> Шифр: ОІУ/2012/15/2/3 Журнал 2012р. т.15 N 2/3 Паращенко, Людмила. Відкрита освіта: будуємо школи без кордонів / Л. Паращенко. - С.7-14. Петрук, Вікторія. Динаміка розвитку дистанційної освіти в межах її соціально-філософського значення / В. Петрук. - С.14-20. Рідей, Наталія. Структурно-порівняльний аналіз змісту стандартів з управління якістю у сфері освіти в Україні і США / Н. Рідей [и др.]. - С.20-30. Інші автори: Паламарчук С., Шофолов Д., Ільчик, Анастасія Маслов, Валентин. Структура функцій управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону / В. Маслов, О. Боднар. - С.30-36. Щоголєва, Тетяна. Формування професійної поведінки майбутнього перекладача у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Т. Щоголєва. - С.36-45. Лопушанська, Галина. Місія освітнього менеджменту й технологія його впровадження / Г. Лопушанська. - С.45-55. Шляхова, Валентина. Лінгвістичні особливості перекладу наукового тексту / В. Шляхова. - С.66-73. Кононенко, Петро. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів "Українознавство. 1-4 класи" / П. Кононенко, Т. Присяжна. - С.80-104. Філіпчук, Георгій. Українознавча, україномовна політика в системі державно-культурного будівництва / Г. Філіпчук. - С.104-111. Горпинюк, Валентин. Ідеологічний контроверс соціально-професійного самовизначення української молоді / В. Горпинюк. - С.111-119. Довбня, Ольга. Аналіз результатів опитування студентської молоді щодо рівня сформованості громадянської та політичноьтї свідомості / О. Довбня. - С.119-126. Панчук, Май. Державна політика і управління в сучасних етнополітичних процесах України / М. Панчук. - С.126-140. Косенко-Бєлінська, Наталія. Планування діяльності вищих навчальних закладів у ринкових умовах на прикладі Белойт коледжу (Вісконсин, США) / Н. Косенко-Бєлінська. - С.140-150. Мельник, Ольга. Погляди С. Русової на особу: історіографія питання / О. Мельник. - С.150-156. Левицька, Надія. Науково-методичне забезпечення вищої гуманітарної освіти Наддніпрянщини (друга половина XIX початок XX століття) / Н. Левицька. - С.156-172. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 48 Мельник, Ольга. Погляди С. Русової на особу: історіографія питання [Текст] / О. Мельник> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 2/3. - С. 150-156. Рубрики: історія педагогіки України(1917- історія педагогіки України до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/5 Журнал 2013р. N 5 Бєлєнька, Г. Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку / Г. Бєлєнька. - С.4-10. Варламова, Людмила. Партнерська взаємодія педагога з дитиною / Л. Варламова. - С.11-18. Тест для визначення характеру взаємодії вихователя з дітьми. - С.19. Шалда, Наталія. Літо дітям - на добро, на втіху, або особливості планування роботи з дошкільниками влітку / Н. Шалда. - С.20-29. Садова, Надія. Замовляємо видання напряму "МЦФЕР : Освіта" через інтернет; крок за кроком / Н. Садова. - С.30-32. Миронова, Світлана. Оформлення документації вчителями-дафектологами та вчителями-логопедами спеціального дошкільного навчального закладу / С. Миронова. - С.33-44. Нмзковська, Олена. Гармонія родинних стосунків різних поколінь - необхідна умова родинного виховання / О. Нмзковська. - С.45-53. Старченко, Валентина. Рідний дім - центр просторового буття дитини / В. Старченко. - С.54-62. Кущова, Тетяна. Реалізація творчого освітнього проекту "Батьківські родзинки для кожної дитинки" / Т. Кущова, О. Мельник. - С.63-67. Користуємося календарем. - С.68-69. Джемула, Галина. День родини / Г. Джемула. - С.70-75. Суховерха, Ганна. Свято шоколаду / Г. Суховерха. - С.76-78. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Кущова, Тетяна. Реалізація творчого освітнього проекту "Батьківські родзинки для кожної дитинки" / Т. Кущова, О. Мельник> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 5. - С. 63-67. Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): творчі освітні проекти -- поетапний план -- реалізація проектів -- взаємодія з батьками -- проектна діяльність -- майстер-клас -- спільна діяльність Анотація: Матеріал статті про впровадження в дошкільному закладі сучасних форм і методів взаємодії педагогічного колективу з батьками. Дод.точки доступу: Мельник, Ольга Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 297 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 75.46 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Білан, Людмила Леонідівна. Професійна педагогічна діяльність / Л. Л. Білан. - С .8-11 Велігура, Олена Олександрівна. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів / О. О. Велігура. - С .12-15 Горбенко, Сергій Семенович. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва / С. С. Горбенко. - С .16-19 Карпенко, Антоніна Петрівна. Виховне значення Богослужбового співу / А. П. Карпенко. - С .20-23 Красницька, Ольга Володимирівна. Депривація як соціально-педагогічна проблема / О. В. Красницька. - С .24-28 Лі Данься. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Лі Данься. - С .29-31 Мельник, Ольга Петрівна. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики / О. П. Мельник. - С .32-35 Мен Фаньцзюань. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів / Мен Фаньцзюань. - С .36-39 Паньків, Людмила Іванівна. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури / Л. І. Паньків, Н. А. Василенко. - С .40-43 Пархоменко, Олександр Миколайович. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах / О. М. Пархоменко. - С .44-47 Пахомова, Галина Анатоліївна. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема / Г. А. Пахомова. - С .48-52 Плющик, Єлизавета Василівна. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики" / Є. В. Плющик. - С .53-55 Пономарьова, Олена Миколаївна. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України / О. М. Пономарьова. - С .56-60 Сверлюк, Лілія Іванівна. Соціокультурний концепт хорового виконавства / Л. І. Сверлюк. - С .61-65 Сверлюк, Ярослав Васильович. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті / Я. В. Сверлюк. - С .66-70 Федюра, Світлана Анатоліївна. Хорове виконавство на сучасному етапі / С. А. Федюра. - С .71-74 Харицька, Світлана Василівна. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів / С. В. Харицька. - С .75-78 Харківська, Алла Анатоліївна. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ / А. А. Харківська. - С .79-83 Холоденко, Вікторія Олександрівна. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості / В. О. Холоденко. - С .84-88 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Арсеньєва, Наталя Борисівна. КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП / Н. Б. Арсеньєва. - С .89-95 Блуашвілі, Нана. Діти та метод ТРR / Н. Блуашвілі. - С .96-101 Глушаниця, Наталія Вікторівна. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки / Н. В. Глушаниця. - С .102-108 Золотарьова, Олена Олександрівна. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва / О. О. Золотарьова. - С .109-111 Конопля, Вікторія Олександрівна. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали" / В. О. Конопля, С. О. Бурчак. - С .112-117 Михалюк, Алла Михайлівна. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів / А. М. Михалюк. - С .118-121 Роговська, Єлизавета Владиславівна. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування / Є. В. Роговська. - С .122-127 Рудик, Ярослав Михайлович. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа" / Я. М. Рудик, Р. А. Струк. - С .127-132 Спіліоті, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики / О. В. Спіліоті. - С .133-136 Тепла, Оксана Миколаївна. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної / О. М. Тепла. - С .137-139 Циганюк, Люція Ігорівна. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах / Л. І. Циганюк. - С .140-143 Цюряк, І. О. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики / І. О. Цюряк. - С .144-147 Чурікова-Кушнір О., Ольга Дмитрівна. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ / О. Д. Чурікова-Кушнір. - С .148-151 Шевчук, М. О. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми / М. О. Шевчук. - С .152-155 Щербакова, Надія Миколаївна. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів / Н. М. Щербакова. - С .156-159 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Бодрова, Тетяна Олександрівна. Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / Т. О. Бодрова. - С .160-164 Вергунова, Валерія Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти / В. С. Вергунова. - С .165-168 Горбенко, Олена Борисівна. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. Б. Горбенко. - С .169-172 Заплішний, Іван Іванович. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / І. І. Заплішний, В. В. Боровик, П. І. Кузьменко. - С .173-176 Княжева, Ірина Анатоліївна. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури / І. А. Княжева. - С .177-182 Комиссаренко, Елена Валентиновна. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики / Е. В. Комиссаренко. - С .183-187 Костриця, Наталія Миколаївна. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників / Н. М. Костриця. - С .188-191 Мішедченко, Валентина Василівна. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі / В. В. Мішедченко. - С .192-196 Неретін, Валерій Олександрович. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання / В. О. Неретін. - С .196-198 Новосадова, Світлана Артемівна. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики / С. А. Новосадова. - С .199-202 Пастушенко, Любомир Андрійович. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики / Л. А. Пастушенко. - С .203-206 Полозенко, Оксана Василівна. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів / О. В. Полозенко. - С .207-212 Пришупа, Юлія Юріївна. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів / Ю. Ю. Пришупа. - С .213-216 Стратан-Артишкова Т., Тетяна Борисівна. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Б. Стратан-Артишкова Т. - С .217-220 Фурсикова, Тетяна Володимирівна. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності / Т. В. Фурсикова. - С .221-224 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Біла, Наталія Леонідівна. Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. - С .225-227 Благінін, Валерій Михайлович. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського / В. М. Благінін. - С .228-230 Ген Цзинхен. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті / Ген Цзинхен. - С .231-234 Гладченко, Мирослава Миколаївна. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу / М. М. Гладченко. - С .235-239 Кавунник, Олена Анатоліївна. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники / О. А. Кавунник. - С .240-245 Ковнер, Віра Володимирівна. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні) / В. В. Ковнер. - С .246-249 Кресан, Надія Петрівна. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України / Н. П. Кресан. - С .250-255 Лимарєва, Юлія Миколаївна. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття / Ю. М. Лимарєва. - С .256-259 Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : До 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама / Н. І. Лукашова. - С .260-264 Мачача, Юлія Миколаївна. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.) / Ю. М. Мачача. - С .265-269 Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США / О. В. Михайленко. - С .270-275 Раструба, Тетяна Віталіївна. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання / Т. В. Раструба. - С .276-280 Стець, Галина Володимирівна. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз / Г. В. Стець. - С .281-286 Тарнавська, Тетяна Вердіївна. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи / Т. В. Тарнавська. - С .287-293
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Педагогіка--порівняльна педагогіка викладання музики в школі Викладання музики у ВНЗ Педагогічна діяльність Музично-педагогічна освіта Естетичне виховання--засобами музики Підготовка майбутніх вчителів музики Виконавська майстерність творча активність Інструментальна музика Дистанційна освіта Педагогіка зарубіжних країн--історія Ніжинщина--освіта Великобританія--освіта Ізраїль--освіта Україна--Освіта США--освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Орф, Карл (1895-1982) \о нем\; Халанський, Іван Іванович (директор Новгород-Сіверської гімназії ; 1749-1825) \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
К 89 Кузьмін, Олег Євгенович. Менеджмент [Текст] : навч. посіб. для самостійної роботи студента / О. Є. Кузьмін, О. Г. Мельник, Н. Я. Петришин. - К. : Академвидав, 2012. - 296 с. - (САМ!). - ISBN 978-617-572-015-8 (серія). - ISBN 978-617-572-035-6 : 62.00 грн. РУБ 33(075.3) Рубрики: Кафедра економічної теорії Менеджмент--підручники та посібники для ВНЗ Управлінська діяльність Керівництво в організації Мотивація--Менеджмент Контроль Прийняття рішень Трудові відносини Трудові документи Дод.точки доступу: Мельник, Ольга Григорівна; Петришин, Наталія Ярославіна Примірників всього: 3 ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Мельник, Ольга Від садочка до садочка прокладаємо місточки [Текст] / Ольга Мельник> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--співпраця між ЗДО Кл.слова (ненормовані): українознавство -- налагодження взаємодії -- співпраця -- перехрестя дружби Анотація: "Всеукраїнська акція "Перехрестя дружби", започаткована в журналі "Дошкільне виховання", 2014, № 11, поєднала чимало освітянських громад. Серед них і педагогічні колективи дитячих садків з Київщини, Херсонщини та Львівщини". Про те, як складається їхня співпраця, йдеться у статті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |