Шифр: Умлш-1/2009/4
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2009р. N 4
Зміст:
Федорчук, Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Т. Федорчук. - С.18-23.
Шелехова, Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови ( академічний рівень) / Г. Шелехова. - С.24-27.
Ярмолюк, А. Соціокультурна змістовна лінія в структурі уроку української мови / А. Ярмолюк. - С.28-33.
Косянчук, С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / С. Косянчук. - С.34-39.
Цінько, С. Цикл уроків із лінгвістики тексту / С. Цінько. - С.40-45.
Бикова, Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури / Т. Бикова. - С.46-49.
Ігнатенко, Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворної діяльності молодшого школяра / Е. Ігнатенко. - С.52-54.
Гудзик, І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми : його сутність / І. Гудзик. - С.55-58.
Міхно, О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / О. Міхно. - С.59-60.
Плетньова, Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / Л. Плетньова. - С.61-64.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)




    Цінько, С.
    Цикл уроків із лінгвістики тексту [Текст] / С. Цінько // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N4. - С. 40-45.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Викладання української мови в школі


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


Шифр: Умлш-1/2010/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2010р. N 2
Зміст:
Пентилюк, М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті / М. Пентилюк. - С.2-5.
Кучерук, О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови / О. Кучерук. - С.12-15.
Грона, Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички / Н. Грона. - С.15-18.
Черниш, К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія" (засобами дистанційного навчання) / К. Черниш. - С.19-22.
Цінько, С. Подорож у світ Олександра Довженка (урок української літератури у 6 класі) / С. Цінько, О. Ковальова. - С.23-26.
Лісовський, А. Біля витоків людської духовності / А. Лісовський. - С.27-30.
Герасименко, В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас) миатизауія вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас) / В. Герасименко. - С.35-36.
Дроздова, І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення / І. Дроздова. - С.37-42.
Романишина, Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії / Н. Романишина. - С.42-45.
Домалега, І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб" / І. Домалега. - С.46-50.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4Укр)р
Ц 11


    Цінько, С.
    Подорож у світ Олександра Довженка (урок української літератури у 6 класі) [Текст] / С. Цінько, О. Ковальова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 23-26.
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

   методична допомога вчителям Ніжина



Дод.точки доступу:
Ковальова, О.; Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: Умлш-1/2013/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 5
Зміст:
Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4
Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6
Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11
Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15
Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20
Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25
Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29
Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32
Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34
Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38
Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41
Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50
Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55
Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57
Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60
Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64
Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67
Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70
Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий




    Цінько, С.
    Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
усне висловлювання -- аудіювання -- усне мовлення -- писемне мовлення -- повідомлення -- вираження -- спонукання -- змістовність -- виразність -- вплив мовлення -- діалог -- монолог -- інтонація -- екстралінгвістичні засоби спілкування -- міміка -- жестикуляція -- пантоміміка -- текст
Анотація: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


Шифр: ДС1/2015/6
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2015р. N 6
Зміст:
Ющук, Іван. Мова - зброя стратегічна (Політичний і психологічний аспекти мовного питання) / І. Ющук. - С.2-4.
Цінько, С. Мобільні технології - альтернативний засіб вивчення української мови / С. Цінько, Д. Марєєв. - С.4-6.
Романенко, Ю. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань / Ю. Романенко. - С.24-27.
Клочек, Григорій. Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці / Г. Клочек. - С.27-31.
Шарупа, Людмила. Павло Загребельний і його Роксолана (Літературно-музична композиція) / Л. Шарупа. - С.31-35.
Соснова, Мирослава. Метафора як складник відображення дійсності в романі Ліни Костенко "Записки українського самашедшого" / М. Соснова. - С.39-41.
Барабаш, Юрій. Під знаком бароко: Гоголь і традиції староукраїнського театру / Ю. Барабаш. - С.41-47.
Шаф, Ольга. Лірика Оксани Забужко: альтернативна культурна версія / О. Шаф. - С.47-52.
Тищенко, Зара. Національна ментальність у кольоропластиці прози Михайла Чабанівського / З. Тищенко. - С.55-59.
Шовтута, Олександр. Поезії / О. Шовтута. - С.26.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


81.411.1
Ц 11


    Цінько, С.
    Мобільні технології - альтернативний засіб вивчення української мови [Текст] / С. Цінько, Д. Марєєв // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 6. - С. 4-6. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1
Рубрики: Викладання української мови в школі--інноваційні методи
   навчання--мультимедіа

Кл.слова (ненормовані):
мобільні телефони -- засоби і форми навчання -- планшет -- гаджети -- електронні підручники


Дод.точки доступу:
Марєєв, Д.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


159.9(06)
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 156 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 220.00 грн.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, О. Л. Індивідуальний досвід майбутніх фахівців дошкільної освіти: суть, актуалізація та умови розвитку / О. Л. Кононко. - С .8-20
Пісоцький, О. П. Проблема формування інтелектуальної готовності до школи дітей шостого-сьомого року життя / О. П. Пісоцький, А. М. Калюжна. - С .20-27
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературне навчання в "зоні найближчого розвитку" / Ю. І. Бондаренко. - С .27-37
Дубровська, Л. О. Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів у процесі вибору методів інтерактивного навчання на уроках математики у початкових класах / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Козак. - С .37-44
Желобицька, Т. В. Колокація як мінімальна одиниця побудови словникового запасу в процесі вивчення англійської мови / Т. В. Желобицька. - С .44-57
Заплатинська, А. Б. Рухливі ігри як засіб адаптивної фізичної культури для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / А. Б. Заплатинська, Л. А. Шевчук. - С .57-74
Киричук, І. С. Профілактика булінгу в шкільному середовищі / І. С. Киричук, І. С. Турчина, Ю. М. Лимар. - С .64-71
Ковальчук, І. В. Методика викладання дисципліни "Технологія виробництва молока та яловичини" / І. В. Ковальчук [и др.]. - С .71-83
Інші автори: Ковальчук І. І., Слюсар М. В., Васильєв Р. О.
Михайлова, О. І. Подія як структурна одиниця усвідомлення відхиленої життєвої альтернативи / О. І. Михайлова. - С .83-92
Пісоцький, О. П. Виховання у дітей дошкільного віку основ моральної культури / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .92-98
Сазонова, А. В. Організація експериментальної діяльності дітей дошкільного віку / А. В. Сазонова. - С .98-105
Черненко, Т. В. Арт-терапія у психолого-педагогічній реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. В. Черненко, А. О. Цимбалюк. - С .105-111
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Здоровець, Т. Г. Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів / Т. Г. Здоровець. - С .111-119
Лукашова, Н. І. Педагогічне проєктування як інноваційна технологія експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти / Н. І. Лукашова, І. М. Білодід. - С .119-127
Цінько, С. В. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей / С. В. Цінько, Н. М. Голуб. - С .127-134
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Клик, Б. О. Становлення вищої освіти у сфері туризму в Італії: історичний контекст / Б. О. Клик, І. Ю. Рейчело. - С .134-146
Матвієнко, С. І. Роль Ніжинської вищої школи у розвитку музичної освіти та виховання дітей і молоді в Україні в ХIХ – на початку ХХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .146-155
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Васильєв, Р. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

159.9(06)
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 111 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 201.67 грн.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Дзюба, Н. В. Теоретичне обґрунтування впливу соціального контексту на розвиток молоді / Н. В. Дзюба. - С .7-16
Lisovets, O. Znajomość praw dziecka wśród sześciolatków / O. Lisovets [и др.]. - С .16-25
Інші автори: Bejger H., Kowalczyk E., Bondarenko G.
Пихтіна, Н. П. Недисциплінованість у дошкільників: особливості вияву та чинники детермінації / Н. П. Пихтіна. - С .25-32
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Novgorodskyi, R. Motywy podejmowania kształcenia przez osoby dorosłe / R. Novgorodskyi [и др.]. - С .33-42
Інші автори: Koval T., Vorona M., Szala A.
Субботенко, І. Ю. Значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення педагога / І. Ю. Субботенко. - С .42-48
Ющенко, К. О. Відповідальна поведінка дошкільників як критерій ефективності пропедевтики поведінкових відхилень у дітей / К. О. Ющенко. - С .48-59
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Аніщук, А. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти / А. М. Аніщук. - С .59-68
Бондаренко, Ю. І. Оптимізація літературного навчання в середній школі / Ю. І. Бондаренко. - С .68-76
Голуб, Н. М. Проєкти як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя-філолога / Н. М. Голуб, С. В. Цінько. - С .76-87
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Borisyuk, S. Mieczysław Łobocki – twórca współczesnej teorii wychowania / S. Borisyuk [и др.]. - С .87-97
Інші автори: Novgorodska J., Khlyebik S., Rudzka A.
Забарний, О. В. Літературна освіта у Ніжинській вищій школі: історія і сьогодення кафедри української літератури / О. В. Забарний. - С .97-108
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Bondarenko, G.; Szala, A.; Rudzka, A.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

159.9(06)
Н 34


    Цінько, С. В.
    Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей [Текст] / С. В. Цінько, Н. М. Голуб // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 3. - С. 127-134
УДК
Рубрики: Дистанційне навчання--вищі навчальні заклади
   Підготовка майбутніх вчителів-філологів

   Професійна компетентність педагога

Кл.слова (ненормовані):
методична компетентність


Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Голуб, Н. М.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)


159.9(06)
Н 34


    Голуб, Н. М.
    Проєкти як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя-філолога [Текст] / Н. М. Голуб, С. В. Цінько // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 4. - С. 76-87
УДК
Рубрики: Проектне навчання
   Підготовка майбутніх вчителів-філологів

   Дистанційне навчання

   Професійна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна компетентність -- підготовка вчителів-філологів -- метод проєктів


Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Цінько, С. В.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)


   80(06)
   Л 64


   
    Література та культура Полісся [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 101. Серія "Філологічні науки". № 16 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 246 с. - (Філологічні науки ; № 16). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2520-6966. - 209.17 грн., 350.00 грн.
Збірник з 2013 року виходить двома серіями: "Історичні науки", "Філологічні науки"
    Зміст:
До 200-річчя Ніжинської вищої школи
Самойленко, Г. В. Про стан дослідження та популяризації спадщини Ніжинської вищої школи / Г. В. Самойленко. - С .5-15
Лебединская, Т. Н. Выпускники Гимназии высших наук и Лицея кн. А. А. Безбородко о Востоке / Т. Н. Лебединская. - С .15-23
Ленська, В. В. «Я осуждаю себя на странствие…»: жизнь Н. В. Гоголя в трёхмерном пространстве / В. В. Ленська. - С .23-39
Тверітінова, Т. І. Мемуарна спадщина Н. В. Кукольника: спогади про родину / Т. І. Тверітінова. - С .39-50
Літературознавство
Чумак, Т. До питання національно-духовної проблематики публіцистичного циклу Євгена Гуцала «Ментальність орди» / Т. Чумак. - С .50-65
Капленко, О. М. Художньо-образні моделі апокаліпсису в сучасній українській прозі / О. М. Капленко, А. В. Микитенко. - С .65-87
Остапенко, Л. М. Функціонування міфоло-гічних та історичних сюжетів у циклі романів Дж. Мартіна «Пісня льоду і полум’я» / Л. М. Остапенко, А. А. Насико. - С .87-98
Мовознавство
Вакуленко, Г. М. Исследования Е. Ф. Карского о языке восточных славян / Г. М. Вакуленко, Н. И. Клыпа. - С .98-107
Бондаренко, А. І. Лінгвокультурні коди в контрастивному вимірі / А. І. Бондаренко. - С .107-118
Пабат, В. В. Особливості функціонування неповних питальних речень у сучасному медійному дискурсі / В. В. Пабат. - С .118-125
Забарний, О. В. Публіцистична спадщина Арнольда Грищенка / О. В. Забарний. - С .125-133
Пасік, Н. М. Прагматика односкладних безособових речень із прислівниковими предикатами стану в малій прозі Євгена Гуцала / Н. М. Пасік. - С .133-143
Кайдаш, А. М. Ландшафтний код мовосвіту Олександра Олеся / А. М. Кайдаш, В. І. Хомич. - С .143-149
Цінько, С. Категорія жіночності в ідіостилі Олександра Довженка / С. Цінько. - С .149-162
Красавіна, В. В. Явище фразеологізації в історичному романі «Троща» В. Шкляра / В. В. Красавіна, Л. В. Зіневич. - С .162-175
Зеленько, О. А. Мемна структура внутрішньої форми члено-роздільної звукової мови – функційний аналог генного коду / О. А. Зеленько. - С .175-192
Історія культури
Криловець, М. Г. Видатний діяч культури та освіти із Чернігівщини / М. Г. Криловець. - С .192-201
Осіпова, Г. С. Сторінки історії: бібліотека Ніжинського фізико-математичного ліцею князя Безбородька (1832–1840 рр.) / Г. С. Осіпова. - С .201-228
Шовкопляс, Г. Є. Між модернізмом і постмодернізмом: експериментальний театр Юрія Тарнавського / Г. Є. Шовкопляс. - С .228-240
УДК
Рубрики: кафедра слов’янської філології, компаративістики та перекладу
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія

   Українська література--періодичні видання

   Мовознавство

   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови



Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 6
фб (1), ІБв (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (1), ІБв (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)

   80(06)
   Л 64


    Цінько, С.
    Категорія жіночності в ідіостилі Олександра Довженка [Текст] / С. Цінько // Література та культура Полісся : збірник наукових праць / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - Вип. 101 : Серія "Філологічні науки", № 16. - С. 149-162
УДК
Рубрики: Українська література--аналіз художнього твору
   Українська література--образи, теми

   Лінгвістичний аналіз художнього тексту

Кл.слова (ненормовані):
фемінітиви -- ідіостиль


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 6 : фб (1), ІБв (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Вільні: фб (1), ІБв (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)