Д 13 Давыдов, Василий Васильевич. Виды обобщения в обучении (Логико-психологические проблемы построения учебных предметов) [Текст] / В. В. Давыдов ; Российская Академия образования, Психологический институт. - 2-е изд. - М. : Педагогическое общество России, 2000. - 480 с. - Библиогр.: с. 454-476. - ISBN 5-93134-060-2 (в пер.) : 10.80 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: дидактика Мислення Логіка Психологія навчання пізнання навчальне Діалектика Кл.слова (ненормовані): моделювання Дод.точки доступу: Выготский, Лев Семенович \о нем\; Рубинштейн, С. Л. \о нем\; Пиаже, Жан \о нем\; Российская Академия образования; Психологический институт Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Корнейчук, І. Метод аналогії у вивченні паралельності і перпендикулярності у просторі [Текст] / І. Корнейчук> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 31-34 Рубрики: викладання геометрії в школі пізнання навчальне Кл.слова (ненормовані): аналогії в навчанні Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Стрілько, В. Аксіологічні інтереси і мотиви навчальної діяльності школярів [Текст] / В. Стрілько> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2009. - Том12, N2. - С. 114-119 Рубрики: навчання інноваційне пізнання навчальне мотивація навчальна Анотація: У статті обгрунтовується необхідність активізації мотиваційної сфери особистості, актуалізується увага педагогів до використання надбань теорії і практики для поліпшення навчання й естетичного виховання школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-66 Орлов, А. А. Развитие познавательного потенциала студентов в образовательном пространстве педагогического вуза [Текст] / А. А. Орлов> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 8. - С. 47-57. . - ISSN 0869-561Х Рубрики: пізнання навчальне освіта вища педагогічна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |