Марютина, Т.М. и др. Влияние личностных особенностей матери на межличностные отношения ребенка [Текст] / Т.М. и др. Марютина; Марютина Т.М., Ермолаев О.Ю., Илларионова О.В.> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N7. - С. 32-35. . - ISSN 1561-2457
Рубрики: психологія сім’ї особистість дитини Кл.слова (ненормовані): психологическая атмосфера семьи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Липова, Л. Концепція обдарованості та її види [Текст] / Л. Липова, С. Ренський> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2003. - N4. - С. 10-12 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: обдарованість дитяча психологія особистість дитини Дод.точки доступу: Ренський, С. Є примірники у відділах: всього 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (4), ректор (1) |
Мохова, С. Б. Психологические исследования имплицитных знаний [Текст] / С.Б. Мохова> // Психологическая наука и образование. - 2004. - N4. - С. 28-34
Рубрики: особистість дитини Кл.слова (ненормовані): имплицитные теории личности,самосознание Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Костяк, Т Роль психодинамических индивидуальных черт в развитии личности ребенка [Текст] / Т Костяк> // Журнал прикладной психологии. - 2005. - N2/3. - С. 72-80
Рубрики: особистість дитини Кл.слова (ненормовані): ІМПУЛЬСИВНІСТЬ -- эмотивность -- індивідуальність дитини Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Личность как объект и субъект образовательной технологии [Текст]> // Народное образование: Школьный психолог : Профессиональная библиотека. - 2005. - N4(Селевко Г.К. Воспитательные технологии). - С. 5-6
Рубрики: особистість дитини мислення вікова психологія Кл.слова (ненормовані): ВОЗРАСТНЫЕ ПЕРИОДЫ (ДЕТСТВО, -- ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ОСОБЕННОСТИ Л -- компетентностная модель личности -- модель личности по К.К.Платонову -- модель оичности по И.П.Иванову Дод.точки доступу: Платонов, Костянтин Костянтинович (1906-1985); Иванов, И. П. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мегедь, В. В. Энергоинформационная модель формирования личности [Текст] / В. В. Мегедь> // Соционика, ментология и психология личности : Международный научный журнал. - 2006. - N3. - С. 44-60 . - ISSN 1680-4325 Рубрики: особистість дитини Кл.слова (ненормовані): квадральные периоды Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Прилипко, Т. І. Виховуємо особистість [Текст] / Т. І. Прилипко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N2. - С. 11-13 Рубрики: особистість дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дунаева, Н. О значении художественной литературы в формировании личности ребенка [Текст] / Н. Дунаева> // Дошкольное воспитание : Научно-методический журнал. - 2007. - N6. - С. 35-39 . - ISSN 0012-561X Рубрики: особистість дитини читання дитяче Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Медведская, Е. И. Семантическое пространство личности школьников с разными уровнями успеваемости в сознании педагога [Текст] / Е. И. Медведская> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2007. - N5. - С. 47-56. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: особистість дитини успішність педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): педагогічна свідомість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Развитие личности в образовательном процессе [Текст]> // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 29-60 Рубрики: Історія педагогіки Росії історія освіти в зарубіжних країнах особистість дитини спілкування ділове правосвідомість США--освіта та педагогіка Великобританія--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 58 Робота психолога зі старшокласниками : спецвипуск [Текст]> // Психолог. - 2010. - N 27/28(липень). - С. 1-64 Рубрики: психологія старшокласника Адаптація учнів особистість дитини Викладання етики Оцінювання знань методична допомога вчителям Ніжина Інновації в школі Виховні технології Кл.слова (ненормовані): адаптація учнів до профільного навчання -- соціально-психологічний театр Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семенков, Д. І. Суб’єктивний досвід учня: його зміст та технології використання при організації особистісно орієнтованої освіти [Текст] / Д. І. Семенков> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 40-46 Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання Учні особистість дитини психологія особистості дитини Кафедра психології Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Безпарточна, В. Значення сім’ї для становлення особистості дитини [Текст] / В. Безпарточна> // Психолог. - 2010. - N 39(жовтень). - С. 28-30. Рубрики: Сімейне виховання особистість дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 90 Кулик, Наталія. Родом із дитинства [Текст] / Н. Кулик> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2011. - N 51/51 (11 липня). - С. 6 Рубрики: Дитяча психологія особистість дитини батьки і діти Кл.слова (ненормовані): комплекси -- дитячі комплекси Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 59 Уникальная система становления личности ребенка [Текст]> // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2013. - N 10. - С. 11-20. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: особистість дитини Кл.слова (ненормовані): виховання особистості дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |