Химинець, В. В.
    Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 15-24. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--сучасний стан
   Освіта--інновації

   післядипломна педагогічна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- система освіти -- інтеграційні процеси -- завдання освіти -- трансформаційні процеси
Анотація: Розглянуті впливи трансформаційних і інтеграційних процесів на стан і розвиток освіти. Показано, що сучасна освіта насамперед повинна навчити особистість вчитись жити, тобто виробити свою позиції в житті, своє світосприйняття, вимогливе ставлення до себе і толерантне до інших, навчити вмінню діяти згідно поставленої перед собою задачі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


37.014(477)
П 27


   
    Передові освітні фахівці об’єднуються заради змін [Текст] // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 28/29. - С. 11-14.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--інтернет-технології

Кл.слова (ненормовані):
вебінар вчителів -- інтернет-марафон вчителів -- шкільна реформа -- передові освітні технології
Анотація: У статті відмічено, що в Україні було проведено 9 вебінарів, де було обговогено зміни в освітньому процесі та надано багато методичних порад.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.014(477)
Д 37


   
    Десять новацій закону "Про освіту” [Текст] // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 30. - С. 2-5.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
Кл.слова (ненормовані):
закон “Про освіту” від 25.09.2017


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.014(477)
Б 76


    Божинський, Володимир.
    На шляху до європейського освітнього простору [Текст] : коментар до Закону “Про освіту” / В. Божинський // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 10. - С. 3-5.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
Кл.слова (ненормовані):
Закон “Про освіту”


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.014(477)
П 62


    Посохова, Н. М.
    Критичне мислення у світлі вимог концепції "Нової української школи” [Текст] / Н. М. Посохова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10/12. - С. 11-14. - Бібліогр.: 12 зазв.
УДК
Рубрики: Навчання учнів--критичне мислення
Кл.слова (ненормовані):
концепція Нової української школи -- технологія критичного мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.014(477)
Я 45


    Якимчук, О.
    Досягнення та суперечності реалізації "Національної доктрини розвитку освіти у ХХІ столітті" [Текст] / О. Якимчук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2019. - N 1. - С. 62-67 . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--Національна доктрина розвитку освіти у 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
освітні реформи -- освітнє законодавство -- нормативи якості освіти -- Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті
Анотація: "Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті" дозволила визначити базові орієнтири, що спрямували українську освітню сферу на європейську інтеграцію та залучення західних навчальних стандартів. Процес утілення сформульованих принципів, цілей і пріоритетів виявився повним суперечностей і невдач, аналізу яких і присвячено дану статтю.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)