П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
> Шифр: РШ/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Уйсімбаєва, Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності / Н. Уйсімбаєва. - С.3-6 Щекатунова, А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці / А. Щекатунова. - С.7-12 Гора, Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора. - С.12-13 Столяренко, О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів / О. Столяренко. - С.14-18 Чорна, О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей / О. Чорна. - С.18-20 Рогова, Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи / Т. Рогова. - С.21-24 Мельник, С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю / С. Мельник. - С.25-29 Топузов, О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання / О. Топузов. - С.31-33 Покась, Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів / Л. Покась. - С.33-36 Сивачук, Н. Скарбничка фольклорної пам’яті / Н. Сивачук. - С.36-41 Бугайова, І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури / І. Бугайова. - С.41-44 Крижко, В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.44-47 Івашньова, С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи / С. Івашньова. - С.47-49 Матяш, Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти / Н. Матяш. - С.50-51 Юник, Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.51-54 Локшин, В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти / В. Локшин. - С.54-56 Березівська, Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва / Л. Березівська. - С.57-61 Пироженко, Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) / Л. Пироженко. - С.61-64 Караманов, О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині / О. Караманов. - С.64-66 Ананьян, Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки / Е. Ананьян. - С.66-69 Іванчук, Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки / Г. Іванчук. - С.69-71 Прищак, М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття) / М. Прищак. - С.71-74 Марен, Е. Журналу "Життя школи" - 60! / Е. Марен. - С.74-76 Опенько, М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині / М. Опенько. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: ДШУ1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Кнодель, л. Освітня психологія: школа біхевіоризму / л. Кнодель. - С.6-9 Панченков, А. Дебати як ефективна технологія навчання / А. Панченков. - С.30-35 Цернікель, Л. Нові форми педагогічної ради на модераторському семінарі / Л. Цернікель. - С.36-40 Лаговська, С. Досвід взаємодії НМЦ і закладів освіти / С. Лаговська. - С.41-48 Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Микола Аркас / Л. Пироженко. - С.50-53 Мерзлякова, Е. Опыт профилактики культового влияния в образовании / Е. Мерзлякова. - С.56-66 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Микола Аркас [Текст] / Л. Пироженко> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 50-53 Рубрики: Історія України--персоналії--українські історики Кл.слова (ненормовані): українські історики Дод.точки доступу: Аркас, Микола Миколайович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пироженко, Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) [Текст] / Л. Пироженко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 61-64 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: ДШУ1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Хопкінз, Дейвід. Оцінювання для розвитку школи / Дейвід Хопкінз. - С.14-32 Руденський, Є. Соціально-психологічні деформації особистості вчителя / Є. Руденський. - С.39-44 Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері : Василь Каразін / Л. Пироженко. - С.46-52 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері : Василь Каразін [Текст] / Л. Пироженко> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 46-52 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Дод.точки доступу: Каразін, Василь \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДШУ1/2006/5 Журнал 2006р. N 5 Панченков, А. Критичне мислення - основа дебатних технологій навчання / А. Панченков. - С.34-39. Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Григорій Коваленко / Л. Пироженко. - С.48-51 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Григорій Коваленко [Текст] / Л. Пироженко> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N5. - С. 48-51 Анотація: Григорій Олексійович Коваленко друкувався під псевдонімами Гр.Вільний., К. Вільний, Гр. Липняцький. Дод.точки доступу: Коваленко, Григорій Олексійович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДШУ1/2006/6 Журнал 2006р. N 6 Цокур, О. Гендерне виховання - нагальна потреба сучасної освітньої системи / О. Цокур, І. Іванова. - С.6-12 Сєрова, Г. Освіта для стійкого розвитку: навчаємо для майбутнього сьогодні / Г. Сєрова. - С.33-40 Попова, В. Інноваційні технології у роботі з педагогічним колективом / В. Попова. - С.41-44 Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Памфіїл Юркевич / Л. Пироженко. - С.46-51 Баскаев, Р. Властная дистанция: поиск оптимального варианта / Р. Баскаев. - С.56-62 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Памфіїл Юркевич [Текст] / Л. Пироженко> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 46-51 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Дод.точки доступу: Юркевич, Памфіїл Данилович (1826-1874) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДШУ1/2006/8 Журнал 2006р. N 8 Пироженко, Л. Чого навчати у школі: зміст освіти у вітчизняній педагогіці / Л. Пироженко. - С.35-44 Стасюк, Н. Виховання толерантності в учнів початкової школи / Н. Стасюк. - С.46-48 Васильченко, Л. Управлінська культура керівника школи в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Васильченко. - С.52-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пироженко, Л. Чого навчати у школі: зміст освіти у вітчизняній педагогіці [Текст] / Л. Пироженко> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 35-44 Рубрики: Навчання в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДШУ1/2006/9 Журнал 2006р. N 9 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати та виховувати / В. Паламарчук. - С.6-13. Хопкінз, Д. Проектне оцінювання / Д. Хопкінз. - С.18-23. Барановська, О. Виховання гуманізму в інформаційному суспільстві / О. Барановська. - С.30-33. Докукіна, О. Підготовки до виховання емпатії в дітей / О. Докукіна. - С.36-43. Корсакова, О. Визначальна складова змісту сучасної шкільної освіти / О. Корсакова. - С.58-60. Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Сергій Миропольський / Л. Пироженко. - С.61-68. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Сергій Миропольський [Текст] / Л. Пироженко> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N9. - С. 61-68. Рубрики: педагоги України Дод.точки доступу: Митропольський, С. !. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДШУ1/2006/12 Журнал 2006р. N 12 Кравченко, Т. Українська родина та соціалізація дитини / Т. Кравченко. - С.6-32 Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Іван Орлай / Л. Пироженко. - С.38-43 Мороз, Т. Ідеал педагога в сучасній системі освіти / Т. Мороз. - С.44-48 Михайленко, О. Нормативно-правове забезпечення нового змісту та структури навчання / О. Михайленко. - С.50-55 Аніскіна, Н. Управління наступністю / Н. Аніскіна. - С.56-61 Назаренко, В. Пріоритети у змісті та структурі сучасної початкової освіти / В. Назаренко. - С.62-66 Лога, Т. Законодавство України про освіту в контексті євроінтеграції: Рекомендаційний бібліографічний список літератури / Т. Лога. - С.68-70 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Іван Орлай [Текст] / Л. Пироженко> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 38-43 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Анотація: І.С.Орлай був директором Ніжинської гімназії вищих наук кн.Безбородька. Дод.точки доступу: Орлай, Іван Семенович (вчений-енциклопедист, педагог ; 1771-1829) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2008/9 Журнал 2008р. N 9 Бех, І. Естетика духовності В.О. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-4 Дічек, Н. Духовні домінанти В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.5-7 Антонець, М. В.О.Сухомлинський і боротьба ідей у радянській педагогіці 60 - 70-х років XX ст. / М. Антонець. - С.8-12 Заліток, Л. публіцистична спадщина В.О.Сухомлинського в суспільно-політичній пресі ( 1943 - 1970 рр.) / Л. Заліток. - С.15-16 Ликов, В. Народна педагогіка в теорії та практиці В.О.Сухомлинського / В. Ликов. - С.19-21 Сухомлинський, В. Казки / В. Сухомлинський. - С.23-33 Топузов, О. Формування географічної компетентності учнів засобами проблемного навчання / О. Топузов. - С.43-45 Варфоломєєва, І. Формування пізнавальних інтересів учнів до географії в умовах профільного навчання / І. Варфоломєєва. - С.51-54 Назаренко, Т. Методика роботи з картографічним матеріалом на уроках географії / Т. Назаренко. - С.54-55 Півнюк, В. Північнонімецькі топоніми слов’янського походження / В. Півнюк. - С.59-61 Іванюк, Г. Соціально-педагогічні передумови розвитку сільської школи в Україні ( перша половина XX ст.) / Г. Іванюк. - С.70-72 Пироженко, Л. Проблеми реформування змісту загальної середньої освіти у кінці 50-х - середини 60-х рр. XX ст. / Л. Пироженко. - С.73-76 Гоштанар, І. Педагогічні погляди Й.Ф.Гербарта на проблему співвідношення навчання й виховання у контексті змін сучасної освітньої системи / І. Гоштанар. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Пироженко, Л. Проблеми реформування змісту загальної середньої освіти у кінці 50-х - середини 60-х рр. XX ст. [Текст] / Л. Пироженко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N9. - С. 73-76 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України(1917- Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Огнев’юк, В. Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк. - С.2-6. Алєксєєнко, Т. "Я - соціальне" та "Я - індивідуальне" в соціалізації особистості / Т. Алєксєєнко. - С.7-0. Кушнір, В. Інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.9-16. Локшина, О. До питання про сутнісні характеристики шкільного курикулуму / О. Локшина. - С.17-20. Воронка, Г. Інформаційно-поліграфічне "забезпечення2 навчаотного процесу у британських ВНЗ / Г. Воронка. - С.21-22. Заболоцька, О. Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / О. Заболоцька. - С.23-28. Литовченко, О. Виховання соціально-компетентної особистості в позашкільному навчальному закладі / О. Литовченко. - С.28-31. Ткаченко, В. Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / В. Ткаченко. - С.32-35. Сухомлинська, О. Педагогічний дискурс XIX ст. - диференціація й інтеграція ідей / О. Сухомлинська. - С.36-41. Пироженко, Л. Розвиток змісту початкової школи у середині 60-х - на початку 70-х роках XX ст. / Л. Пироженко. - С.41-46. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |