15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 196 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 58.90 грн.
    Зміст:
Логвинюк, Н. І. Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін / Н. І. Логвинюк. - С .5-8
Гагіна, Н. В. Взаємодія як міждисциплінарне поняття / Н. В. Гагіна. - С .9-13
Падун, Н. О. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів / Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. - С .14-16
Тукач, І. І. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі / І. І. Тукач. - С .17-21
Сорокіна, Н. В. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій / Н. В. Сорокіна. - С .22-24
Топузов, О. М. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів / О. М. Топузов. - С .25-28
Степашко, В. О. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів / В. О. Степашко. - С .29-38
Толочко, С. В. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .39-44
Пономаренко, О. В. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів / О. В. Пономаренко. - С .45-47
Отрошко, Т. В. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості / Т. В. Отрошко. - С .48-50
Ревенчук, В. В. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .51-54
Мисан, В. О. До проблеми єдиного курсу шкільної історії / В. О. Мисан. - С .55-58
Попенко, О. М. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів / О. М. Попенко. - С .59-62
Булавенко, С. Д. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .63-65
Чекаль, Г. С. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. - С .66-68
Кириченко, С. О. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи) / С. О. Кириченко. - С .69-73
Варущик, Н. П. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю / Н. П. Варущик. - С .74-77
Кирилюк, В. М. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку / В. М. Кирилюк. - С .78-84
Одегова, Н. М. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори / Н. М. Одегова. - С .85-89
Стрельнікова, Н. М. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі / Н. М. Стрельнікова. - С .90-91
Долматова, М. П. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .92-95
Костенко, Л. В. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .96-100
Шкодин, А. В. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі / А. В. Шкодин. - С .101-105
Шевченко, С. І. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою / С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. - С .106-109
Ляшенко, І. В. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм / І. В. Ляшенко. - С .110-113
Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .114-117
Карюченко, Д. М. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників / Д. М. Карюченко. - С .118-120
Федорина, Т. П. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін / Т. П. Федорина. - С .121-126
Юрченко, Н. М. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя / Н. М. Юрченко. - С .127-130
Коваленко, Є. І. Софія Русова як історик педагогіки / Є. І. Коваленко. - С .131-134
Благінін, В. М. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне / В. М. Благінін. - С .135-137
Боровик, В. В. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр. / В. В. Боровик. - С .138-140
Бутурлим, Т. І. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. І. Бутурлим. - С .141-143
Орел, О. В. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка / О. В. Орел. - С .144-145
Демченко, Н. М. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття) / Н. М. Демченко. - С .146-149
Авшенюк, Н. М. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів / Н. М. Авшенюк. - С .150-153
Харківська, А. А. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні / А. А. Харківська. - С .154-160
Катруца, Н. Б. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї / Н. Б. Катруца. - С .161-164
Журавська, Н. С. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів / Н. С. Журавська. - С .165-170
Чирва, А. С. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади / А. С. Чирва. - С .171-176
Жук, О. А. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках / О. А. Жук. - С .177-179
Сташевська, І. О. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть / І. О. Сташевська. - С .180-183
Лавріненко, О. А. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст. / О. А. Лавріненко. - С .184-188
Огієнко, О. І. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут / О. І. Огієнко. - С .189-192
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Професійна підготовка вчителя
   Гендерне виховання



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

371.01
П78


   
    Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн.
    Зміст:
Загальні питання теорії сучасного підручникотворення
Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19
Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27
Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34
Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41
Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання
Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46
Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55
Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65
Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70
Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84
Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій
Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101
Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106
Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111
Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120
Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129
Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137
Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144
Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175
Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198
Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223
Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247
Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255
Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262
Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277
Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316
Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін
Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351
Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414
Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл
Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425
Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457
Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482
Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488
Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498
Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
ДРНТІ
ББК 74.202.26я43
РУБ 371.01
Рубрики: Профільне навчання
   Електронні підручники

   Електронні засоби навчання

   Викладання англійської мови

   Викладання фізики

   Підручники географії

   Підручники математики

   Підручники астрономії

   Підручники фізики

   Підручники біології

   Підручники інформатики

   Підручники іноземної мови

   Підручники англійської мови

   Підручники історії

   Підручники для школи

   Буквар

   Культура мовлення першокласників

   навчання грамоти

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- індивідуальне навчання


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: РШ/2006/4
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 4
Зміст:
Уйсімбаєва, Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності / Н. Уйсімбаєва. - С.3-6
Щекатунова, А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці / А. Щекатунова. - С.7-12
Гора, Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора. - С.12-13
Столяренко, О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів / О. Столяренко. - С.14-18
Чорна, О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей / О. Чорна. - С.18-20
Рогова, Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи / Т. Рогова. - С.21-24
Мельник, С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю / С. Мельник. - С.25-29
Топузов, О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання / О. Топузов. - С.31-33
Покась, Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів / Л. Покась. - С.33-36
Сивачук, Н. Скарбничка фольклорної пам’яті / Н. Сивачук. - С.36-41
Бугайова, І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури / І. Бугайова. - С.41-44
Крижко, В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.44-47
Івашньова, С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи / С. Івашньова. - С.47-49
Матяш, Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти / Н. Матяш. - С.50-51
Юник, Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.51-54
Локшин, В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти / В. Локшин. - С.54-56
Березівська, Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва / Л. Березівська. - С.57-61
Пироженко, Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) / Л. Пироженко. - С.61-64
Караманов, О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині / О. Караманов. - С.64-66
Ананьян, Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки / Е. Ананьян. - С.66-69
Іванчук, Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки / Г. Іванчук. - С.69-71
Прищак, М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття) / М. Прищак. - С.71-74
Марен, Е. Журналу "Життя школи" - 60! / Е. Марен. - С.74-76
Опенько, М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині / М. Опенько. - С.76-79
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


Шифр: ГЕШ-1/2006/2
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2006р. N 2
Зміст:
Александров, В. "Конструктор уроків" в інтегрованому навчально-атестаційному комплексі "Основи економіки" / В. Александров, Ю. Бицюра. - С.7-14
Бицюра, Ю. Динаміка та структура бюджету України / Ю. Бицюра. - С.15-19
Галалюк, Н. Знання про рельєф у шкільному курсі географії / Н. Галалюк. - С.23-26
Костюк, В. Уроки картографії у 8 класі / В. Костюк. - С.27-30
Петринка, Л. Урок на тему "Використання природних умов і природних ресурсів України та їх охорони" (Узагальнюючий урок) / Л. Петринка. - С.31-33
Філончук, З. Вивчення теми "Харчова промисловість України" в 9 класі (Через організацію дослідницької роботи учнів) / З. Філончук. - С.34-38
Топузов, О. Пізнавальна самостійність школярів в умовах проблемного вивчення географії / О. Топузов. - С.42-44
Чорноморець, І. Інноваційні технології навчання географії: методологічні аспекти проектування / І. Чорноморець. - С.45-48
Супричов, О. Великобританія / О. Супричов. - С.49-52
Шевченко, В. Шлях до нового світу: До 555-річчя з дня народження та 500-річчя з дня смерті Христофора Колумба / В. Шевченко. - С.53-56
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Топузов, О.
    Пізнавальна самостійність школярів в умовах проблемного вивчення географії [Текст] / О. Топузов // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 42-44
Рубрики: викладання географії
   пізнавальні завдання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Топузов, О.
    Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання [Текст] / О. Топузов // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 31-33 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
   Вища освіта в Україні

   навчання проблемне



Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


Шифр: РШ/2006/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 9
Зміст:
Сметанський, М. Компаративний аналіз педагогічних поглядів А. С. Макаренка і В. О. Сухомлинського / М. Сметанський. - С.3-7
Антонець, М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В. О. Сухомлинського / М. Антонець. - С.7-10
Бондар, Л. Методологічна основа гуманістичних ідей духовності в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Бондар. - С.11-13
Буряк, В. Навчальна діяльність у комп’ютерному середовищі / В. Буряк. - С.14-17
Уйсімбаєма, Н. Розвиток професійної компетентності - шлях до підготовки висококваліфікованих фахівців / Н. Уйсімбаєма. - С.17-19
Музиченко, Ю. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів - передумова формування мобільності / Ю. Музиченко. - С.20-22
Кожевников, В. Наступність як загальнопедагогічний закон / В. Кожевников. - С.22-24
Кравчук, Л. Етичні норми: соціально-психологічний інструмент впливу на віковий розвиток відповідальної поведінки молодших школярів / Л. Кравчук. - С.24-27
Максимовська, Н. Розвиток соціальності жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ: до визначення понять / Н. Максимовська. - С.28-31
Оленіна, Г. Виховання підлітків засобами літератури в позанавчальній роботі / Г. Оленіна. - С.31-34
Топузов, О. Формування проблеми та процес розв’язання навчальної задачі на уроках географії / О. Топузов. - С.42-44
Сєрова, Г. Навчаємо для майбутнього сьогодні / Г. Сєрова. - С.44-47
Земцов, І. Творчий стиль - першооснова діяльності майбутнього вчителя історії / І. Земцов, Т. Скрябіна. - С.47-49
Юник, Д. Психолого-фізіологічні особливості формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.50-52
Івашньова, С. Формування методики навчання іноземної мови в початковій школі / С. Івашньова. - С.53-55
Кобець, М. Упровадження методики індивідуального навчання іноземної мови / М. Кобець. - С.57-59
Крижко, В. Народно-педагогічні традиції осіннього календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.59-62
Кочубей, Т. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського / Т. Кочубей. - С.63-65
Шевчук, О. Історія заснування та діяльності Колегії Павла Галагана / О. Шевчук. - С.65-68
Лисенко, Л. Провідні ідеї експериментальної педагогіки і сучасність / Л. Лисенко. - С.69-71
Балацька, Н. Особливості та основні моделі реалізації професійно орієнтованої системи в школах Англії / Н. Балацька. - С.71-73
Волощук, І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами / І. Волощук. - С.73-75
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Топузов, О.
    Формування проблеми та процес розв’язання навчальної задачі на уроках географії [Текст] / О. Топузов // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N9. - С. 42-44 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: уроки географії


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


Шифр: РШ/2006/11
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 11
Зміст:
Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.3-6
Топузов, О. Інтелектуальний розвиток учнів у проблемному навчанні / О. Топузов. - С.6-8
Коваленко, Г. Психолого-педагогічні аспекти забезпечення міцності засвоєння знань / Г. Коваленко. - С.9-11
Даниленко, Л. Проблеми організації інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти / Л. Даниленко. - С.12-14
Завидівська, Н. Психологічні аспекти викладання фізичної культури у вищих навчальних закладах / Н. Завидівська. - С.22-24
Жорнова, О. Інтеракція в культуротворчому формуванні студентів / О. Жорнова. - С.24-26
Пісоцька, О. Теоретичні основи та практичні шляхи індивідуалізації й регламентування покарань учнів у педагогічній спадщині М. І. Пирогова / О. Пісоцька. - С.27-28
Комар, В. Творчий шлях Петра Францовича Лесгафта / В. Комар. - С.35-38
Зубрицька, О. Середня освіта європейських держав та України на зламі століть / О. Зубрицька. - С.39-42
Тетерятник, М. Самостійна пізнавальна діяльність студентів як засіб формування науково-методичної культури майбутнього вчителя початкових класів / М. Тетерятник. - С.45-47
Ушаньова, І. Система контролю навчальних досягнень студентів / І. Ушаньова. - С.47-49
Легенко, В. Формування фізичної культури майбутніх педагогів / В. Легенко. - С.56-57
Крайник, С. Особистісно орієнтований підхід до освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах / С. Крайник. - С.57-58
Глинянська, Н. Із досвіду роботи психолога з професійної та психологічної адаптації студентів / Н. Глинянська. - С.60-61
Кондратьєва, О. Учитель фізичної реабілітації в початковій школі / О. Кондратьєва. - С.62-63
Ільницький, І. Туризм - засіб виховання здорової і загартованої людини / І. Ільницький. - С.72-73
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Топузов, О.
    Інтелектуальний розвиток учнів у проблемному навчанні [Текст] / О. Топузов // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N11. - С. 6-8 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Інтелектуальний розвиток
   навчання проблемне



Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


Шифр: ГЕШ-1/2006/7
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2006р. N 7
Зміст:
Корнєєв, В. Урок географії: місце й роль у навчальному процесі та критерії оцінювання / В. Корнєєв. - С.2-5
Топузов, О. Особливості створення підручників з географії як методичної системи в умовах проблемного підходу / О. Топузов. - С.11-13
Палієнко, Л. Теоретик і практик вітчизняної геоморфології ( До 100-річчя з дня народження Петра Костянтиновича Заморія) / Л. Палієнко. - С.52-54
Шевчишен, М. Професор Валентин Садовський-визначний український економіст, демограф, економіко-географ ( До 120-річчя з дня народження) / М. Шевчишен. - С.55-56
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Топузов, О.
    Особливості створення підручників з географії як методичної системи в умовах проблемного підходу [Текст] / О. Топузов // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N7. - С. 11-13
Рубрики: Підручники
   викладання географії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ГЕШ-1/2007/1
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2007р. N 1
Зміст:
Локтіонов, В. Оптимізація взаємодії в системі "Екологія - Економіка - Людина" (Матеріали до уроку-семінару "Географічне середовище як сфера взаємодій суспільства і природи" в 10 класі) / В. Локтіонов. - С.17-26
Топузов, О. Метод проектів у системі проблемного навчання з геогафії / О. Топузов. - С.38-42
Кудирко, В. Методика вивчення географічної карти в шкільних географічних курсах / В. Кудирко. - С.42-44
Габчак, Н. Австрія туристична / Н. Габчак. - С.46-48
Гайворонська, Н. "Тільки вперед, тільки до полюса!" (До 130-річчя з дня народження Георгія Сєдова) / Н. Гайворонська. - С.49-51
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Топузов, О.
    Метод проектів у системі проблемного навчання з геогафії [Текст] / О. Топузов // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 38-42
Рубрики: уроки географії
   навчання проблемне



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2007/1
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2007р. N 1
Зміст:
Сухомлинська, О. Художня спадщина В.Сухомлинського в культурологічному вимірі / О. Сухомлинська. - С.3-7
Бех, І. Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В.О.Сухомлинського / І. Бех. - С.7-8
Наумов, Б. Стратегія і тактика цілісного підходу в освіті України (науково-методичне забезпечення) / Б. Наумов. - С.9-13
Липова, Л. Спецкурси як важлива складова змісту профільного навчання (теоретичний аспект) / Л. Липова, В. Малишева, П. Замаскіна. - С.13-15
Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.15-18
Матюшина, Л. Менеджмент у системі виховної роботи ліцею / Л. Матюшина. - С.19-21
Крутогорська, Н. Ліцейське товариство, батьки і науковці - запорука успіху виховання в педагогічному ліцеї / Н. Крутогорська. - С.21-22
Новікова, Н. Формування класного колективу як компонент особистісно орієнтованого виховання / Н. Новікова. - С.23-25
Зяблюк, Н. Масниця в Україні / Н. Зяблюк. - С.26-33
Крижко, В. Народні педагогічні традиції зимового календарно-обрядового циклу в генезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.34-37
Сивачук, Н. Дитячий фольклор у контексті зимової календарної обрядовості українців / Н. Сивачук. - С.38-41
Кучеренко, І. Дидактичні засади вивчення стилістики у старшій школі / І. Кучеренко. - С.42-45
Симоненко, Т. Професійно-комунікативна підготовка студентів філологічних факультетів та її методичне забезпечення / Т. Симоненко. - С.45-48
Колодько, Т. Методологічний аспект професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Колодько. - С.48-50
Шкваріна, Т. Навчання дошкільників аудіювання і говоріння англійською мовою / Т. Шкваріна. - С.51-53
Матяш, Н. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології / Н. Матяш. - С.53-56
Лукашова, Н. Розвиток методів навчання хімії та їх класифікація: історичний аспект і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова. - С.56-59 : портр
Топузов, О. Розвиток розумових здібностей школяра на уроках географії / О. Топузов. - С.60-63
Ковальчук, Н. Розвиток соціальної зрілості особистості молодого викладача / Н. Ковальчук. - С.63-64
Совгіра, С. Надзвичайні ситуації та їх аналіз при вивченні екології / С. Совгіра. - С.67-69
Красняков, Є. Роль Колегії МОН України у формуванні та реалізації державної політики в галузі освіти (аналіз рішень колегіального органу з 1991-го по 2002-й роки) / Є. Красняков. - С.70-72
Бірюкова, Т. Культура та освіта крізь історичну призму: взаємодія бібліотек і освітніх закладів / Т. Бірюкова. - С.72-75
Радул, О. Шляхи залучення дитини в суспільні відносини у давніх слов’ян (VI-XII ст.) / О. Радул. - С.76-78
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Топузов, О.
    Розвиток розумових здібностей школяра на уроках географії [Текст] / О. Топузов // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N1. - С. 60-63 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: уроки географії
   розвиток розумових здібностей



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: РШ/2007/3
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2007р. N 3
Зміст:
Добрянський, І. Приватний сектор вищої освіти в Україні: стан і перспективи / І. Добрянський. - С.3-4
Волошина, О. Проблема формування толерантності в сучасних педагогічних дослідженнях / О. Волошина. - С.4-6
Топузов, О. Сутність, основні положення та поняття проблемного навчання географії / О. Топузов. - С.6-9
Совгіра, С. Активізація навчального процесу з екології при використанні навчально-рольових ігор / С. Совгіра. - С.10-12
Гринько, В. Основні критерії передового педагогічного досвіду / В. Гринько. - С.13-15
Яворський, А. Педагогічна практика - одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутнього фахівця (соціального педагога) / А. Яворський. - С.15-19
Біляковська, О. Аналіз контролю та оцінювання навчальних досягнень старшокласників у практиці сучасної школи / О. Біляковська. - С.19-20
Басюк, Н. Орієнтири вчителя у моральному вихованні молодших школярів / Н. Басюк. - С.21-22
Вербицький, В. Проектна форма навчання і виховання у загальноосвітніх навчальних закладах та позашкільних закладах освіти еколого-натуралістичного напряму. Проблеми та шляхи їх вирішення / В. Вербицький. - С.35-47
Сипченко, В. Роль педагогічних дисциплін у формуванні професіоналізму майбутнього вчителя / В. Сипченко. - С.48-49
Юник, Д. Підготовленість як основа формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.50-52
Никифорова, І. Педагогічна культура як складова фахової комунікативної культури майбутнього вчителя (теоретичний аналіз) / І. Никифорова. - С.52-55
Пуханова, Л. Комп’ютерні технології в процесі навчання студентів теорії ймовірностей та математичної статистики / Л. Пуханова. - С.58-60
Соціалізація студентської молоді в умовах педагогічного коледжу. - С.22-25
Калініна, Л. Методика формування естетичного смаку молодшиш школярів засобами лялькового театру / Л. Калініна. - С.25-28
Шпиталь, І. Ювілейне й неювілейне. Україна без Шевченка - Україна безнаціональна, а отже - бездуховна / І. Шпиталь. - С.29-34
Бондаренко, О. Вимоги до мультимедійних систем навчання та їх класифікація / О. Бондаренко. - С.60-63
Гусак, Т. Робота з автентичними навчальними текстами / Т. Гусак. - С.64-65
Масич, В. Проблема ділового навчання в спадщині античних філософів / В. Масич. - С.69-71
Бадья, Л. Літні земські педагогічні курси для вчителів народної школи в Україні у другій половині XIX - на початку XX століття / Л. Бадья. - С.71-73
Гіпнерс, З. Економічна освіта в Галичині (кінець XIX - перша половина XXст.) / З. Гіпнерс. - С.74-77
М'ясковський, М. Система підвищення кваліфікації педагогічних кадрів Австро-Угорщини в XIX ст. / М. М'ясковський. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Топузов, О.
    Сутність, основні положення та поняття проблемного навчання географії [Текст] / О. Топузов // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N3. - С. 6-9 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: викладання географії


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: РШ/2007/5
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2007р. N 5
Зміст:
Артемчук, Г. Про сучасний стан української мови в Україні / Г. Артемчук. - С.8-11.
Киричук, О. Соціальнокомунікативна активність особистості в контексті суб’єктично-вчинкової парадигми / О. Киричук. - С.12-15.
Сологуб, А. Креативний підхід ло профільного навчання ліцеїстів / А. Сологуб. - С.15-17.
Панасенко, Е. Самостійна робота студентів у вищому педагогічному навчальному закладі / Е. Панасенко. - С.22-24.
Зязюн, І. Філософія "Школи свободи": розвиток та саморозвиток творчих засад особистості / І. Зязюн. - С.25-29.
Бех, І. Духовна безпечність - напруженість у вихованні та розвитку особистості / І. Бех. - С.29-32.
Вишневський, О. Українська рндагогіка на шляху до свободи (Шукаючи себе у Франковому "Мойсеї") / О. Вишневський. - С.32-36.
Роганова, М. Виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів / М. Роганова. - С.36-39.
Сорока, Т. Професійна орієнтація школярів на уроках трудового навчання в другій половині XXстоліття / Т. Сорока. - С.73-76.
Чулкова, Л. До проблеми соціалізації учнів у школах Німеччини / Л. Чулкова. - С.77-78.
Кітова, О. А. Виникнення та становлення принципу поєднання навчання з продуктивною працею / О. А. Кітова. - С.71-73.
Березівська, Л. Реалізація української радянської моделі шкільної освіти в УСРР у контексті боротьби освітян проти її уніфікації (1927-1930) / Л. Березівська. - С.67-71.
Соколенко, Т. Формування культури організації як стратегія успіху / Т. Соколенко. - С.64-66.
Юник, Д. Перспективні напрями вдосконалення процесу формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.60-63.
Гусак, Т. Роль і мета іспитів у процесі навчання / Т. Гусак. - С.58-60.
Денисенко, В. Підготовка вчителя української мови і літератури та народознавства до експедиційної роботи / В. Денисенко. - С.56-58.
Дерхо, В. Вивчення питань культури з семикласниками на уроках історії / В. Дерхо. - С.53-55.
Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53.
Пометун, О. Технологія інтерактивного навчання як інноваційне педагогічне явище / О. Пометун. - С.46-49.
Топузов, О. Організація проблемного навчання на уроках географії в середній школі / О. Топузов. - С.43-46.
Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Топузов, О.
    Організація проблемного навчання на уроках географії в середній школі [Текст] / О. Топузов // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N5. - С. 43-46. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: викладання географії
   навчання проблемне



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)