> Шифр: ПП/2003/2/3 Журнал 2003р. N 2/3 Дусавицкий, А. К. Психология личности в социальном измерении / А.К. Дусавицкий. - С.1-3 Редіна, О. В. Історія розвитку психології в освітній галузі Слобожанщини / О.В. Редіна, І.О. Дзюбенко. - С.4-8 Марінушкіна, О. Є. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку / О.Є. Марінушкіна. - С.10-12. Гармаш, О. В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості / О.В. Гармаш. - С.13-18. Кл.слова: психодіагностика, психологічна служба школи Пашнев, Б. К. Планирование деятельности практическим психологами учреждений образования города : Шкільна психологічна служба / Б.К. Пашнев. - С.25-27. Научитель, Е. Д. Вопросы трудоустройства выпускника вуза: психологический аспект / Е.Д. Научитель. - С.31-32. Шмаргун, В. М. Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку / В.М. Шмаргун. - С.33-37. Матвійчук, В. Є. Іскорки доброти: Програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкільника / В.Є. Матвійчук. - С.41-57. Кл.слова: ігри в дошкільних закладах Сарженко, И. В. Программа "Психологические основы выбора профессии" / И.В. Сарженко, О.П. Саржеко. - С.64-65. Губенко, О. В. Активізація творчого потенціалу як засіб психологічної допомоги дітям, що зазнали експлуатації у найгірших формах дитячої праці / О.В. Губенко. - С.66-77. Кл.слова: психокорекція, ігри Калошин, В. Как защититься от психологических вампиров? / В. Калошин. - С.77-78. Тодорів, Л. Д. Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу / Л.Д. Тодорів. - С.79-86. Кл.слова: інтелектуальні можливості Пашнев, Б. К. Сравнительный анализ символики кошмарных сновидений / Б.К. Пашнев. - С.87-95. Діденко, О. І. Теоретико-прикладні аспекти діяльності практичного психолога у фері розробки психологічного портрету особи, що являє оперативний інтерес: Психологія у силових структурах / О.І. Діденко. - С.96-100. Халін, А. І. Профілактика зловживання забороненими речовинами і наркозалежності / А.І. Халін, М.К. Георгі, В.Г. Сінюгін. - С.101-108. Кл.слова: наркоманія Бутенко, А. В. Исследование особенностей развития личности у детей с глубокими нарушениями зрения: Спеціальна психологія / А.В. Бутенко. - С.109-111. Фадєєв, М. Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени: Психологія підготовки та відповіді на екзаменах / М.Ю. Фадєєв, О.О. Голушко. - С.112-119. Сіліна, Г. О. Некоторые теоретические аспекты психологии творческой деятельности / Г.О. Сіліна. - С.122-125. Мельник, Ю. Б. Формування культури здоров’я учнів, як важлива складова роботи практичного психолога / Ю.Б. Мельник. - С.126-132. Полуніна, О. В. До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому закладі освіти / О.В. Полуніна. - С.133-134. Холодова, О. А. Классический психоанализ в интегративной парадигме современной научной психотерапии / О.А. Холодова. - С.137-141. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Дусавицкий, А. К. Психология личности в социальном измерении [Текст] / А.К. Дусавицкий> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N2/3. - С. 1-3
Рубрики: психологія особистості Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2007/10 Журнал 2007р. N 10 Дусавицкий, А. К. О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4 Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8 Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпіричних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. Далі буде. Розов, В. І. Психотехнології адаптивної саморегуляції стресу / В. І. Розов. - С.14-19. Далі буде. Рибалка, В. В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52 Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53 Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72 Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл. - 72-77. Продолжение следует. Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. Далі Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Дусавицкий, А. К. О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения [Текст] / А. К. Дусавицкий> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 1-4 Рубрики: навчання розвивальне урок сучасний Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Дусавицкий, А. К. Личность педагога развивающего образования / А. К. Дусавицкий, О. И. Погребняк. - С.1-2 Самойлов, А. Е. Психология мышления как эмпирическая наука / А. Е. Самойлов. - С.2-9 Агеева, А. Л. Память и мышление старшекласников: возрастные и гендерные особенности / А. Л. Агеева, Е. В. Заика. - С.9-13 Бадалова, М. В. Парапсихологические воззрения в системе профессионального знания психологов: контексты понимания / М. В. Бадалова. - С.13-20 Радченко, М. І. Психокорекційна робота в маргінальних групах на прикладі реабілітації батьків "ненаучуваних" дітей / М. І. Радченко. - С.21-25 Микитюк, Н. В. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку / Н. В. Микитюк, І. с. Доренко, І. В. Щурук. - С.30-42 Пізнавальний потенціал дошкільника. Вивчення та розвиток. - С.42-52 Лінніческо, В. М. Програма розвивальних заходів для учнів 9-10 класів щодо формування самовизначення та життєвої перспективи / В. М. Лінніческо. - С.52-60 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільних прим. немає |
Дусавицкий, А. К. Личность педагога развивающего образования [Текст] / А. К. Дусавицкий, О. И. Погребняк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 1-2 Рубрики: вчитель--педагогічна діяльність Дод.точки доступу: Погребняк, О. И. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Д 84 Дусавицкий, А. К. Формула интереса [Текст] / А. К. Дусавицкий. - М. : Педагогика, 1989. - 174 с. : ил. - (Познай себя: Психология - школьнику). - 0.40 руб. РУБ 158.9 Примірників всього: 3 аб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: аб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Поліщук, В. М. Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці / В. М. Поліщук. - С.1-5 Ліщинська, О. А. Психологічна концепція соціокультурного імунітету / О. А. Ліщинська. - С.6-9 Касицина, Н. В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин. - С.9-12 Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк. - С.12-20. - Библиогр. в конце ст. Дусавицкий, А. К. Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении / А. К. Дусавицкий. - С.21-24 Хабайлюк, В. В. Психологічні особливості прояву надмірної залежності в сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.24-27 Соловйова, О. П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками / О. П. Соловйова. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст. Заика, Е. В. Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы / Е. В. Заика. - С.32-37 Флярковська, О. В. Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" / О. В. Флярковська. - С.38-60. - Библиогр. в конце ст. Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька. - С.60-73 Березина, Т. Н. Развитие внимания / Т. Н. Березина. - С.74-76 Семенов, И. Н. Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии / И. Н. Семенов. - С.76-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 84 Дусавицкий, А. К. Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении [Текст] / А. К. Дусавицкий> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 21-24 Рубрики: навчання розвивальне Психологія навчання--учні--міжособистісні стосунки Міжособистісні стосунки Кл.слова (ненормовані): розвиваюче навчання -- навчальний колектив -- міжособистісні відносини -- навчальна діяльність -- група-лідер Анотація: Описані особливості міжособистісних відносин у школярів 3-4-х класів, що навчаються в руслі як традиційного, так і розвиваючого навчання, особливу увагу приділено групі-лідеру як ядру в структурі таких відносин. Відображено, що група-лідер частіше виникає в розвиваючому навчанні, описані її види і особливості включених в неї школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |