15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12
Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16
Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19
Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23
Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26
Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30
Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33
Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37
Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42
Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46
Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50
Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54
Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57
Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61
Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65
Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67
Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75
Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79
Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82
Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85
Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90
Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94
Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98
Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101
Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110
Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113
Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118
Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124
Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128
Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133
Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136
Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140
Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143
Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147
Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151
Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155
Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159
Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163
Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166
Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170
Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175
Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179
Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183
Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186
Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188
Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193
Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196
Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199
Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203
Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206
ПСИХОЛОГІЯ
Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211
Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215
Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218
Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220
Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223
Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227
Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231
Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235
Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238
Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241
Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245
Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   викладання основ безпеки життєдіяльності

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

Шифр: ДШУ1/2006/4
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 4
Зміст:
Кнодель, л. Освітня психологія: школа біхевіоризму / л. Кнодель. - С.6-9
Панченков, А. Дебати як ефективна технологія навчання / А. Панченков. - С.30-35
Цернікель, Л. Нові форми педагогічної ради на модераторському семінарі / Л. Цернікель. - С.36-40
Лаговська, С. Досвід взаємодії НМЦ і закладів освіти / С. Лаговська. - С.41-48
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Микола Аркас / Л. Пироженко. - С.50-53
Мерзлякова, Е. Опыт профилактики культового влияния в образовании / Е. Мерзлякова. - С.56-66
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кнодель, л.
    Освітня психологія: школа біхевіоризму [Текст] / л. Кнодель // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 6-9
Рубрики: Психологія освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДШУ1/2007/5
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2007р. N 5
Зміст:
Харитонова, Н. Педагогічний музей. Софія Русова (1858-1940) / Н. Харитонова. - С.4-5
Півненко, А. Про зміну освітньої парадигми / А. Півненко. - С.6-18 (далі буде)
Редько, Ф. До нових перемог радянської школи / Ф. Редько. - С.23-32
Іванова, Є. Система Станіславського в педагогічних концепціях / Є. Іванова. - С.33-38
Целіковська, І. Проект "Школа майбутнього" / І. Целіковська. - С.40-49
Бровкіна, Л. Адаптивний освітній простір / Л. Бровкіна. - С.50-58
Кнодель, Л. Освітня система в Польщі: традиції та сучасність / Л. Кнодель. - С.60-66
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Кнодель, Л.
    Освітня система в Польщі: традиції та сучасність [Текст] / Л. Кнодель // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 60-66
Рубрики: педагогіка зарубіжних країн
   Польща--освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає


    (Вільних примірників немає)
Шифр: ДШУ1/2007/7
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2007р. N 7
Зміст:
Григорій Ващенко: віхи біографії. - С.4-5
Ващенко, Л. Інноваційний розвиток соціальних систем / Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна. - С.6-25
Сазоненко, Г. Технології дистанційного навчання / Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна. - С.26-41
Кнодель, Л. Міжнародне співробітництво Німеччини в галузі освіти / М. Ворон; Т. Дороніна ; М. Ворон; Т. Дороніна ; М. Ворон; Т. Дороніна ; М. Ворон; Т. Дороніна. - С.44-58
Ворон, М. Проектна діяльність у школі / Т. Дороніна ; Т. Дороніна ; Т. Дороніна ; Т. Дороніна. - С.60-66
Дороніна, Т. Гендерна чутливість і гендерна культура / Т. Дороніна. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Кнодель, Л.
    Міжнародне співробітництво Німеччини в галузі освіти [Текст] / Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N7. - С. 44-58
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Німеччина--ОСВІТА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


Шифр: ДШУ1/2007/8
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2007р. N 8
Зміст:
Педагогічний музей. Станіслав Шацький (1878-1934). - С.4-5
Ващенко, Л. Рівні управління інноваційними процесами / Л. Ващенко ; Г. Сазоненко; Ю. Соловйов, О. Чернишов; Л. Кнодель; І. Гончарова; О. Мерзлякова. - С.6-28
Сазоненко, Г. Система особистісно зорієнтованого навчання / Г. Сазоненко. - С.29-34
Соловйов, Ю. Наступність між ланками освіти : реалії та перспективи / Ю. Соловйов, О. Чернишов. - С.36-42
Кнодель, Л. Педагог в сучасних умовах / Л. Кнодель. - С.44-50
Гончарова, І. Профільне навчання та збереження колективу / І. Гончарова. - С.54-59
Мерзлякова, О. Краса врятує світ. А що врятує сучасну систему освіти? / О. Мерзлякова. - С.60-65
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДШУ1/2007/9
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2007р. N 9
Зміст:
Богусловський, М. Педагогічний музей. Василь Вахтеров (1853-1924) / М. Богусловський. - С.4-5
Ващенко, Л. Концепція інноваційного розвитку освіти регіону / Л. Ващенко. - С.6-18
Декунова, З. Неперервна освіта як підвищення фахового рівня / З. Декунова, А. Лавська. - С.19-22
Завалевський, Ю. Зміст, форми та методи громадського виховання старшокласників у позаурочній діяльності / Ю. Завалевський. - С.23-29
Кнодель, Л. Тенденції в розвитку навчальних стратегій / Л. Кнодель. - С.32-39
Ройл, Д. Рамкові основи змісту освіти: досвід Великої Британії та Шотландії / Д. Ройл. - С.40-44
Чернишов, О. Зовнішнє оцінювання: реалії сьогодення / О. Чернишов, Н. Пастухова. - С.46-51
Охрименко, Н. TIMSS: перші уроки / Н. Охрименко, В. Панкіна, Н. Пастухова. - С.52-55
Методичні рекомендації учням із проблем тестування (витяг). - С.56-58
Волковська, Т. Нові підходи у виховній роботі / Т. Дороніна ; Т. Дороніна. - С.59-64
Дороніна, Т. Гендер у системі педагогічного знання / Т. Дороніна. - С.66-69
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає


Шифр: ДШУ1/2007/10
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2007р. N 10
Зміст:
Богуславський, М. Педагогічний музей Генріх Песталоцці (1746-1827) / М. Богуславський. - С.4-5
Півненко, А. Еліта як виховний ідеал / А. Півненко. - С.6-12
Корсун, Л. Інтелектуалізація - це що? / Л. Корсун, Н. Корсун. - С.13-16
Лозинський, Е. До проблем правової освіти / Е. Лозинський. - С.24-29
Аліфанова, І. Модернізація змісту освіти / І. Аліфанова. - С.32-39
Величко, А. Оновлення змісту початкової освіти / А. Величко. - С.40-45
Шевченко, М. Як не "згоріти" на роботі / М. Шевченко. - С.59-61
Кнодель, Л. Реформа освіти у Словенії: історичний огляд / Л. Кнодель. - С.62-69. Далі буде.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Кнодель, Л.
    Реформа освіти у Словенії: історичний огляд [Текст] / Л. Кнодель // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N10. - 62-69. Далі буде.
Рубрики: історія освіти в зарубіжних країнах
   Словенія--освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Кнодель, Л.
    Тенденції в розвитку навчальних стратегій [Текст] / Л. Кнодель // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 32-39
Рубрики: Психологи
   психологія навчання

   психологія навчання іноземним мовам

   пізнавальний розвиток

   дитяча картина світу

   педагогічна психологія

   Швейцарія--психологія
Анотація: У статті розповідається про швейцарського педагога-психолога Ж.Піаже, представника пізнавальної теорії, що розвивається та його "дитячу картину світу".


Дод.точки доступу:
Пиаже, Жан \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Кнодель, Л.
    Педагог в сучасних умовах [Текст] / Л. Кнодель // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N8. - С. 44-50
Рубрики: вчитель


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)