Вєтохов, О. М. Розвиток психології навчання іноземних мов у 90-і роки ХХ ст. в Російській Федерації та в Україні [Текст] / О.М. Вєтохов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N2. - С. 131-140
Рубрики: психологія навчання іноземним мовам Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2003/3/4 Журнал 2003р. N 3/4 Кузь, В. Г. Досліджуємо педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського / В.Г. Кузь. - С.6-16 Побірченко, Н. С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів / Н.С. Побірченко. - С.17-40 М’ясоїд, П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології / П.А. М’ясоїд. - С.41-52 Кравченко, Т. В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном / Т.В. Кравченко. - С.52-62 Іванчук, М. Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного пізнання / М.Г. Іванчук. - С.62-72 Хохліна, О. П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей / О.П. Хохліна. - С.72-76 Ганнусенко, Н. І. Позашкільна освіта: трансформація функцій / Н.І. Ганнусенко. - С.87-95 Вєтохов, О. М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект / О.М. Вєтохов. - С.96-105 Устименко, Т. А. Можливості психологічного аналізу феномена етноцентризму / Т.А. Устименко. - С.113-120 Авдєєва, І. М. Корекція рольових уявлень педагогів про психічні особливості підлітків / І.М. Авдєєва. - С.120-130 Порсева, Х. О. Психічні особливості ціннісних орієнтацій людей поважного віку / Х.О. Порсева. - С.131-141 Вольфовська, Т. О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації / Т.О. Вольфовська. - С.141-148 Лавреньєва, О. О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту / О.О. Лавреньєва, . - С.76-86 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Вєтохов, О. М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект [Текст] / О.М. Вєтохов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N3/4. - С. 96-105
Рубрики: викладання іноземної мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2004/2 Журнал 2004р. N 2 Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма у психології освіти / В.О. Татенко. - С.11-23 Кл.слова: життєдіяльність Іванчук, М. Г. Інтеграція як наукова категорія / М.Г. Іванчук. - С.23-31 Кл.слова: синтез Демиденко, В. К. Самореалізація : сутність, становлення, розвиток / В.К. Демиденко. - С.31-36 Мартинова, Р. Ю. Дидактичне обгрунтування змісту навчання іноземних мов / Р.Ю. Мартинова. - С.36-50 Заболотна, О. А. Культурно-історичні відмінності американського і українського стилів соціалізації / О.А. Заболотна. - С.51-61. Вєтохов, О. М. Основні етапи, напрями і способи подання психологічної допомоги учням ( на матеріалі навчання іноземної мови ) / О.М. Вєтохов. - С.62-70 Долматова, М. П. Художній текст як чинник мовно-естетичного впливу / М.П. Долматова. - С.79-86 Пархоменко, О. М. Виховання гуманістичної спрямованої особистості підлітка в позаурочний час / О.М. Пархоменко. - С.86-97 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М.П. Власко, О.В. Устименко. - С.98-106 Бовть, О. Б. Проблеми психологічного дослідження особливостей віктимної поведінки у разі агресивної взаємодії / О.Б. Бовть. - С.113-119 |
Вєтохов, О. М. Основні етапи, напрями і способи подання психологічної допомоги учням ( на матеріалі навчання іноземної мови ) [Текст] / О.М. Вєтохов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N2. - С. 62-70
Рубрики: Викладання іноземної мови |
> Шифр: ПП1/2004/3 Журнал 2004р. N 3 Атаманчук, П. С. Управління продуктивною навчально-пізнавальною діяльністю на основі об’єктивного контролю / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький. - С.5-18 Безпалько, В. В. Освітні технології профілактики адитивної поведінки учнівської молоді / В.В. Безпалько, О.В. Коган. - С.62-69 Муртазаєва, Е. М. Індивідуально-творчий розвиток майбутніх педагогів / Е.М. Муртазаєва. - С.69-76 Лєпіхова, Л. А. Значення соціально-психологічної компетентності в реалізації життєвих домагань / Л.А. Лєпіхова. - С.77-85 Вєтохов, О. М. Основні проблеми сучасної психології навчання іноземних мов (на матеріалах, опублікованих в Україні й Росії) / О. М. Вєтохов. - С.108-118 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) |
Вєтохов, О. М. Основні проблеми сучасної психології навчання іноземних мов (на матеріалах, опублікованих в Україні й Росії) [Текст] / О. М. Вєтохов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N3. - С. 108-118
Рубрики: викладання іноземної мови Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2005/2 Журнал 2005р. N 2 Зарубінська, І. Б. Синдром набутої безпорадності та його профілактика в студентів у процесі викладання іноземної мови / І. Б. Зарубінська. - С.42-48. Кл.слова: типи поведінки студентів М’ясоїд, П. А. Категорія практики у психології / П. А. М’ясоїд. - С.77-89. Кл.слова: практика і теоретизація у психології, самопізнання, психолог-практик Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі / О. М. Вєтохов. - С.89-97. Кл.слова: особистісний підхід, гуманістичний підхід, комунікативний підхід Грибенюк, Г. С. Мотиви в структурі саморегуляції суб’єкта / Г. С. Грибенюк. - С.98-105. Кривонос, І. В. Місце національного характерусеред інших етнопсихологічних понять / І. В. Кривонос. - С.105-116. Пилипенко, Н. М. Вплив кризи професійного становлення на саморозвиток особистості / Н. М. Пилипенко. - С.116-126. Кл.слова: я-концепція Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Вєтохов, О. М. Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі [Текст] / О. М. Вєтохов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N2. - С. 89-97.
Рубрики: викладання іноземної мови навчання особистісно-орієнтоване методи навчання Кл.слова (ненормовані): особистісний підхід -- гуманістичний підхід -- комунікативний підхід, автономний, проектний підхід Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Бех, І. Д. Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах / І.Д. Бех. - С.5-14 Ващенко, Л. Концепція інноваційного розвитку загальної середньої освіти (регіональний аспект) / Л. Ващенко. - С.14-21 Корнійчук, О. Е. Еволюція формування економічного мислення / О. Е. Корнійчук. - С.22-29 Родигіна, І. В. Педагогічний аналіз у системі моніторингових досліджень / І. В. Родигіна. - С.38-46 Горбунова, В. В. Психологічні особливості розвитку етнічної свідомості в юнацькому віці / В. В. Горбунова. - С.47-56 Мусатов, С. О. Психологічний вимір педагогічної комунікації / С. О. Мусатов. - С.57-67 Рябко, Ю. А. Психологічна адаптація людини в умовах глобалізації суспільства / Ю. А. Рябко. - С.68-74 Абібуллаєва, Г. С. Деякі аспекти полікультурної освіти / Г. С. Абібуллаєва ; Г. С. Абібулаєва ; Г. С. Абібулаєва. - С.75-84 Мухамедьяров, Н. Н. Образ фізичного Я-особистості як складова її Я-концепції / Н. Н. Мухамедьяров. - С.84-90 Вєтохов, О. М. Актуальні питання комунікативного навчання іноземних мов / О. М. Вєтохов. - С.91-98 Яворська, С. Т. Еволюція методичних ідей та їхня реалізація в роботі школи / С. Т. Яворська. - С.99-108 Лосєва, Н. М. Питання самореалізації дитини в зарубіжній педагогіці XVIII-XIX ст. / Н. М. Лосєва. - С.108-118 Кулікова, Л. Б. Сучасний погляд на історико-педагогічні праці М.В.Гоголя / Л. Б. Кулікова. - С.119-128 Кучинська, І. О. Громадське виховання в Україні в другій половині XIX-XX ст. / І. О. Кучинська Тарасова, Т. В. Становлення й розвиток перших трудових об’єднань школярів у 1917-1920 рр. / Т. В. Тарасова. - С.133-140 Шевченко, С. М. Визначення Я.Б.Рєзніком основних форм шкільного навчання / С. М. Шевченко. - С.141-145 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Вєтохов, О. М. Актуальні питання комунікативного навчання іноземних мов [Текст] / О. М. Вєтохов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N1. - С. 91-98 Рубрики: Викладання іноземної мови психологія навчання іноземним мовам навчання комунікативне Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |