> Шифр: ОД1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Циба, В. Т. Алгоритм життєвого шляху успішної творчої особистості / В. Т. Циба. - С.2-10. Музика, О. Л. Як розвивати обдарованість і чи можна її втратити? / О. Л. Музика. - С.11-16. Клименко, Н. П. Обговорюємо проблему роботи з обдарованою молоддю в загальноосвітніх закладах нового типу / Н. П. Клименко. - С.17-21 Гладунський, В. Н. Вивчення спеціальних розумових здібностей дітей 4-6 класів: Математичні тести / В. Н. Гладунський, Г. А. Гладунська. - С.31-46. Устінова, В. Ф. Метод проектів у навчанні і вихованні - ефективний напрям розвитку творчих здібностей колегіантів / В. Ф. Устінова. - С.47-55. Русакова, М. П. Як спілкуватися з гіперактивною дитиною / М. П. Русакова. - С.56-59. Психологічні ігри-вправи. - С.60-67. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Музика, О. Л. Як розвивати обдарованість і чи можна її втратити? [Текст] / О. Л. Музика> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N3. - С. 11-16.
Рубрики: обдаровані діти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Моляко, В. О. Психологія творчості та обдарованості: нові рубежі теорії і практики / В. О. Моляко. - С.2-3 Чепелєва, Н. В. Діалог як механізм творчості / Н. В. Чепелєва. - С.4-10 Смульсон, М. Л. Лист до Валентина Олексійовича Моляко (роздуми про співвідношення інтелекту і творчості) / М. Л. Смульсон. - С.11-17 Мойсеєнко, Л. А. Творче математичне мислення: психологічна сутність / Л. А. Мойсеєнко. - С.20-29 Пов’якель, Н. І. Творчий потенціал професійного мислення психолога-практика / Н. І. Пов’якель ; Н. І. Пов’якель. - С.30-38 (далі буде) Чорнобровкін, В. М. Тренінг розвитку в педагогів умінь прийняття ефективних педагогічних рішень / В. М. Чорнобровкін. - С.39-45 Третяк, Т. М. Психологічна готовність особистості до розв’язання творчих задач / Т. М. Третяк. - С.46-49 Музика, О. Л. Розвиток творчої спрямованості особистості в дошкільному віці / О. Л. Музика, Н. Ф. Портницька. - С.50-55 Коробка, Л. М. Деякі аспекти проявів обдарованості у дитячому віці / Л. М. Коробка. - С.56-59 Кривопишина, О. А. Сім’я як мікрочинник формування творчої особистості / О. А. Кривопишина. - С.60-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Музика, О. Л. Розвиток творчої спрямованості особистості в дошкільному віці [Текст] / О. Л. Музика, Н. Ф. Портницька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N7. - С. 50-55 Рубрики: психологія дошкільника творчий розвиток дошкільника психологія творчості Дод.точки доступу: Портницька, Н. Ф. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/9 Журнал 2008р. N 9 Губенко, О. В. Соціально-каталітичні умови розвитку обдарованої особистості / О. В. Губенко. - С.2-10 Музика, О. Л. Типологічний підхід у психології здібностей та обдарованості як альтернатива ситуаційно-диспозиційній антиномії / О. Л. Музика. - С.11-18 Довженко, Н. В. Розвиток творчих здібностей дітей на уроках образотворчого мистецтва / Н. В. Довженко. - С.28-31 Зав’язун, Т. В. Нетрадиційні методи роботи з казкою як один із важливих засобів розвитку мовленнєво- комунікативних здібностей старших дошкільників / Т. В. Зав’язун ; Т. В. Зав’язун, О. В. Семенюк. - С.41-48 Міленіна, М. М. Форми та методи роботи з обдарованими дітьми в Ізраїлі / М. М. Міленіна. - С.57-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Музика, О. Л. Типологічний підхід у психології здібностей та обдарованості як альтернатива ситуаційно-диспозиційній антиномії [Текст] / О. Л. Музика> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N9. - С. 11-18 Рубрики: здібності дитини діти обдаровані Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.7-14. Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26. Полонська, Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. К. Полонська. - С.34-44. Супруненко, М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач / М. І. Супруненко. - С.45-52. Бех, І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Д. Бех. - С.53-70. Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім’ї / В. Г. Постовий. - С.71-77. Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О.В. Безкоровайна. - С.77-87. Ткаченко, О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів) / О. А. Ткаченко. - С.88-99. Калюжна, Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності" / Т. Г. Калюжна. - С.100-106. Ларіна, Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді / Т. О. Ларіна, В. В. Посохова. - С.151-158. Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.) / Грабовий. - С.132-140. Годованюк, Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі" / Т. Л. Годованюк. - С.127-131. М’ясоїд, П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології / П. А. М’ясоїд. - С.117-127. Губа, А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі / А. В. Губа. - С.107-116. Найдьонова, Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей / Л. А. Найдьонова. - С.140-150. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей [Текст] / О. Л. Музика> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N3/4. - С. 15-26. Рубрики: педагоги України Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Музика, О. Л. Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і принципи побудови методики) / О. Л. Музика. - С.1-7. Лушин, П. В. Об экологичности психологического воздействия: экофасилитативная логика / П. В. Лушин. - С.7-9. Загуровська, І. С. Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загуровська. - С.14-21. Климчук, В. О. До проблеми використання T-критерію Стьюдента у психології / В. О. Климчук. - С.21-28. Шебанова, С. Г. Особливості суб’єктивного благополуччя молоді / С. Г. Шебанова. - С.28-33. Висідалко, Н. Л. Чутливість перцептивних процесів студента при вирішенні задач та її показники / Н. Л. Висідалко. - С.33-40. Коробова, О. Г. Знакомство младших школьников с психологией посредством занятий оригами : программа занятий для школьников 7-11 лет / О. Г. Коробова. - С.40-48. Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар’єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, М. В. Сурякова. - С.49-62. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2010/7 Журнал 2010р. N 7 Музика, О. Л. Ціннісна підтримка: теорія і практика сприяння особистісного зростання / О. Л. Музика. - С.1-6. Климчук, В. О. До проблеми використання критерію Манна-Уітні та критерію знаків у психології / В. О. Климчук. - С.6-11. Лукина, Л. Н. Практическая дельфинотерапия / Л. Н. Лукина. - С.11-24. Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар’єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, Н. В. Сурякова. - С.25-33. Лукомская, С. А. Интегративная роль фототерапии как средства психологической помощи / С. А. Лукомская. - С.34-38. Харитонова, Е. В. Опросник "профессиональная востребованность личности" (ПВЛ) / Е. В. Харитонова, Б. А. Ясько. - С.45-57. Дронова, О. С. Теоретико-прикладні засади профілактики та корекції агресивної поведінки неповнолітніх / О. С. Дронова. - С.57-60. Ткаченко, В. М. Дослідження соціально-педагогічних умов школи-інтернату з метою підвищення ефективності діяльності соціального педагога / В. М. Ткаченко. - С.61-64. Кокун, О. М. Теоретико-методологічні та практичні засади дистанційної психодіагностики в професійній сфері / О. М. Кокун. - С.65-68. Буркова, Л. В. Визначення класу соціономічних професій / Л. В. Буркова. - С.68-73. Тарнавська, Ю. С. "Синдром саванта" в контексті наукових досліджень та суспільних уявлень про людей з відхиленнями / Ю. С. Тарнавська. - С.74-77. Ничкало, Н. Г. Психологія для всіх і кожного / Н. Г. Ничкало, Т. В. Говорун. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
М 89 Музика, О. Л. Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і принципи побудови методики) [Текст] / О. Л. Музика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 1-7. Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології психологічні методики творчі здібності--розвиток Кл.слова (ненормовані): ціннісна підтримка -- програма розвитку здібностей "Три кроки" Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
М 89 Музика, О. Л. Ціннісна підтримка: теорія і практика сприяння особистісного зростання [Текст] / О. Л. Музика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 7. - С. 1-6. Рубрики: Психологія творчості Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |