> Шифр: ГЕШ-1/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Зеленська, Л. Промисловий та експортно-імпортний потенціал Дніпропетровської області: (До 75-річчя утворення) / Л. Зеленська, О. Афанасьєв. - С.17-13. Максименко, О. Урок на тему "Закономірності поширення рослинності в Україні, Вплив господарської діяльності на рослинність. Рослинні ресурси, їх охорона і відтворення / О. Максименко. - С.15-16. Шлях до самовдосконалення Ольги Максименко. - С.14. Бойко, К. Урок на тему "Україна і світове господарство. Зовнішні економічні зв’язки України" / К. Бойко. - С.17-19. Юхимович, О. Вивчення теми "Організаційно-правові форми підприємства" (курс "Основи економіки", 8 клас) / О. Юхимович. - С.20-22. Вішнікіна, Л. Теоретичний аспект застосування навчального моделювання в шкільній географії / Л. Вішнікіна. - С.31-34. Науменко, С. Географічна складова змісту початкової освіти у навчальних програмах та підручниках 1900-1917 років / С. Науменко. - С.35-38. Шевченко, В. Ернан Кортес - відкривач Центральної Америки / В. Шевченко. - С.46-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вішнікіна, Л. Теоретичний аспект застосування навчального моделювання в шкільній географії [Текст] / Л. Вішнікіна> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 31-34. Рубрики: викладання географії Кл.слова (ненормовані): навчальне моделювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Гончаренко, С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг / С. Гончаренко. - С.3-4 Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.14-16 Антонець, М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків / М. Антонець. - С.17-19 Бондар, Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості / Л. Бондар. - С.19-22 Заліток, Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Заліток. - С.22-24 Буряк, В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.25-27 Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя / Т. Саєнко. - С.28-31 Шапран, О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. Шапран. - С.31-33 Щекатунова, Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.34-35 Фатюшин, Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля / Ю. Фатюшин. - С.37-40 Твердрхлєб, М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів / М. Твердрхлєб. - С.41-43 Корсак, К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті / К. Корсак. - С.44-46 Вішнікіна, Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / Л. Вішнікіна. - С.47-49 Вихрущ, А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді / А. Вихрущ, І. Стецько. - С.50-52 Ануркіна, О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі / О. Ануркіна. - С.52-54 Юник, Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.54-56 Лебединець, Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець. - С.57-59 Березівська, Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984) / Л. Березівська. - С.60-64 Сипченко, О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.) / О. Сипченко. - С.64-66 Чернишова, Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст / Є. Чернишова. - С.67-69 Хміль, Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст. / Н. Хміль. - С.69-71 Павлюк, С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів / С. Павлюк. - С.72-75 : портр Степанов, І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу / І. Степанов. - С.75-77 Печенко, І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі / І. Печенко. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Вішнікіна, Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії [Текст] / Л. Вішнікіна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N9. - С. 47-49 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів уроки географії Кл.слова (ненормовані): навчальна модель Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ГЕШ-1/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Зеркаль, О. Підвищення мотивації навчання через спільно-розподільну та проектну діяльність / О. Зеркаль. - С.21-29 Перлина Причорномор'я. - С.14, 45 Дендропарк "Тростянець". - С.33. Топузов, О. Компетентнісний підхід до навчання географії / О. Топузов, Л. Вішнікіна. - С.34-37 Супричов, О. Форми й методи роботи вчителя на факультативних заняттях з географії / О. Супричов. - С.38-41 Шевченко, В. Луї Бугенвіль - перший французький навколоосвітній мореплавець / В. Шевченко. - С.42-45 Гетьман, В. Заповідне "Розточчя" - природна перлина Україна / В. Гетьман. - С.46-47 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 58 Топузов, О. Компетентнісний підхід до навчання географії [Текст] / О. Топузов, Л. Вішнікіна> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 34-37 Рубрики: компетентнісний підхід у навчанні Географічна освіта Кафедра географії Кл.слова (ненормовані): навчання географії Дод.точки доступу: Вішнікіна, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ГЕрш-1/2014/6 Журнал 2014р. N 6 Учнівська олімпіада з економіки в Луцьку. - С.2-7. Завдання XVII Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки. - С.7-35. Топузов, О. М. Обгрунтування змісту предметних географічних компетенцій учнів основної школи / О. М. Топузов, Л. П. Вішнікіна. - С.39-44. Задорожний, М. П. Лесин край / М. П. Задорожний. - С.44-47. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 58 Топузов, О. М. Обгрунтування змісту предметних географічних компетенцій учнів основної школи [Текст] / О. М. Топузов, Л. П. Вішнікіна> // Географія та економіка в рідній школі. - 2014. - N 6. - С. 39-44. Рубрики: Компетентність учнів--географічна компетентність учнів Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- ключові компетенції -- міжпредметні компетенції -- предметні географічні компетенції -- географічна компетентність учнів Дод.точки доступу: Вішнікіна, Л. П. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Франчук, Наталія Петрівна. Наукова школа Мирослава Івановича Жалдака / Н. П. Франчук. - С.3-6. Карташова, Любов. Поняття електронного документообігу та його розкриття у процесі навчання інформатики / Л. Карташова, І. Пліш. - С.7-11. Лапінський, Віталій Васильович. Особливості вивчення інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році (продовження) / В. В. Лапінський, Б. В. Кудренко. - С.11-20. Вішнікіна, Л. П. Застосування комп’ютеризованого навчання на компетентнісно-формувальних уроках географії / Л. П. Вішнікіна. - С.20-24. Дем’яненко, Віктор Михайлович. Освітні сервіси персоналізованого навчання / В. М. Дем’яненко. - С.24-28. Смирнова, Ірина. Мета і зміст підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення і використання електронних освітніх ресурсів / І. Смирнова. - С.28-34. Карпенко, А. С. Оптимізація діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ засобами сервісу GOOGLE APPS / А. С. Карпенко. - С.34-39. Задачі XXX Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування (другий тур, продовження). - С.39-41. Кузьменко, Алла Володимирівна. Основи верстки та веб-програмування / А. В. Кузьменко, О. С. Рибак. - С.41-47. Результати OI-2017 International Olimpiad In Informatics - новий світового рівня успіх українських школярів. - С.48. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Вішнікіна, Л. П. Застосування комп’ютеризованого навчання на компетентнісно-формувальних уроках географії [Текст] / Л. П. Вішнікіна> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 5. - С. 20-24.
Викладання географії в школі--комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): компетентнісно-формувальний урок -- комп’ютерізоване навчання географії -- географічні інформаційні системи і технології -- уроки географії Анотація: У статті окреслено провідні особливості компетентнісно-формувальних уроків географії та виведено їхню типологію, висвітлено особливості нетрадиційних компетентнісно-формувальних уроків, визначено принципи і підходи до комп’ютеризованого навчання географії, схарактеризовано особливості застосування географічних інформаційних систем і технології. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |