П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
> Шифр: ДШУ1/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Максименко, С. Прогозування психічного розвитку. Актуальні проблеми генетичної психології / С. Максименко. - С.53-63. Кл.слова: психологія особистості дитини Швалб, Ю. Развитие сознания в младшем школьном возрасте / Ю. Швалб. - С.84-89. Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови побудови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С.90-94. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови побудови основної школи в системі розвивального навчання [Текст] / О. Дусавицький> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2003. - N4. - С. 90-94.
Рубрики: психологія навчання навчання розвивальне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Тернопільський національний економічний університет очима експертів із Європейської асоціації університетів. - С.9-20. Олександр Дусавицький (до 80-річчя від дня народження): Фундатор української психології. - С.21. Дусавицький, О. Соціальна ситуація розвитку як об’єкт психологічного аналізу / О. Дусавицький. - С.22-25. Микитюк, М. Таємниця результату. Частина Друга: До розгадки таємниці Лобановського, або непізнана алхімія футболу / М. Микитюк. - С.26-57. Кубаєвський, М. Концептні імплікації у вивчення взаємозв’язку ідентифікації й ідентичності / М. Кубаєвський. - С.58-68. Кравчук, М. Методологічні засади проведення історико-правового дослідження / М. Кравчук. - С.69-80. Жовтянська, В. Психологічний механізм функціонування метафори / В. Жовтянська. - С.81-90. Мусатов, С. Соціально-персонологічний аналіз особистості сучасника як наукова проблема / С. Мусатов. - С.91-106. Зоська, Я. Освіта як структура і процес у форматі теорії соціальної дії / Я. Зоська. - С.106-109. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Гомотюк, О. Злети, падіння й розвій українознавства: Історичні уроки / О. Гомотюк. - С.11-24. Балл, Г. Інтегративно-особистісний підхід у психології: впорядкування головних понять / Г. Балл. - С.25-53. М’ясоїд, П. Метатеоретичний аналіз у психології / П. М’ясоїд. - С.64-82. Титаренко, Т. Постмодерні концептуалізації понять "особистість" та "життєвий шлях" / Т. Титаренко. - С.83-96. Романенко, Ю. Моделі смислоутворення в соціальних системах: психофрактальний аспект / Ю. Романенко. - С.97-106. Слюсаревський, МИ. Політична психологія як наука: порівняльний аналіз шляхів становлення та розвитку за рубежем і в Україні: Історія психології / МИ. Слюсаревський. - С.107-118. Боришевський, М. Самосвідомість як фактор психічного розвитку особистості / М. Боришевський. - С.119-126. Подшивалкіна, В. Соціальні умови та психологічні виміри тенденцій використання потенціалу особистості / В. Подшивалкіна. - С.127-137. Карпенко, З. Аксіопсихологічні джерела методу млделювання у психології особистості / З. Карпенко. - С.138-144. Ямницький, В. Системний аналіз феномена життєтворчості особистості / В. Ямницький. - С.145-152. Пірен, М. Подолання бюрократизму як чинник перевантаження управлінської діяльності політико-владної еліти України в кризовий період / М. Пірен. - С.153-159. Дусавицький, О. Мотиваційна модель уроку у системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С.160-166. Шевченко, Н. Професійна свідомість практичного психолога: структура та специфіка функціонування / Н. Шевченко. - С.167-180. Максименко, Ю. Теоретичні засади пізнання художнього образу / Ю. Максименко, Д. Синенький. - С.181-185. Бурлачук, Л. Міжкультурні відмінності вибірок стандартизації тесту мотиваційних орієнтацій / Л. Бурлачук, Х. Рахубовська. - С.186-190. Вірна, Ж. Життєво-стильовий концепт мотиваційно-смислової регуляції: професійна методологія і практика / Ж. Вірна. - С.191-201. Потапчук, Є. Суб’єкти впливу на психічне здоров’я співробітників установ виконання покарань / Є. Потапчук, М. Ільтяй. - С.202-205. Шинкарюк, А. Психологічні умови формування ритму дій балістичного типу за допомогою смислових завдань / А. Шинкарюк. - С.206-214. Клименко, В. Креативність гештальту: багатошаровість і видова спеціалізація / В. Клименко ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. Савчин, М. Методологічні та практичні проблеми психотерапії у контексті духовної парадигми психології / М. Савчин. - С.229-241. Савельєв, В. Вища освіта України перед викликами XXI століття: критичний вимір / В. Савельєв. - С.242-247. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 84 Дусавицький, О. Соціальна ситуація розвитку як об’єкт психологічного аналізу [Текст] / О. Дусавицький> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N 3. - С. 22-25. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Вікова психологія Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 84 Дусавицький, О. Мотиваційна модель уроку у системі розвиавльного навчання [Текст] / О. Дусавицький> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N 4. - С. 160-166. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: педагогічна психологія навчання розвивальне Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |