> Шифр: ПП/2004/4 Журнал 2004р. N 4 Пономаренко, И. Л. Когнитивные стили в образовании / И.Л. Пономаренко. - С.1-2 Бадалова, М. В. Тренинг интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.3-26 Дьяченко, Э. В. Тренинговое занятие адаптации к состоянию материнства / Э.В. Дьяченко. - С.27-28 Ефимова, И. В. Коррекционная программа по активизации смысло-жизненных ценностей и развитию помогающих отношений у женщин, испытующих трудности с принятием состояния материнства и жизни ребенка / И.В. Ефимова. - С.29-31 Акімова, М. К. Розвиток розуміння навчального матеріалу в учнів 3-5 класів: корекційно-розвивальна програма / М. К. Акімова, В. Т. Козлова. - С.32-41 Рєпнова, Т. П. Феномен емоційної зрілості і кризи розвитку / Т.П. Рєпнова. - С.42-52 Звєрєва, І. Д. Розробка та впровадження програм з навчання життєвим навичкам : міжнародні і вітчизняні підходи / І.Д. Звєрєва. - С.53-57 Безпалько, В. В. Психологічні та соціальні проблеми дитячої і підліткової наркоманії / В.В. Безпалько. - С.57-59 Шкуркіна, В. М. Особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в умовах інтернатного закладу / В.М. Шкуркіна. - С.60-62 Брийовська, І. Б. Ставлення сучасних християн та мусульман до християнських цінностей / І.Б. Брийовська. - С.63-68 Барко, В. І. Методика проведення тренінгів управлінського спрямування / В.І. Барко. - С.70-76 Щербина, Л. Ф. Психологічні прийоми впливу на процеси смислоутворення у роботі із особами, залежними від наркотичних речовин / Л.Ф. Щербина. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Рєпнова, Т. П. Феномен емоційної зрілості і кризи розвитку [Текст] / Т.П. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N4. - С. 42-52
Рубрики: емоційні процеси Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Ліщинська, О. А. Можливості психологічної допомоги жертвам деструктивних тоталітарних організацій / О. А. Ліщинська. - С.1-4 Мудрик, А. К. Соціальний інтелект та соціальна компетентність / А. К. Мудрик. - С.4-6 Мороз, Л. І. Теоретичне та прикладне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. І. Мороз. - С.7-11 Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі / Н. В. Гаєвська. - С.15-19 Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості / Т. П. Рєпнова. - С.19-31 Анаєв, Н. А. Рольові ігри професійно-психологічного спрямування в системі МВС України / Н. А. Анаєв, Е. С. Литвиненко. - С.31-35 Ірхін, Ю. Б. Використання мультимедійних технологій при розробці модулів тренінгових програм / Ю. Б. Ірхін. - С.35-36 Ковальчишин, Н. І. Гра "Лабіринт" / Н. І. Ковальчишин, Г. О. Литвинова. - С.36-37 Конуп, О. Ф. Допоміжні тренінгові вправи / О. Ф. Конуп. - С.38-39 Левенець, О. А. Тренінгові вправи для розвитку окремих психічних функцій / О. А. Левенець. - С.39-40 Сіліонова, Н. В. Вправи для курсантів, спрямовані на запобігання конфліктам та шкідливим звичкам / Н. В. Сіліонова. - С.40-41 Цільмак, О. М. Комплекс вправ "Пізнай себе та інших" / О. М. Цільмак. - С.41-42 Сулицкий, В. В. Программа развивающих игр "Я выбирая профессию" / В. В. Сулицкий. - С.66-67 Котик, І. О. Роль рефлексії у формуванні готовності до вибору професії / І. О. Котик. - С.67-71 Федотова, Т. В. Психологічні особливості етнічних стереотипів українців (на прикладі Волинського регіону) / Т. В. Федотова. - С.72-74 IV Всеукраїнська наукова конференція "Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина української держави". - С.74-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості [Текст] / Т. П. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 19-31
Рубрики: практична психологія тренінг Емоції Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/10 Журнал 2008р. N 10 Заїка, Є. В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів / Є. В. Заїка, І. О. Зуев. - С.1-15 Рєпнова, Т. П. Соціальний патронаж сім’ї (модель роботи соціального педагога в навчальному закладі) / Т. П. Рєпнова. - С.15-31 Скворцов, С. Ю. Методика дослідження стилю гумору (HSQ) та шкала використання гумору як ресурсу стресоподолання (CHS): опис, адаптація, застосування / С. Ю. Скворцов, О. О. Зайва. - С.31-33 Пожидаєв, І. В. Соціальна адптація гімназистів до умов сучасності / І. В. Пожидаєв. - С.39-45 Широка, А. О. Адаптація методики психологічної сепарації від батьків в юнацькому віці / А. О. Широка. - С.45-52 Панова, Е. Е. Эмоциональная уязвимость оперативной памяти / Е. Е. Панова. - С.53-58 Корніяка, О. М. Емпіричне вивчення культури спілкування як структурного компонента психологічної готовності студента до педагогічної діяльності / О. М. Корніяка. - С.59-64 Верещак, Є. П. Потенціал духовного і душі: разом чи окремо: психолого-аналітичний огляд / Є. П. Верещак. - С.65-68 Туров, М. П. Обдаровані винахідники: хто вони? / М. П. Туров. - С.68-72 Шевякова, Е. В. Взаимопонимание вопреки субъективным представлениям общающихся друг о друге / Е. В. Шевякова. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає |
Рєпнова, Т. П. Соціальний патронаж сім’ї (модель роботи соціального педагога в навчальному закладі) [Текст] / Т. П. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N10. - С. 15-31 Рубрики: педагогіка соціальна Соціальна робота і сім’я соціологія сім’ї,шлюбу Кл.слова (ненормовані): неповні сім’ї -- багатодітні сім’ї -- сім’ї які виховують дітей-інвалідів Анотація: Розглядаються соціальні та психологічні проблеми окремих категорій сімей. Робота соціального педагога з сім’єю. Технології соціальної роботи і соціального патронажу сімей. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ПП/2014/8 Журнал 2014р. N 8 Ліщинська, О. А. Мотиваційно-динамічний каркас особистості / О. А. Ліщинська. - С.1-5. Панок, В. Г. Місце практичної психології в системі психологічного знання / В. Г. Панок. - С.5-8. Шебанова, В. И. Техника "Сочинение стихов" в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова. - С.8-17. Журавлева, М. А. Арт-терапия как средство преодоления тревожности у подростков / М. А. Журавлева. - С.28-30. Заика, Е. В. Программа личностно-коммуникативного тренинга для педагогов / Е. В. Заика [и др.]. - С.31-36. Тюптя, О. В. Рефлексивний вихід у навчальному процесі / О. В. Тюптя. - С.40-44. Рєпнова, Т. П. Переход к активным формам саморегуляции психосоматики у подростков / Т. П. Рєпнова. - С.44-49. Паркінсон, Ф. Посттравматичний стрес: рятувальні команди і добровольці / Ф. Паркінсон. - С.49-51. Краснова, О. В. Важкі втрати і психологічний супровід у пізньому житті / О. В. Краснова. - С.51-59. Губенко, А. В. Психосемантические механизмы творческого мышления / А. В. Губенко. - С.70-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2014/9 Журнал 2014р. N 9 Лучинкіна, А. І. Аналіз мотиваційної складової інтернет-соціалізації / А. І. Лучинкіна. - С.1-4 Гусакова, М. П. Зворотній зв’язок у вихованні дошкільника: психологічна освіта чи батьківський досвід / М. П. Гусакова. - С.4-9 Романенко, О. В. Діагностика особистісних установок у системі психотерапевтичної роботи з дітьми дошкільного віку / О. В. Романенко. - С.9-13 Осухова, Н. Г. Возрождение из боли: психодрама в работе с подростками, пережившими насилие / Н. Г. Осухова. - С.13-22 Рєпнова, Т. П. Тренінг керованої поведінки для молодших підлітків (розвиток здатності протистояти впливу екстремальних умов) / Т. П. Рєпнова. - С.23-27 Баєр, Удо. Применение рисуночных и вербальных техник в терапевтическом процессе / У. Баєр. - С.28-40 Коробанова, О. Л. Особистісно-рольова гра як психологічна технологія формування мотивації політичної участі / О. Л. Коробанова. - С.48-53 Штрыголь, Д. В. Влияние латеральной терапии на внимание младших школьников / Д. В. Штрыголь, О. А. Федорченко. - С.54-57 Кашпур, Ю. М. Техніки психологічного консультування / Ю. М. Кашпур. - С.58-61 Панок, В. Г. Екологічна психологія / В. Г. Панок. - С.73-75 Уварова, Ю. В. Особливості усвідомлення стильових характеристик спілкування майбутніх менеджерів / Ю. В. Уварова. - С.75-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 11 Рєпнова, Т. П. Тренінг керованої поведінки для молодших підлітків (розвиток здатності протистояти впливу екстремальних умов) [Текст] / Т. П. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 23-27 Рубрики: Психологія екстремальних ситуацій--підлітки Психологія підлітка--екстримальні ситуації Тренінги--психологічні тренінги Кл.слова (ненормовані): тренінг керованої поведінки підлітка -- екстримальні ситуації -- вплив екстримальних ситуацій -- здатність протистояти впливу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 11 Рєпнова, Т. П. Переход к активным формам саморегуляции психосоматики у подростков [Текст] / Т. П. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 44-49. Рубрики: Психосоматика саморегуляція Кл.слова (ненормовані): саморегуляція психосоматики -- психологічна допомога підліткам Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2014/10 Журнал 2014р. N 10 Щербина, Л. Ф. Психологічна практика в світлі постнекласичних наукових теорій / Л. Ф. Щербина. - С.1-4 Бадалова, М. В. Смысловые ориентиры профессионального мышления практического психолога: интеллектуальная организация проблемного поля клиента и выбор средств решения консультативных задач / М. В. Бадалова. - С.5-11 Забаровська, С. М. Програма просвітницького тренінгу з попередження професійної деформації педагогічних працівників "Профес-і-я" / С. М. Забаровська. - С.11-15 Яцюрик, А. О. Тест на визначення творчих здібностей Хорста Зіверта (авторський переклад на українську мову) / А. О. Яцюрик. - С.16-20 Матвієнко, Т. В. Правовиховна діяльність соціального педагога в навчальному закладі / Т. В. Матвієнко, А. Л. Полударова, В. В. Щорс. - С.20-27 Плющ, А. Н. Содержательная валидность психосемантических методик в политической психологии / А. Н. Плющ. - С.25-32 Баер, Удо. Применение проективных техник при коррекции межличностных отношений / У. Баер. - С.32-40 Шебанова, В. И. Авторская программа тренинга нормализации пищевого поведения "Парус мечты" / В. И. Шебанова. - С.40-59 Рєпнова, Т. П. Подолання наслідків впливу екстримальних умов на поведінку старших підлітків / Т. П. Рєпнова. - С.59-63 Никитина, Т. И. К вопросу о задачах экстренной психологической помощи / Т. И. Никитина. - С.63-68 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 11 Рєпнова, Т. П. Подолання наслідків впливу екстримальних умов на поведінку старших підлітків [Текст] / Т. П. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 10. - С. 59-63 Рубрики: Психологія екстремальних ситуацій--підлітки Кл.слова (ненормовані): екстримальні ситуації -- психологічні прояви підлітків -- консультування підлітків Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |