Г 94 Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18 Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30 Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39 Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48 Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56 Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72 Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76 Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81 Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82 Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97 Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104 ПСИХОЛОГІЯ Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111 Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116 Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126 Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133 Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141 Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147 Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152 Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160 Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167 Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177 ФІЛОЛОГІЯ Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183 Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194 Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205 Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218 Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229 Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237 ФІЛОСОФІЯ Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245 Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259 Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271 Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279 Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286 Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
РУБ 378 Рубрики: Дошкільна освіта Вищі навчальні заклади Важковиховуваність Дод.точки доступу: Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: РШ/2010/12 Журнал 2010р. N 12 Коцур, В. За знаннями та духовним здоров’ям - до Переслава / В. Коцур. - С.3-6 Рик, С. Педагогічна етика: пошуки нової парадигми / С. Рик. - С.6-12 Куйбіда, В. Роль народних знань про навколишній світ у формуванні академічних природничих наук / В. Куйбіда. - С.13-16 Коцур, Н. Фізіолого-гігієнічний супровід навчання школярів / Н. Коцур. - С.17-21 Доброскок, І. Професійно орієнтовані технології у процесі підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок. - С.21-25 Коханець, П. Спорт і наука - фундамент Інституту фізичного виховання і природознавства / П. Коханець. - С.26-29 Смірнова, Н. Розвиток філологічної науки в Інституті мови і літератури / Н. Смірнова, О. Свириденко. - С.29-32 Яременко, Л. Фінансування як функція управління вищою освітою / Л. Яременко. - С.33-36 Виноградня, В. Напрями розвитку системи інформаційного забезпечення управління ВНЗ / В. Виноградня. - С.36-40 Розсоха, А. Реформаторські погляди Миколи Ланге на шкільну освіту / А. Розсоха, О. Коваленко. - С.41-45 Дудар, В. Вплив духовенства Почаївського монастиря на культурно-освітнє життя Волині (ХІХ-початок ХХ ст.) / В. Дудар. - С.45-48 Городецька, О. Формування науково-педагогічного світогляду Івана Верхратського в контексті розвитку науки та освіти в Галичині (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Городецька. - С.49-53 Чернов, Б. Розвиток ідей щодо методів навчання в історії педагогічної думки (кінець ХІХ-початок ХХ ст.) / Б. Чернов, К. Ковальська. - С.54-57 Багно, Ю. Деякі аспекти підготовки та перепідготовки вчителів сільської початкової школи в україні (20-ті роки ХХ ст.) / Ю. Багно. - С.58-61 Черненко, Г. Особливості побудови змісту підручників для початкової школи в україні (1920-1933 роки) / Г. Черненко. - С.62-65 Демуз, І. Організація навчально-виховної роботи у Переяслав-Хмельницькому педагогічному училищі (1944-1987 роки) / І. Демуз. - С.66-69 Яценко, Л. Гендерні відносини в шлюбі та сім’ї: ретроспективний аналіз європейської реальності / Л. Яценко. - С.70-71 Пентилюк, М. Виховний потенціал сім’ї: традиції, реалії та перспективи / М. Пентилюк. - С.74-75 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Р 50 Рик, С. Педагогічна етика: пошуки нової парадигми [Текст] / С. Рик> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 12. - С. 6-12 Рубрики: Педагогічна етика Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |