371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн.
    Зміст:
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8
Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9
Адаптивна система навчання . - С .9-12
Інтерактивні технології навчання . - С .13-47
Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53
Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57
Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61
Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65
Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69
Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72
Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75
Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81
Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84
Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86
Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97
Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102
Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105
Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121
Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124
Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128
Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128
Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131
Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135
Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144
Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147
Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149
Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152
Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156
Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158
Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164
Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166
Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170
Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174
Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176
Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179
Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183
Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185
Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187
Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190
Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192
Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197
Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203
Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205
Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210
Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212
Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215
Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Дистанційна освіта
   Модульно-рейтингові технології навчання

   Інтерактивне навчання

   Педагогічні технології

   Розвивальне навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 97
Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)
Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)

Шифр: РШ/2006/4
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 4
Зміст:
Уйсімбаєва, Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності / Н. Уйсімбаєва. - С.3-6
Щекатунова, А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці / А. Щекатунова. - С.7-12
Гора, Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора. - С.12-13
Столяренко, О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів / О. Столяренко. - С.14-18
Чорна, О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей / О. Чорна. - С.18-20
Рогова, Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи / Т. Рогова. - С.21-24
Мельник, С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю / С. Мельник. - С.25-29
Топузов, О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання / О. Топузов. - С.31-33
Покась, Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів / Л. Покась. - С.33-36
Сивачук, Н. Скарбничка фольклорної пам’яті / Н. Сивачук. - С.36-41
Бугайова, І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури / І. Бугайова. - С.41-44
Крижко, В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.44-47
Івашньова, С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи / С. Івашньова. - С.47-49
Матяш, Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти / Н. Матяш. - С.50-51
Юник, Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.51-54
Локшин, В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти / В. Локшин. - С.54-56
Березівська, Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва / Л. Березівська. - С.57-61
Пироженко, Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) / Л. Пироженко. - С.61-64
Караманов, О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині / О. Караманов. - С.64-66
Ананьян, Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки / Е. Ананьян. - С.66-69
Іванчук, Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки / Г. Іванчук. - С.69-71
Прищак, М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття) / М. Прищак. - С.71-74
Марен, Е. Журналу "Життя школи" - 60! / Е. Марен. - С.74-76
Опенько, М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині / М. Опенько. - С.76-79
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


Шифр: ДШУ1/2006/4
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 4
Зміст:
Кнодель, л. Освітня психологія: школа біхевіоризму / л. Кнодель. - С.6-9
Панченков, А. Дебати як ефективна технологія навчання / А. Панченков. - С.30-35
Цернікель, Л. Нові форми педагогічної ради на модераторському семінарі / Л. Цернікель. - С.36-40
Лаговська, С. Досвід взаємодії НМЦ і закладів освіти / С. Лаговська. - С.41-48
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Микола Аркас / Л. Пироженко. - С.50-53
Мерзлякова, Е. Опыт профилактики культового влияния в образовании / Е. Мерзлякова. - С.56-66
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пироженко, Л.
    Педагогічний портрет у номері: Микола Аркас [Текст] / Л. Пироженко // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 50-53
Рубрики: Історія України--персоналії--українські історики
Кл.слова (ненормовані):
українські історики


Дод.точки доступу:
Аркас, Микола Миколайович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пироженко, Л.
    Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) [Текст] / Л. Пироженко // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 61-64 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


Шифр: ДШУ1/2006/3
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 3
Зміст:
Хопкінз, Дейвід. Оцінювання для розвитку школи / Дейвід Хопкінз. - С.14-32
Руденський, Є. Соціально-психологічні деформації особистості вчителя / Є. Руденський. - С.39-44
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері : Василь Каразін / Л. Пироженко. - С.46-52
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пироженко, Л.
    Педагогічний портрет у номері : Василь Каразін [Текст] / Л. Пироженко // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 46-52
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.


Дод.точки доступу:
Каразін, Василь \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДШУ1/2006/5
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 5
Зміст:
Панченков, А. Критичне мислення - основа дебатних технологій навчання / А. Панченков. - С.34-39.
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Григорій Коваленко / Л. Пироженко. - С.48-51
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пироженко, Л.
    Педагогічний портрет у номері: Григорій Коваленко [Текст] / Л. Пироженко // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N5. - С. 48-51
Анотація: Григорій Олексійович Коваленко друкувався під псевдонімами Гр.Вільний., К. Вільний, Гр. Липняцький.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Григорій Олексійович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДШУ1/2006/6
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 6
Зміст:
Цокур, О. Гендерне виховання - нагальна потреба сучасної освітньої системи / О. Цокур, І. Іванова. - С.6-12
Сєрова, Г. Освіта для стійкого розвитку: навчаємо для майбутнього сьогодні / Г. Сєрова. - С.33-40
Попова, В. Інноваційні технології у роботі з педагогічним колективом / В. Попова. - С.41-44
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Памфіїл Юркевич / Л. Пироженко. - С.46-51
Баскаев, Р. Властная дистанция: поиск оптимального варианта / Р. Баскаев. - С.56-62
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пироженко, Л.
    Педагогічний портрет у номері: Памфіїл Юркевич [Текст] / Л. Пироженко // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 46-51
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.


Дод.точки доступу:
Юркевич, Памфіїл Данилович (1826-1874) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДШУ1/2006/8
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 8
Зміст:
Пироженко, Л. Чого навчати у школі: зміст освіти у вітчизняній педагогіці / Л. Пироженко. - С.35-44
Стасюк, Н. Виховання толерантності в учнів початкової школи / Н. Стасюк. - С.46-48
Васильченко, Л. Управлінська культура керівника школи в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Васильченко. - С.52-63
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пироженко, Л.
    Чого навчати у школі: зміст освіти у вітчизняній педагогіці [Текст] / Л. Пироженко // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 35-44
Рубрики: Навчання в школі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДШУ1/2006/9
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 9
Зміст:
Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати та виховувати / В. Паламарчук. - С.6-13.
Хопкінз, Д. Проектне оцінювання / Д. Хопкінз. - С.18-23.
Барановська, О. Виховання гуманізму в інформаційному суспільстві / О. Барановська. - С.30-33.
Докукіна, О. Підготовки до виховання емпатії в дітей / О. Докукіна. - С.36-43.
Корсакова, О. Визначальна складова змісту сучасної шкільної освіти / О. Корсакова. - С.58-60.
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Сергій Миропольський / Л. Пироженко. - С.61-68.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пироженко, Л.
    Педагогічний портрет у номері: Сергій Миропольський [Текст] / Л. Пироженко // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N9. - С. 61-68.
Рубрики: педагоги України


Дод.точки доступу:
Митропольський, С. !. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДШУ1/2006/12
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 12
Зміст:
Кравченко, Т. Українська родина та соціалізація дитини / Т. Кравченко. - С.6-32
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Іван Орлай / Л. Пироженко. - С.38-43
Мороз, Т. Ідеал педагога в сучасній системі освіти / Т. Мороз. - С.44-48
Михайленко, О. Нормативно-правове забезпечення нового змісту та структури навчання / О. Михайленко. - С.50-55
Аніскіна, Н. Управління наступністю / Н. Аніскіна. - С.56-61
Назаренко, В. Пріоритети у змісті та структурі сучасної початкової освіти / В. Назаренко. - С.62-66
Лога, Т. Законодавство України про освіту в контексті євроінтеграції: Рекомендаційний бібліографічний список літератури / Т. Лога. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пироженко, Л.
    Педагогічний портрет у номері: Іван Орлай [Текст] / Л. Пироженко // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 38-43
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Анотація: І.С.Орлай був директором Ніжинської гімназії вищих наук кн.Безбородька.


Дод.точки доступу:
Орлай, Іван Семенович (вчений-енциклопедист, педагог ; 1771-1829) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2008/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2008р. N 9
Зміст:
Бех, І. Естетика духовності В.О. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-4
Дічек, Н. Духовні домінанти В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.5-7
Антонець, М. В.О.Сухомлинський і боротьба ідей у радянській педагогіці 60 - 70-х років XX ст. / М. Антонець. - С.8-12
Заліток, Л. публіцистична спадщина В.О.Сухомлинського в суспільно-політичній пресі ( 1943 - 1970 рр.) / Л. Заліток. - С.15-16
Ликов, В. Народна педагогіка в теорії та практиці В.О.Сухомлинського / В. Ликов. - С.19-21
Сухомлинський, В. Казки / В. Сухомлинський. - С.23-33
Топузов, О. Формування географічної компетентності учнів засобами проблемного навчання / О. Топузов. - С.43-45
Варфоломєєва, І. Формування пізнавальних інтересів учнів до географії в умовах профільного навчання / І. Варфоломєєва. - С.51-54
Назаренко, Т. Методика роботи з картографічним матеріалом на уроках географії / Т. Назаренко. - С.54-55
Півнюк, В. Північнонімецькі топоніми слов’янського походження / В. Півнюк. - С.59-61
Іванюк, Г. Соціально-педагогічні передумови розвитку сільської школи в Україні ( перша половина XX ст.) / Г. Іванюк. - С.70-72
Пироженко, Л. Проблеми реформування змісту загальної середньої освіти у кінці 50-х - середини 60-х рр. XX ст. / Л. Пироженко. - С.73-76
Гоштанар, І. Педагогічні погляди Й.Ф.Гербарта на проблему співвідношення навчання й виховання у контексті змін сучасної освітньої системи / І. Гоштанар. - С.77-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Пироженко, Л.
    Проблеми реформування змісту загальної середньої освіти у кінці 50-х - середини 60-х рр. XX ст. [Текст] / Л. Пироженко // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N9. - С. 73-76 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: історія педагогіки України(1917-


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ШО1/2009/4
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2009р. N 4
Зміст:
Огнев’юк, В. Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк. - С.2-6.
Алєксєєнко, Т. "Я - соціальне" та "Я - індивідуальне" в соціалізації особистості / Т. Алєксєєнко. - С.7-0.
Кушнір, В. Інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.9-16.
Локшина, О. До питання про сутнісні характеристики шкільного курикулуму / О. Локшина. - С.17-20.
Воронка, Г. Інформаційно-поліграфічне "забезпечення2 навчаотного процесу у британських ВНЗ / Г. Воронка. - С.21-22.
Заболоцька, О. Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / О. Заболоцька. - С.23-28.
Литовченко, О. Виховання соціально-компетентної особистості в позашкільному навчальному закладі / О. Литовченко. - С.28-31.
Ткаченко, В. Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / В. Ткаченко. - С.32-35.
Сухомлинська, О. Педагогічний дискурс XIX ст. - диференціація й інтеграція ідей / О. Сухомлинська. - С.36-41.
Пироженко, Л. Розвиток змісту початкової школи у середині 60-х - на початку 70-х роках XX ст. / Л. Пироженко. - С.41-46.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)