Моргун, В.
    Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти [Текст] / В. Моргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 1 - 5
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: навчання профільне
   досягнення учня

   діагностичні методики

Кл.слова (ненормовані):
ЗДІБНОСТІ -- ДОСЯГНЕННЯ -- нахили -- профільні уроки
Анотація: В статье обосновываются: место профильного обучения на пути от "школы-зубрежки" к "школе-жизни"; замена профильных классов профильными уроками, которые смогут посещать все старшеклассники Украины; предлагаются методики длительного и "срезового" выявления склонностей и одаренностей каждого, кто выбирает профессию


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)




    Мясников, В. А.
    Основы проверки достижений учащихся: путеводитель для практиков [Текст] / В. А. Мясников, Н. Н. Найдёнов // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2007. - N3. - С. 10-24
Рубрики: досягнення учня
Кл.слова (ненормовані):
методы измерения


Дод.точки доступу:
Найдёнов, Н. Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)