Л93 Людина. Суб’єкт. Вчинок: Філософсько-психологічні студії [Текст] / За ред. О. В. Татенка. - К. : Либідь, 2006. - 360 с. - (До 80-річчя від дня народження академіка В. А. Роменця). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-06-0425-4 : 33.60 грн., 20.00 грн.
РУБ 156 Рубрики: Психологія особистості Психологія вчинку Гендерна психологія Психологія рефлексів Герменевтика--психологія Психологія навчальної діяльності Учбова діяльність--суб’єкти Канонічна психологія Кафедра загальної та практичної психології Дод.точки доступу: Татенко, В. О. \ред.\ Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2004/6 Журнал 2004р. N 6 Татенко, В. О. Ще раз про предмет психологічної науки / В.О. Татенко. - С.6-8 Донченко, О. А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання / О.А. Донченко. - С.9-12 Васютинський, В. О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії / В.О. Васютинський. - С.13-15 Позняк, Д. В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців / Д.В. Позняк. - С.16-18 Найдьонова, Л. А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот / Л.А. Найдьонова. - С.19-22 Петрунько, О. В. Умови поширення політичних чуток / О.В. Петрунько. - С.22-25 Хаирова, С. И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей / С.И. Хаирова. - С.26-29 Слюсаревський, М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації) / М. Слюсаревський. - С.30-32 Жадан, І. В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій / І.В. Жадан. - С.33-35 Горностай, П. П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай. - С.36-38 Фролов, П. Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку / П.Д. Фролов. - С.39-42 Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність / Н.І. Булка. - С.43-53 Титаренко, Т. м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя / Т.м. Титаренко. - С.65-68 Шаповаленко, И. В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания / И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова. - С.68-75 Казміренко, В. П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії / В.П. Казміренко. - С.76-78 Моляко, Р. В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці / Р.В. Моляко. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Татенко, В. О. Ще раз про предмет психологічної науки [Текст] / В.О. Татенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N6. - С. 6-8
Рубрики: Психологія--історія психології Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2004/2 Журнал 2004р. N 2 Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма у психології освіти / В.О. Татенко. - С.11-23 Кл.слова: життєдіяльність Іванчук, М. Г. Інтеграція як наукова категорія / М.Г. Іванчук. - С.23-31 Кл.слова: синтез Демиденко, В. К. Самореалізація : сутність, становлення, розвиток / В.К. Демиденко. - С.31-36 Мартинова, Р. Ю. Дидактичне обгрунтування змісту навчання іноземних мов / Р.Ю. Мартинова. - С.36-50 Заболотна, О. А. Культурно-історичні відмінності американського і українського стилів соціалізації / О.А. Заболотна. - С.51-61. Вєтохов, О. М. Основні етапи, напрями і способи подання психологічної допомоги учням ( на матеріалі навчання іноземної мови ) / О.М. Вєтохов. - С.62-70 Долматова, М. П. Художній текст як чинник мовно-естетичного впливу / М.П. Долматова. - С.79-86 Пархоменко, О. М. Виховання гуманістичної спрямованої особистості підлітка в позаурочний час / О.М. Пархоменко. - С.86-97 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М.П. Власко, О.В. Устименко. - С.98-106 Бовть, О. Б. Проблеми психологічного дослідження особливостей віктимної поведінки у разі агресивної взаємодії / О.Б. Бовть. - С.113-119 |
Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма у психології освіти [Текст] / В.О. Татенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N2. - С. 11-23
Рубрики: Психологія освіти Кл.слова (ненормовані): життєдіяльність |
П 86 Психологія [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. Вип.23 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1984. - 114 с. - 0.50 руб. р. Зміст: Максименко, С. Д. Теоретичний аналіз методів дослідження у віковій та педагогічній психології / С. Д. Максименко. - С .3-16 Татенко, В. О. Психологічні резерви методичного забеспечення виховного процесу / В. О. Татенко. - С .16-24 Литвинова, Н. І. Роль колективної діяльності у формуванні позитвного ставлення підлітків до праці / Н. І. Литвинова. - С .40-49 Захарова, В. М. Психологічні особливості самоконтролю у навчальній діяльності учнів / В. М. Захарова. - С .64-74 Маценко, В. Ф. Психологічний аналіз особливостей спрямованості важковиховуваних підлітків / В. Ф. Маценко. - С .80-85 Томас, О. Д. Про формування мотиваійної готовності студентів до майбутньої професійної діяльності / О. Д. Томас. - С .85-94 Приходько, Ю. О. Вплив емоцій на розвиток взаємин дітей-дошкільників / Ю. О. Приходько. - С .94-102
РУБ 151 Рубрики: виховний процес колективна діяльність емоції Кл.слова (ненормовані): Методи дослідження Дод.точки доступу: Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Кремень, В. Г. Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації : (звітна доповідь "Про діяльність НАПН України у 2011 р. та в період 2007-2012 рр. і завдання перспективного розвитку")) / В. Г. Кремень. - С.4-13 Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.14-21. - Бібліогр.: 12 назв. Сметанський, М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський. - С.22-29 Пам’ятка авторові. - С.29 Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.30-37. - Бібліогр.: 4 назв. Романенко, Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг / Ю. А. Романенко. - С.38-42. - Бібліогр.: 10 назв. Ярошенко, О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач. - С.43-47. - Бібліогр.: 8 назв. Кофанова, О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова. - С.48-56. - Бібліогр.: 21 назв. Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного закладу / Л. Л. Сушенцева. - С.57-63. - Бібліогр.: 11 назв. Луговий, В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.64-70. - Бібліогр.: 22 назв. Топузов, О. М. Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко. - С.70-76. - Бібліогр.: 12 назв. Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак. - С.77-81. - Бібліогр.: 6 назв. Русанова, О. Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова. - С.82-88. - Бібліогр.: 8 назв. Карпенко, О. В. Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко. - С.89-94. - Бібліогр.: 18 назв. Ничкало, Н. Г. Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало. - С.95-96 Жевага, С. І. Пошук загиблих воїнів / С. І. Жевага. - С.97-99 Автори номера. - С.99-100 Реферативний огляд статей номера. - С.100-103 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 23 Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 14-21. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Психологія--методологія Кл.слова (ненормовані): методи психології -- психологічні дослідження -- об’єктивна методологія -- суб’єктивна методологія -- інтегративна психологія Анотація: Порушено питання потреби та можливості формування й розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним із варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має задаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Пам’ятка авторові. - С.4 Кремень, В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень. - С.5-11. - Бібліогр.: 9 назв. Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.11-18. - Бібліогр.: 11 назв. Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова. - С.19-26. - Бібліогр.: 13 назв. Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності : основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков. - С.27-35. - Бібліогр.: 13 назв. Вакуленко, Т. С. Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань : світовий досвід / Т. С. Вакуленко. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко. - С.40-48. - Бібліогр.: 15 назв. Горох, В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності / В. П. Горох. - С.48-52 Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С.53-59. - Бібліогр.: 4 назв. Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець. - С.59-64. - Бібліогр.: 18 назв. Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш. - С.65-69. - Бібліогр.: 2 назв. Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко. - С.70-77. - Бібліогр.: 9 назв. Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості : традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко. - С.77-83. - Бібліогр.: 7 назв. Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.83-87 Карпенко, О. В. Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині / О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко. - С.88-93. - Бібліогр.: 18 назв. Отич, О. М. На здобуття державної премії України в галузі освіти 2012 р. / О. М. Отич. - С.94-95 Соломаха, С. О. Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності / С. О. Соломаха. - С.95-96 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 23 Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 11-18. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Психологія--методологія психології Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): методи психології -- методологія психології -- проекти -- методологічні проекти Анотація: Порушено питання потреби та можливості формуванняй розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним з варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має задаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2014/2 Журнал 2014р. N 2 Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-14. Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-25. Савченко, О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-33. Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-41. Ільченко, В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-47. Бех, Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / Д. І. Бех. - С.47-52. Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський. - С.52-57. Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67. Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-76. Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-84. Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-91. Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-99. Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 23 Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку [Текст] / В. О. Татенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 57-67. Рубрики: історія психології в Україні Історія психології в Росії Психологія--наука Кл.слова (ненормовані): предмет психології як науки -- суб’єктна парадигма у психології -- психологічна теорія вчинку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |