О-42 Одинцова, М. А. Эмоциональный интеллект как один из основных ресурсов инфантильных подростков / М. А. Одинцова, А. М. Спирина> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 59-64. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Дитяча психологія--характеристика емоційних процесів Шкільний психолог--допомога інфантільним підліткам Кл.слова (ненормовані): характеристика емоційних процесів -- інфантільні підлітки -- психологічна допомога підліткам -- емоційний інтелект підлітків Анотація: Про психологічні характеристики інфантільних підлітків, їх психологічну підтримку і захист (шкільному психологу). Дод.точки доступу: Спирина, А.М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 11 Рєпнова, Т. П. Переход к активным формам саморегуляции психосоматики у подростков [Текст] / Т. П. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 44-49. Рубрики: Психосоматика саморегуляція Кл.слова (ненормовані): саморегуляція психосоматики -- психологічна допомога підліткам Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |