Моргун, В. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти [Текст] / В. Моргун> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 1 - 5
Рубрики: навчання профільне досягнення учня діагностичні методики Кл.слова (ненормовані): ЗДІБНОСТІ -- ДОСЯГНЕННЯ -- нахили -- профільні уроки Анотація: В статье обосновываются: место профильного обучения на пути от "школы-зубрежки" к "школе-жизни"; замена профильных классов профильными уроками, которые смогут посещать все старшеклассники Украины; предлагаются методики длительного и "срезового" выявления склонностей и одаренностей каждого, кто выбирает профессию Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Мясников, В. А. Основы проверки достижений учащихся: путеводитель для практиков [Текст] / В. А. Мясников, Н. Н. Найдёнов> // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2007. - N3. - С. 10-24 Рубрики: досягнення учня Кл.слова (ненормовані): методы измерения Дод.точки доступу: Найдёнов, Н. Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |