> Шифр: УЛЗО/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Волошина, Н. Іван Іванович Огієнко (Митрополит Іларіон) / Н. Волошина. - С.2-3 Галич, О. Григорій Костюк - емігрант, літературознавець, учений / О. Галич. - С.4-9 Підопригора, С. Особливості художнього моделювання жіночих образів у романному триптиху Романа Іваничука "Вогненні стовпи" / С. Підопригора. - С.9-12 Логвіненко, Н. "Як купала мене мати у любистку..." Вплив української усної поезії на становлення й розвиток поетичного обдарування Тодося Осьмачки. 8 клас / Н. Логвіненко. - С.23-30 Головецька, Н. Русальні та купальські пісні. Розробки уроків. 6 клас / Н. Головецька. - С.31-33 Косовець, Н. Українські обряди. Позаурочний захід для учнів 10-11 класів суспільно-гуманітарного (лінгвістичного) профілю / Н. Косовець. - С.43-46 Казанжи, О. Українська національна ідеологія у творчості Василя Капніста / О. Казанжи. - С.47-50 Лілік, О. "Геній, приречений на самотність..." Роздуми над романом-сонатою Віктора Рогозинського "Кохання маестро Паганіні" / О. Лілік. - С.56 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лілік, О. "Геній, приречений на самотність..." Роздуми над романом-сонатою Віктора Рогозинського "Кохання маестро Паганіні" [Текст] / О. Лілік> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 56 Рубрики: Українська література, 20 ст. Дод.точки доступу: Рогозинський, Віктор \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Дейна, М. К. "І все-таки почують голос мій..." : Уроки з вивчення творчості Анни Ахматової. 11 клас / М.К. Дейна. - С.2-11 Лілік, О. Роман І. Багряного " Сад Гетсиманський" : вивчення в школі / О. Лілік. - С.12-14 Таратута, С. Л. Погляд на війну з протилежного берега : Антивоєнна спрямованість творчості Г Белля / С. Л. Таратута. - С.15-16 Гузь, О. О. Новела Г. Белля " Подорожній , коли ти прийдеш у Спа..." : методика вивчення / О.О. Гузь. - С.17-21 Дятленко, Т. Символічний пейзаж як елемент метафізичного виміру у романі В.Барки " Жовтий князь" : До проблеми формування вмінь аналізувати пейзаж у прозових творах різних художніх систем / Т. Дятленко. - С.22-25 Повшедна, Н. Є. П’єса Бертольда Брехта " Матінка Кураж та її діти" : методична розробка / Н. Є. Повшедна. - С.26-31 Морозюк, Н. П’єса І. Кочерги " Ярослав Мудрий" та роман П. Загребельного " Диво" : образ Ярослава Мудрого / Н. Морозюк. - С.32-33 Горшельова, Т. А. Роман Кобо Абе " Жінка в пісках" : Конспект уроку / Т.А. Горшельова. - С.34-35 Віват, Г. Лірика Василя Стуса : роль духовного виміру / Г. Віват. - С.36-38 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лілік, О. Роман І. Багряного " Сад Гетсиманський" : вивчення в школі [Текст] / О. Лілік> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 12-14 Рубрики: українська література--діаспора Дод.точки доступу: Багряний, Іван \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Волошина, Н. Іван Багряний (Іван Павлович Лозов'ягин). 1906-1963 / Н. Волошина. - С.2-5 Жила, С. "Трагедія адекватна історія": роман Марії Матіос "Солодка Даруся" та читацька конференція за цим твором / С. Жила. - С.6-12 Сипливець, С. "Історія, яка ніколи не припиняє їхати колесами по людях...": До вивчення твору Марії Матіос "Солодка Даруся" / С. Сипливець. - С.12-14 Мамедова, О. Інтимний світ поезій Василя Стуса: Етичні й естетичні аспекти інтимної лірики поета / О. Мамедова. - С.14-17 Розвозчик, П. Розвиток верлібру в сучасній українській поезії / П. Розвозчик, К. Розвозчик. - С.18-20 Подранецька, Н. Проектна технологія на уроках української літератури: Типологія навчальних проектів / Н. Подранецька. - С.21-24 Бобровська, Т. Психолого-літературознавчі тести: Вивчення рівня почуття комічного в учнів 10 класу (за матеріалами повісті І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я") / Т. Бобровська. - С.25-30 Бондаренко, Н. Формовияви релігійної самосвідомості Тараса Шевченка / Н. Бондаренко, М. Скляр. - С.31-36 Лілік, О. "Історія людської душі": Вивчення роману В.Підмогильного "Місто" в руслі екзистенціальної парадигми / О. Лілік. - С.42-47 Білоус, Н. Система тестових завдань за романом Уласа Самчука "Марія" / Н. Білоус. - С.48-50 Середюк, О. Пророчі заповіді українського Мойсея: Інтегрований з Біблією та музикою урок літератури / О. Середюк, Т. Середюк. - С.50-53 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лілік, О. "Історія людської душі": Вивчення роману В.Підмогильного "Місто" в руслі екзистенціальної парадигми [Текст] / О. Лілік> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 42-47 Рубрики: Українська література, 20 ст. 20-30-ті рр. Дод.точки доступу: Підмогильний, Валер’ян Петрович (укр.письменник, перекладач ; 1901-1937) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Погребенник, В. Традиційна українська культура у творчості Олекси Стороженка / В. Погребенник. - С.2-7 Качуровська, Л. Мамо рідна, хай святиться ім'я твоє: Сценарій свята Матері / Л. Качуровська. - С.11-13 Розвозчик, П. До проблеми шкільного аналізу художнього твору / П. Розвозчик. - С.14-17 Дуткевич, Т. Психологічна організація навчально-пізнавальної співпраці на уроках української літератури / Т. Дуткевич. - С.18-21 Бобровська, Т. Воскреслі Генії: Методичні рекомендації стосовно підготовки випускників загально-освітніх навчальних закладів до зовнішнього незалежного оцінювання / Т. Бобровська. - С.27-33 Снігир, Т. Тестові завдання з української літератури для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання / Т. Снігир. - С.34-36 Адаменко, С. Нова українська література (тести) / С. Адаменко. - С.36-38 Лілік, О. "Книга Болю": Читацька конференція за повістю-поемою Осипа Турянського "Поза межами болю". 11 клас / О. Лілік. - С.39-46 Мозгова, Т. Дзвони Чорнобиля: Інтегрований урок. 11 клас / Т. Мозгова, Л. Кисленко. - С.46-49 Дяченко-Лисенко, Л. Щира розповідь про власне дитинство: Урок за повістю Анатолія Дімарова "Блакитна дитина". 7 клас / Л. Дяченко-Лисенко, С. Коваленко. - С.49-52 Плівачук, К. Пішов у дорогу за ластівками: Урок пам’яті, присвячений Володимиру Підпалому / К. Плівачук. - С.52-54 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лілік, О. "Книга Болю": Читацька конференція за повістю-поемою Осипа Турянського "Поза межами болю". 11 клас [Текст] / О. Лілік> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 39-46 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): читацька конференція -- уроки української літератури -- 11 клас Дод.точки доступу: Турянський, Осип \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2008/7/8 Журнал 2008р. N 7/8 Будівничий лінгвістичної науки : ексклюзивне інтерв’ю з доктором філологічних наук, академіком Академії наук вищої освіти України Юлією Леонідівною Булаховською. - С.2-4 Супрун, В. Екзистенціал туги й самотності українського емігранта: національно-ментальні візії щастя у творах Миколи Понеділка / В. Супрун. - С.5-7 Родіонова, І. Місто в поезії М.Драй-Хмари як інваріант неокласичної моделі світу / І. Родіонова. - С.8-10 Погребенник, В. Художній світ негромадської лірики Богдана Лепкого / В. Погребенник. - С.10-14 Витрикуш, Г. Інтерпретація біблійних тем і образів поетами-шестдесятниками / Г. Витрикуш. - С.15-19 Лопушан, Т. Ідея абсурдності буття в романах Докії Гуменної "Хрещатий яр" та А.Камю "Чума" / Т. Лопушан. - С.19-21 Тимків, Н. Специфіка авторської позиції у ліро-епічних творах / Н. Тимків. - С.22-26 Слижук, О. Не втратити зерна духовності : до 90-річчя від дня народження Олеся Терентійовича Гончарова / О. Слижук. - С.27-29 Дятленко, Т. Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-словесника / Т. Дятленко. - С.29-32 Горболіс, Л. До мозаїки "Празької школи": Ю.Липа: вивчаємо оглядову тему "Еміграційна література 20-40-х років". 11 клас / Л. Горболіс. - С.36-38 Лілік, О. Поразка - це наука. Ніяка перемога так не вчить: вивчення роману Ліни Костенко "Берестечко" в школі. 11 клас / О. Лілік. - С.38-46 Москаленко, О. І благословен я був між золотим сонцем й зеленою землею...: до проблеми вивчення імпресіоністичної новели М.Коцюбинського "Intermezzo". 10 клас / О. Москаленко. - С.47-50 Головецька, Н. Хто на світі найгарніший?: до вивчення циклу вершів Ігоря Калинця "Дивосвіт" / Н. Головецька. - С.51-53 Шеремета, Н. Соціально-правові відносини у драмі Івана Франка "Украдене щастя" / Н. Шеремета. - С.53-55 Семеног, О. За обрієм слова...: штрих до портрета Михайла Шевченка як мовної особистості / О. Семеног. - С.56-59 Лопата, Л. Творчість Миколи Боровка як відлуння українського сьогодення: фрагмент з роботи, виконаної на конкурс Малої академії наук / Л. Лопата, А. Ільєнко. - С.62-64 Гузенко, С. Семантико-синтаксичні компоненти заголовків реклами / С. Гузенко. - С.68-71 Стефурак, Р. Лінгвістичний аналіз поетичного тексту на уроках із розвитку зв’язного мовлення у старших класах / Р. Стефурак. - С.72-74. Бородіна, Н. Когнітивний аспект роботи з лінгводидактичною термінологією / Н. Бородіна. - С.75-77. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лілік, О. Поразка - це наука. Ніяка перемога так не вчить: вивчення роману Ліни Костенко "Берестечко" в школі. 11 клас [Текст] / О. Лілік> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N7/8. - С. 38-46 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): Берестечко (роман, критика) -- уроки української літератури Дод.точки доступу: Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2008/12 Журнал 2008р. N 12 Лілік, О. Художні особливості екзистенціальної прози / О. Лілік. - С.6-9 Шуляр, В. Літературна освіта школярів : сучасний стан і перспективи / В. Шуляр. - С.10-13 Бондаренко, Ю. Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника / Ю. Бондаренко. - С.17-19 Логвіненко, Н. Фольклористика в системі літературної освіти старшокласників / Н. Логвіненко. - С.22-24 Паламар, С. Робота над художньою деталлю як елемент аналізу літературного твору в 5-7 класах / С. Паламар. - С.25-26 Кондратюк, С. Методика роботи над продуктивним сприйманням епічних творів учнями 5-6 класів / С. Кондратюк. - С.27-29 Мхитарян, О. Проблеми літературного розвитку учнів зі слабкими досягненнями / О. Мхитарян. - С.30-33 Базиль, Л. Роль етнографічної практики в літературознавчій підготовці майбутнього вчителя-словесника / Л. Базиль. - С.34-37 Яценко, Н. Засоби навчання в системі вивчення літератури рідного краю / Н. Яценко. - С.38-39 Шуляр, В. Особливості вивчення історіософської лірики Дмитра Кременя в старшій школі / В. Шуляр, Є. Горкуша. - С.40-42 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лілік, О. Художні особливості екзистенціальної прози [Текст] / О. Лілік> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N12. - С. 6-9 Рубрики: українська література--жанри Кл.слова (ненормовані): екзистенціальна проза Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Ткачук, М. Жанрова своєрідність літературної веснянки Маркіяна Шашкевича / М. Ткачук. - С.2-6. : портр Анісімова, Н. "Сад різдвяний" у поезії Івана Малковича: художня трансформація вертепної традиції / Н. Анісімова. - С.7-10. Лілік, О. "Творчість - це суцільна мрія про безмежність людини": екзистенціальна парадигма Марії Матіос / О. Лілік. - С.11-17. Слижук, О. Роль і значення проблемності у формуванні комунікативних умінь учнів / О. Слижук. - С.18-20. Загарук, О. Самостійна робота як засіб розвитку і формування пізнавальної самостійності старшокласників / О. Загарук. - С.20-22. Семеног, О. Любов Мацько: "Мова - це не лише інформаційний код..., це передусім душа людська" / О. Семеног. - С.23-24. Жила, С. "Кожна любов - інша...": Літературно-мистецька вітальня як форма позакласного читання за романом Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / С. Жила. - С.25-29. Єременко, О. "Це роман про кожного з нас, про наші страждання, про нашу землю, її минуле й сучасність / О. Єременко. - С.30-34. Кислашко, О. Православні свята та народні звичаї / О. Кислашко. - С.35-37. Москаленко, О. Нові інформаційні технології на літературних заняттях / О. Москаленко. - С.46-48. Власенко, О. Нехай святиться Ім’я Твоє: Засідання літературного клубу / О. Власенко. - С.38-42. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лілік, О. "Творчість - це суцільна мрія про безмежність людини": екзистенціальна парадигма Марії Матіос [Текст] / О. Лілік> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 11-17. Рубрики: Українська література--20 ст. Дод.точки доступу: Матіос, Марія Василівна (укр. поет, прозаїк, публіцист ; 1959) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 54 Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 11 / Відп. за вип. О. В. Забарний ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 239 с. - 38.00 грн. Зміст: Кучеренко, О. О. Національна ідея та виховний ідеал в історичній повісті М. Гоголя Тарас Бульба / О. О. Кучеренко. - С .6-11 Забарний, О. В. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби / О. В. Забарний. - С .11-18 Судденко, М. С. Відтворення гоголівських афоризмів у кіноповісті О. Довженка "Тарас Бульба" / М. С. Судденко. - С .19-23 Юрова, І. Ю. Гоголівський "антіісторизм" і українська історична література / І. Ю. Юрова. - С .24-28 Головченко, Н. І. Особливості індивідуального стилю М. В. Гоголя / Н. І. Головченко. - С .30-34 Кобзар, О. І. Стратегії "нової" міфології у творчості Миколи Гоголя і Фрідріха Геббеля / О. І. Кобзар. - С .35-45 Школа, В. М. гоголівські традиції в драматургії Миколи Куліша (на матеріалі "Ревізора" та "Хулія Хурини") / В. М. Школа. - С .46-52 Рева, Л. Г. Недосяжна зірка Гоголя і світ (за щоденниками Олеся Гончара) / Л. Г. Рева. - С .53-60 Підопригора, С. В. Творчість М. Гоголя в інтертекстуальному дискурсі роману "Брухт" П. Загребельного / С. В. Підопригора. - С .61-67 Дейна, Г. три штрихи до теми: "Гоголь і гадацький край" / Г. Дейна. - С .68-74 Островська, Г. О. Біографія письменника як предмет дослідження / Г. О. Островська. - С .75-81 Родченко, Н. В. Русская поэзия в оценках Н. В. Гоголя / Н. В. Родченко, Е. А. Пирютко. - С .82-87 Сандомирський, С. М. Содержание и смысл основных произведений Гоголя / С. М. Сандомирський. - С .88-101 Волченкова, Н. П. Литературное образование читателей ХХI века и творчество Гоголя / Н. П. Волченкова. - С .102-104 Шашков, С. И. Питербург Н. В. Гоголя / С. И. Шашков. - С .105-108 Целехович, Т. П. "Сокровище" Н. В. Гогля: к проблеме творчества писателя / Т. П. Целехович. - С .109-112 Клеутина, И. Н. Какие "человеческие движения" следует забирать с собою в путь? / И. Н. Клеутина. - С .113-118 Сенина, В. К. Вечно живая классика / В. К. Сенина, И. П. Калинина. - С .119-123 Ольховская, Л. В. Гоголь и крест / Л. В. Ольховская. - С .124-125 Усольцева, Т. Н. Гоголевские реминисценции в творчестве Н. С. Лескова / Т. Н. Усольцева. - С .126-131 Радченко, Нё Вё. Проблематика и специфика повести Н. В. Гоголя "Портрет" / Нё Вё Радченко, М. В. Жевора. - С .132-134 Головачова, О. А. Антонимы как изобразительное средство в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / О. А. Головачова. - С .135-139 Логинова, И. М. Проза Пушкина и Н. В. Гоголя как материал для обучения технике чтения и культуре речи / И. М. Логинова. - С .140-153 Голуб, Н. М. Етнокультурологічні знання як один із аспектів формування національно мовної особистості / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .154-156 Пилипенко, О. В. Методика роботи над розвитком творчої особистості (із досвіду роботи) / О. В. Пилипенко. - С .156-160 Пащенко, В. М. Кличний відмінок - засіб живого спілкування (на допомогу вчителям-словесникам) / В. М. Пащенко, Л. В. Дідик. - С .172-175 Лілік, О. О. Семінарські заняття в процесі вивчення екзистенціальної прози в старших класах загальноосвітньої школи / О. О. Лілік. - С .183-188 Бронзенко, Т. А. Тестування за змістом роману М. Стельмаха "Чотири броди" / Т. А. Бронзенко. - С .189-203 Дідик, Л. В. Дитячо-юнацький туризм на Прилуччині: проблеми та перспективи розвитку (використання краєзнавчого матеріалу на сучаснх уроках української літератури) / Л. В. Дідик. - С .204-208 Бондаренко, А. І. "Чим дише слово "Батьківщина" (асоціативне поле "Україна" в художньому мовомисленні Євгена Маланюка) / А. І. Бондаренко. - С .209-215 Пасік, Н. М. Логічні помилки у визначеннях (на матеріалі освітніх видань) / Н. М. Пасік. - С .215-220 Жук, Т. В. Граматичні зв’язки між компонентами стійких словосполучень в офіційно-діловому стилі / Т. В. Жук. - С .221-225 Драчук, Л. І. Образ людини у фресках Джотто ді Бондоне / Л. І. Драчук. - С .226-227 Рудюк, Т. В. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць / Т. В. Рудюк. - С .228-233 Юрченко, Н. М. Компетентний підхід у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя в умовах педагогічного коледжу / Н. М. Юрченко. - С .234-238
РУБ 8(070.2) Рубрики: викладання української мови в школі--методичні посібники Викладання української літератури в школі--методичні посібники Кафедра методики викладання української мови та літератури Гоголезнавчий науково-методичний центр Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Кл.слова (ненормовані): образ України Дод.точки доступу: Забарний, Олександр Вадимович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Маланюк, Євген Филимонович \о нем\; Бондоне, Джотто ди \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 фб Гоголіана (1), ав (1), Ч.З.№3 (8) Свободны: фб Гоголіана (1), ав (1), Ч.З.№3 (8) |
> Шифр: УЛЗО/2010/7/8 Журнал 2010р. N 7/8 Слоньовська, О. Культурологічні паралелі в сюжетних віршах Ліни Костенко Тематичного пласту "з чужого поля" / О. Слоньовська. - С.6-12 Зінченко, Н. Образний світ поезії Богдана Бойчука / Н. Зінченко, Ю. Чернусь. - С.12-14 Нежива, Л. Евристичні прийоми сенергетичного підходу при вивченні української літератури / Л. Нежива. - С.17-22 Логвіненко, Н. У сміливих доля завжди прекрасна. Вивчення роману І. Баграного "Тигролови" / Н. Логвіненко. - С.32-37 Лілік, О. "Жодна катастрофа не ставить хрест на меті" / О. Лілік. - С.37-41 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Л 11 Лілік, О. "Жодна катастрофа не ставить хрест на меті" [Текст] / О. Лілік> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 7/8. - С. 37-41 Рубрики: Українська література--20 ст. Українська література--образи, теми методична допомога вчителям Ніжина Кафедра української літератури Дод.точки доступу: Шкляр, Василь (укр.письменник) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Приймак, І. Особливості художнього моделювання жіночих образів у малій прозі Любові Яновської / І. Приймак. - С.2-5 Лілік, О. "Людська душа - це чаша для горя" : дослідження внутрішнього світу Олександра Довженка на уроках української літератури / О. Лілік. - С.5-7 Тименко, В. Формування у старшокласників інтересу до літературної творчості через взаємодію різних видів мистецтв / В. Тименко. - С.8-12 Жила, С. Олекса Стороженко : сторінки підручника для 8 класу / С. Жила. - С.13-16 Черниш, А. Авторська рецепція образу митця у романі-біографії М. Слабошпицького "Поет із пекла (Тодось Осьмачка)" / А. Черниш. - С.16-20 Сеник, Н. Проблема особистого щастя в драмі Івана Франка "Украдене щастя" : конспект уроку / Н. Сеник. - С.21 Небеленчук, І. Оповідання О. Жовни " Маленьке життя" в контексті літератури рідного краю / І. Небеленчук. - С.22-26 Шевченко, З. Мистецький контекст вивчення літератури символізму в спецкурсі " Художня література в контексті світової культури" / З. Шевченко. - С.27-30 Паламар, С. Розвиток жанру сонета в українській літературі : теоретичний аспект / С. Паламар. - С.31-33 Радутний, Р. Українська (та не зовсім) альтернатива / Р. Радутний. - С.34-36 Лінкевич, Л. Володимир Владко - " український Жюль Верн" : Матеріали до проведення факультативного заняття / Л. Лінкевич. - С.37-43 Єременко, О. Український митець у діаспорі : сторінками творчої біографії Леоніда Полтави : літературний вечір / О. Єременко, В. Дрожевська. - С.44-46 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Л 11 Лілік, О. "Людська душа - це чаша для горя" : дослідження внутрішнього світу Олександра Довженка на уроках української літератури [Текст] / О. Лілік> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 5-7 Рубрики: Викладання української літератури в школі Кафедра української літератури Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9 Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13 Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22 Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26 Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26 Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30 ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34 Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41 Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46 Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51 Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55 Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59 Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62 Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66 Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71 Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74 Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78 Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82 Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85 Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89 Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93 Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98 Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101 Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105 Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113 Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113 Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116 Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120 Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129 Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133 Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136 Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142 Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146 Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155 Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163 Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163 Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169 Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172 Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176 Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179 Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182 Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191 Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195 Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201 Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів Дошкільна освіта--наступність у навчанні Діти дошкільного віку Дошкільна освіта Заклади дошкільної освіти підготовка педагогів дошкільної освіти здоровий спосіб життя--Студенти Фізичне виховання дітей Кл.слова (ненормовані): педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |