова, О. Краса врятує світ. А що врятує сучасну систему освіти? / О. Мерзлякова. - С.60-65 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДШУ1/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Богусловський, М. Педагогічний музей. Василь Вахтеров (1853-1924) / М. Богусловський. - С.4-5 Ващенко, Л. Концепція інноваційного розвитку освіти регіону / Л. Ващенко. - С.6-18 Декунова, З. Неперервна освіта як підвищення фахового рівня / З. Декунова, А. Лавська. - С.19-22 Завалевський, Ю. Зміст, форми та методи громадського виховання старшокласників у позаурочній діяльності / Ю. Завалевський. - С.23-29 Кнодель, Л. Тенденції в розвитку навчальних стратегій / Л. Кнодель. - С.32-39 Ройл, Д. Рамкові основи змісту освіти: досвід Великої Британії та Шотландії / Д. Ройл. - С.40-44 Чернишов, О. Зовнішнє оцінювання: реалії сьогодення / О. Чернишов, Н. Пастухова. - С.46-51 Охрименко, Н. TIMSS: перші уроки / Н. Охрименко, В. Панкіна, Н. Пастухова. - С.52-55 Методичні рекомендації учням із проблем тестування (витяг). - С.56-58 Волковська, Т. Нові підходи у виховній роботі / Т. Дороніна ; Т. Дороніна. - С.59-64 Дороніна, Т. Гендер у системі педагогічного знання / Т. Дороніна. - С.66-69 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
> Шифр: ДШУ1/2007/10 Журнал 2007р. N 10 Богуславський, М. Педагогічний музей Генріх Песталоцці (1746-1827) / М. Богуславський. - С.4-5 Півненко, А. Еліта як виховний ідеал / А. Півненко. - С.6-12 Корсун, Л. Інтелектуалізація - це що? / Л. Корсун, Н. Корсун. - С.13-16 Лозинський, Е. До проблем правової освіти / Е. Лозинський. - С.24-29 Аліфанова, І. Модернізація змісту освіти / І. Аліфанова. - С.32-39 Величко, А. Оновлення змісту початкової освіти / А. Величко. - С.40-45 Шевченко, М. Як не "згоріти" на роботі / М. Шевченко. - С.59-61 Кнодель, Л. Реформа освіти у Словенії: історичний огляд / Л. Кнодель. - С.62-69. Далі буде. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Кнодель, Л. Реформа освіти у Словенії: історичний огляд [Текст] / Л. Кнодель> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N10. - 62-69. Далі буде. Рубрики: історія освіти в зарубіжних країнах Словенія--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Кнодель, Л. Тенденції в розвитку навчальних стратегій [Текст] / Л. Кнодель> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 32-39 Рубрики: Психологи психологія навчання психологія навчання іноземним мовам пізнавальний розвиток дитяча картина світу педагогічна психологія Швейцарія--психологія Анотація: У статті розповідається про швейцарського педагога-психолога Ж.Піаже, представника пізнавальної теорії, що розвивається та його "дитячу картину світу". Дод.точки доступу: Пиаже, Жан \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Кнодель, Л. Педагог в сучасних умовах [Текст] / Л. Кнодель> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N8. - С. 44-50 Рубрики: вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |