> Шифр: ІШ-1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Гонтар, Дмитро. Діяльність молоді Дніпропетровщини в роки гітлерівської окупації / Д. Гонтар. - С.1-5. Машкін, Алєксандр. Політичний розшук Російської імперії та Україна у першій четверті XIX ст. / А. Машкін. - С.6-13 (далі буде). Роль курсу "Політична система" у громадянському вихованні учнів середньої загальноосвітньої школи Словацької республіки. - С.18-20. Десятов, Дмитро. Формування навичок критичного мислення учнів в процесі використання Інтернет-ресурсів на уроках історії / Д. Десятов. - С.21-23. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 37 Десятов, Дмитро. Формування навичок критичного мислення учнів в процесі використання Інтернет-ресурсів на уроках історії [Текст] / Д. Десятов> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 21-23. Рубрики: мислення на уроках з різних шкільних дисциплін комп’ютер на уроках історії уроки історії Кл.слова (ненормовані): Інтернет-ресурс Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШ-1/2012/9 Журнал 2012р. N 9 Король, Віктор. Неспокуті гріхи нашої пам’яті, або Чи відновимо ми коли-небудь знищену духовність? / В. Король. - С.1-8 Постовий, Віктор. Проблеми автохтонності української сім’ї / В. Постовий. - С.9-14 Мамонов, Георгій. Історія медицини у курсі всесвітньої історії / Г. Мамонов. - С.15-17 Десятов, Дмитро. Використання веб-квесту як методу розвитку дослідницьких умінь учнів у процесі навчання історії / Д. Десятов. - С.22-25 Гриценко, А. Система уроків з історії України в 10 класі: тема 1. Україна на початку XX століття / А. Гриценко. - С.26-33 Ковальчук, О. Правова та соціальна держава. Правознавство, 10 кл. / О. Ковальчук. - С.46-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 37 Десятов, Дмитро. Використання веб-квесту як методу розвитку дослідницьких умінь учнів у процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 22-25 Рубрики: Викладання історії в школі--розвиток дослідницьких умінь Уроки історії--дослідницька робота учнів Уроки історії--використання інформаційних технологій Кл.слова (ненормовані): використання мережевих технологій на уроках -- веб-квести Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 232 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 61.46 грн. Зміст: Александрович, Наталія Олексіївна. Роль екологічної етики у формуванні нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем / Н. О. Александрович. - С .7-10 Гордієнко, Майя Григорівна. Психологічний аспект визначення дорослості / М. Г. Гордієнко. - С .11-14 Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті / С. В. Івашньова. - С .15-17 Лісовець, Олег Васильович. Дослідження громадської активності сучасної студентської молоді / О. В. Лісовець. - С .18-22 Лякішева, Анна Володимирівна. Соціальна поведінка: сутність, типологічні та видові ознаки / А. В. Лякішева. - С .23-26 Марій, Марина Миколаївна. Значення батьківської компетентності в процесі сімейного виховання / М. М. Марій. - С .27-31 Науменко, Наталія Валентинівна. Формування духовного здоров’я особистості як сучасна педагогічна проблема / Н. В. Науменко. - С .32-35 Рамазашвілі, Соломон. Проблеми формування шкільного бюджету та витрат / С. Рамазашвілі. - С .36-37 Романенко, Юлія Анатоліївна. Портфоліо студента: дидактичний аспект / Ю. А. Романенко. - С .38-40 Созашвілі, Ніно Михайлівна. Інноваційні орієнтири менеджменту учбового процесу / Н. М. Созашвілі. - С .41-42 Солова, Валентина Миколаївна. Соціалізація школяра у змісті діяльності дитячого закладу оздоровлення і відпочинку з денним перебуванням / В. М. Солова. - С .43-48 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Сучасний стан виховання дітей у сім’ї / Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. - С .49-51 Черноиваненко, Варвара Дмитриевна. Механизмы и принципы конструирования картины мира личности / В. Д. Черноиваненко. - С .52-58 Щука, Галина Петрівна. Порівняльно-педагогічні дослідження в туризмі: методологічний аспект / Г. П. Щука. - С .59-62 Білоусова, Надія Валентинівна. Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності / Н. В. Білоусова. - С .63-66 Блуашвілі, Нана. З чого починати навчання автономному письму (англ.) / Н. Блуашвілі. - С .67-71 Боднарчук, Олеся Василівна. Оцінювання знань студентів з дисципліни "Органічна хімія" на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського Національного медичного університету під час вивчення модуля № 1 / О. В. Боднарчук. - С .72-74 Гігаурі, Анна. Вікові характеристики студентів 1-2 курсу та навчання англійській мові для професійних цілей (англ.) / А. Гігаурі. - С .75-76 Грицай, Антоніна Модестівна. Використання відео на заняття з практики усного та писемного мовлення (англійська як друга іноземна мова) як засіб мотивації до вивчення іноземних мов / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .77-81 Десятов, Дмитро Леонідович. Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії / Д. Л. Десятов. - С .82-86 Дмитрів, Анжела Миколаївна. Організація навчання на практичному занятті з фізичної та колоїдної хімії / А. М. Дмитрів. - С .87-89 Долматова, Марина Петрівна. Принципи відбору текстового матеріалу для навчання читання іноземною мовою у вищих навчальних закладах / М. П. Долматова, К. Г. Долматова. - С .90-92 Журавська, Ніна Станіславівна. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін / Н. С. Журавська. - С .93-96 Каціашвілі, Ека. Англійські прислів’я та шляхи їх перекладу грузинською мовою (англ.) / Е. Каціашвілі. - С .97-98 Киричок, Інна Іванівна. Виховання ціннісних орієнтацій старшокласників засобами ЗМІ / І. І. Киричок, К. Б. Кузьмич. - С .99-102 Мокрогуз, Олександр Петрович. Педагогічний дизайн у контексті застосування мультимедійної презентації / О. П. Мокрогуз. - С .103-105 Павленко, Олексій Миколайович. Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Павленко. - С .106-111 Размадзе, Маріам. Вивчення культури на уроках бізнес англійської (англ.) / М. Размадзе. - С .112-113 Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів / М. О. Шевчук, В. Єршов. - С .114-117 Шмоніна, Тетяна Анатоліївна. Результативність технології впровадженя педагогічних умов підвищення ефективності природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах / Т. А. Шмоніна. - С .118-123 Дрожик, Людмила Володимирівна. Еколого-валеологічні знання як невід’ємний компонент еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя / Л. В. Дрожик. - С .124-127 Кучерявець, Валентина Григорівна. Технологія портфоліо у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя / В. Г. Кучерявець. - С .128-130 Марінцова, Наталія Геннадіївна. Особливості викладання біологічної хімії для підготовки фахівців фармацевтичних і біотехнологічних виробництв / Н. Г. Марінцова, А. М. Кричковська, М. В. Стасевич. - С .131-134 Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка студентів спеціальності "дошкільна освіта" до формування у дошкільників рухових умінь і навичок / С. І. Матвієнко, О. В. Варуха, ОлександрівнаОленченко С. О. Світлана. - С .135-138 Матукова, Ганна Іванівна. Інтерактивні технології навчання у професійній підготовці майбутніх економістів / Г. І. Матукова. - С .139-142 Панасенко, Лариса Олегівна. Професійне становлення студентів економічних коледжів: теоретичний аспект / Л. О. Панасенко. - С .143-147 Ходак, Тетяна Володимирівна. Роль інтерактивних методів навчання у процесі формування професійної компетентності студентів / Т. В. Ходак. - С .148-151 Щербак, Ірина Миколаївна. Педагогічні технології в екологічній підготовці майбутнього вчителя / І. М. Щербак : 152-154 Бєлкіна, Надія Іванівна. Деякі питання дидактики в педагогічній спадщині М. Демкова / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .155-157 Благініна, Світлана Вікторівна. Досвід духовно-морального виховання молоді в Німеччині / С. В. Благініна. - С .158-160 Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Із зарубіжного досвіду формування педпгогічної майстерності / Т. В. Гордієнко. - С .161-164 Давиденко, Олена Василівна. Освітні домінанти у діяльності німецької окупаційної влади на території Польщі (1939-1943 рр.) / О. В. Давиденко. - С .165-168 Демченко, Наталія Михайлівна. Теорія та практика освіта в історіографії славістів Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко. - С .169-172 Калагурка, Христина Іванівна. Коменіана у науково-педагогічній спадщині Федора Науменка / Х. І. Калагурка. - С .173-175 Лукашова, Ніна Іванівна. До історії створення першого національного підручника з органічної хімії для середньої загальноосвітньої школи / Н. І. Лукашова. - С .176-180 Мачача, Юлія Миколаївна. Історіографія проблеми роздільного навчання в Україні (на прикладі літературних джерел 1878- 1912 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .181-184 Напирели, Манана. Способы и приемы изучения немецкого как второго иностранного языка для школ Грузии / М. Напирели. - С .185-187 Паржницький, Віктор Валентинович. Професійна підготовка кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України: досвід 60-80-х рр. XX ст. / В. В. Паржницький. - С .188-190 Пата, Лілія Петрівна. Будинок юннатів Київського зоологічного парку: повоєнне десятиліття / Л. П. Пата. - С .191-195 Пономаренко, Ольга Володимирівна. Американський підхід до проблеми лідерства вчителя / О. В. Пономаренко. - С .196-199 Самаріна, Світлана Іванівна. Виховний і дисциплінуючий потенціал шкільної форми (на прикладі історико-педагогічного досвіду другої половини XIX - початку XX ст.) / С. І. Самаріна. - С .200-203 Ставцева, Вікторія Федорівна. Вплив ринкових процесів на надання освітніх послуг новозеландськими університетами наприкінці XX ст. / В. Ф. Ставцева. - С .204-208 Тамарашвили, Тамара. О вопросе обучения истории Грузии на неспециальных факультетах / Т. Тамарашвили. - С .209-212 Таран, Олена Миколаївна. Гуманістична спрямованість дидактичної системи С. Русової / О. М. Таран. - С .213-216 Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Ретроспективний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи / О. А. Устименко-Косоріч. - С .217-220 Щур, Наталія Миколаївна. Ліцензування педагогічної діяльності вчителів у США в умовах неперервної педагогічної освіти / Н. М. Щур. - С .221-225 Юй Фей. Стан і проблеми організації педагогічної практики в системі підготовки вчителів музики у вишах Китаю / Юй Фей. - С .226-229 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Викладання хімії в школі Екологічне виховання школярів Самостійна робота студентів Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання) підготовка майбутніх вчителів Портфоліо--вчителі Освіта--Зарубіжний досвід Освіта в зарубіжних країнах Електронні підручники Педагогічна майстерність Китай--освіта США--освіта вища Німеччина--освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Демков, Михайло Іванович ( педагог ; 1859-1939) \о нем\; Науменко, Федір \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ІШ-1/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Король, Віктор. Відродження живопису на релігійній основі (Як розписували Володимирський собор у Києві) / В. Король. - С.1-5. Гриценко, Андрій. Декабрист Олександр Бріген - патріот рідного краю / А. Гриценко. - С.6-8. Сагайдак, Ірина. Родина Храпливих - взірець відданості та служіння народу / І. Сагайдак. - С.9-14. Бєлошицький, Олександр. Автоматичні пристрої : від механізмів до роботів (з історії розвитку технічної думки) / О. Бєлошицький. - С.15-21. Десятов, Дмитро. Використання мережевого геосервісу Google-maps в процесі навчання історії / Д. Десятов. - С.22-24. Шульга, Олексій. Застосування наочних методів навчання із використанням технічних засобів (ТЗН) на уроках історії / О. Шульга, А. Шульга. - С.25-30. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 37 Десятов, Дмитро. Використання мережевого геосервісу Google-maps в процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 22-24. Рубрики: Викладання історії в школі Комп’ютеризація навчального процесу Кл.слова (ненормовані): інтернет на уроках історії -- мережевий геосервіс Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШ-1/2013/7/8 Журнал 2013р. N 7/8 Король, Віктор. Роль жінок України, Росії і Білорусії у наближенні перемоги над фашизмом у роки другої світової війни (1939-1945 рр.) / В. Король. - С.1-7. Пометун, Олена. Особливості формування сучасного змісту навчання історії у контексті державного стандарту освіти та нових програм з предмету / О. Пометун. - С.7-12. Десятов, Дмитро. Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання історії / Д. Десятов. - С.16-20. Гончар, Тетяна. Зовнішня політика СРСР напередодні другої світової війни (Всесвітня історія, 10 кл.) / Т. Гончар. - С.20-27. Ковальчук, Олена. Місто Рим і життя його мешканців (Історія Стародавнього світу. 6 кл.) / О. Ковальчук. - С.37-43. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 37 Десятов, Дмитро. Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7/8. - С. 16-20. Рубрики: Викладання історії в школі Технології навчання Кл.слова (ненормовані): мережеві технології -- навчання історії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2014/5 Журнал 2014р. N 5 Мельніченко, Валерій Володимирович. Інформатизація освіти Миколаївської області: упевнені кроки в інформаційне суспільство / В. В. Мельніченко, А. М. Старєва. - С.3-6. Захар, Ольга Германівна. Використання інтернет-технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів / О. Г. Захар. - С.7-9. - Библиогр. в конце ст. Гетманцев, Василь Сергійович. Організація роботи із здібними учнями вчителями кафедри інформатики Миколаївського муніципального колегіуму імені В. Д. Чайки / В. С. Гетманцев, Н. В. Михайловська. - С.10-12. - Библиогр. в конце ст. Юрпольська, Наталія Олегівна. Блог "Сходинки до інформатики 2 клас" як онлайн-осередок навчально-методичного забезпечення викладання інформатики у 2-х класах / Н. О. Юрпольська. - С.13-15. - Библиогр. в конце ст. Андрєєва, Галина Петрівна. Організація навчання інформатики шляхом запровадження технологій дистанційного навчання / Г. П. Андрєєва. - С.16-17. - Библиогр. в конце ст. Богданова, О. О. Нестандартні підходи до вивчення інформатики / О. О. Богданова. - С.18-20. - Библиогр. в конце ст. Крутієнко, Олексій Миколайович. Використання вільного і безкоштовного програмного забезпечення в навчальному процесі ЗНЗ / О. М. Крутієнко. - С.20-21. Рощина, Наталія Олексіївна. Упровадження пропедевтичного курсу "Чарівні мандри в світ інформатики" для старших дошкільників - вимога сьогодення / Н. О. Рощина. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст. Бабійчук, Валентина Григорівна. Досвід дистанційного навчання у формуванні освітнього потенціалу учнівської молоді Миколаївщини / В. Г. Бабійчук. - С.26-29. - Библиогр. в конце ст. Десятов, Дмитро Леонідович. Моделювання уроку історії, спрямованого на формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів / Д. Л. Десятов. - С.29-31. - Библиогр. в конце ст. Осипенко, Ганна Валеріївна. Урок з курсу "Сходинки до інформатики" у другому класі / Г. В. Осипенко. - С.32-33. Веліховська, Алла Борисівна. Реалізація основних принципів компетентнісно-спрямованої та практико-орієнтованої освіти в підготовці молодих спеціалістів у рамках дворічного стажування на базі Миколаївського ОІППО / А. Б. Веліховська. - С.34-36. - Библиогр. в конце ст. Кийко, Олена Анатоліївна. Позакласна робота з інформатики у початковій школі як засіб активізації навчання молодших школярів / О. А. Кийко. - С.36-37. - Библиогр. в конце ст. Тихонова, Тетяна Валентинівна. Дидактичні закономірності технологічного навчання інформатики / Т. В. Тихонова. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст. Фішер, Тетяна Михайлівна. Навчання на основі загальнолюдських цінностей / Т. М. Фішер. - С.43-45. Бондаренко, В. В. Задачі XXVII Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування / В. В. Бондаренко, Д. П. Мисан, Ш. І. Ягіяєв. - С.46-50. Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі : лист від 1 лип. 2014 р. № 1/9-343. - С.51-55. XXVI Міжнародна олімпіада з інформатики. - С.56. Успіхи в олімпіадах з інформатики. - С.56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 37 Десятов, Дмитро Леонідович. Моделювання уроку історії, спрямованого на формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів [Текст] / Д. Л. Десятов> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 29-31. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікативна компетентність учнів -- процес навчання історії -- форми навчання -- методи навчання Анотація: У статті розглядаються основні принципи моделювання уроку історії, спрямованого на формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів. Визначається дидактичний зв’язок між інформаційно-комунікаційними технологіями, методами та формами навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |