> Шифр: Умлш-1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Федорчук, Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Т. Федорчук. - С.18-23. Шелехова, Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови ( академічний рівень) / Г. Шелехова. - С.24-27. Ярмолюк, А. Соціокультурна змістовна лінія в структурі уроку української мови / А. Ярмолюк. - С.28-33. Косянчук, С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / С. Косянчук. - С.34-39. Цінько, С. Цикл уроків із лінгвістики тексту / С. Цінько. - С.40-45. Бикова, Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури / Т. Бикова. - С.46-49. Ігнатенко, Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворної діяльності молодшого школяра / Е. Ігнатенко. - С.52-54. Гудзик, І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми : його сутність / І. Гудзик. - С.55-58. Міхно, О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / О. Міхно. - С.59-60. Плетньова, Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / Л. Плетньова. - С.61-64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Цінько, С. Цикл уроків із лінгвістики тексту [Текст] / С. Цінько> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N4. - С. 40-45. Рубрики: Викладання української мови в школі Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2010/2 Журнал 2010р. N 2 Пентилюк, М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті / М. Пентилюк. - С.2-5. Кучерук, О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови / О. Кучерук. - С.12-15. Грона, Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички / Н. Грона. - С.15-18. Черниш, К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія" (засобами дистанційного навчання) / К. Черниш. - С.19-22. Цінько, С. Подорож у світ Олександра Довженка (урок української літератури у 6 класі) / С. Цінько, О. Ковальова. - С.23-26. Лісовський, А. Біля витоків людської духовності / А. Лісовський. - С.27-30. Герасименко, В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас) миатизауія вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас) / В. Герасименко. - С.35-36. Дроздова, І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення / І. Дроздова. - С.37-42. Романишина, Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії / Н. Романишина. - С.42-45. Домалега, І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб" / І. Домалега. - С.46-50. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ц 11 Цінько, С. Подорож у світ Олександра Довженка (урок української літератури у 6 класі) [Текст] / С. Цінько, О. Ковальова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 23-26. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури методична допомога вчителям Ніжина Дод.точки доступу: Ковальова, О.; Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2013/5 Журнал 2013р. N 5 Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4 Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6 Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11 Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15 Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20 Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25 Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29 Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32 Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34 Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38 Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41 Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50 Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55 Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57 Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60 Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64 Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67 Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70 Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань [Текст] / Світлана Цінько> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): усне висловлювання -- аудіювання -- усне мовлення -- писемне мовлення -- повідомлення -- вираження -- спонукання -- змістовність -- виразність -- вплив мовлення -- діалог -- монолог -- інтонація -- екстралінгвістичні засоби спілкування -- міміка -- жестикуляція -- пантоміміка -- текст Анотація: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: ДС1/2015/6 Журнал 2015р. N 6 Ющук, Іван. Мова - зброя стратегічна (Політичний і психологічний аспекти мовного питання) / І. Ющук. - С.2-4. Цінько, С. Мобільні технології - альтернативний засіб вивчення української мови / С. Цінько, Д. Марєєв. - С.4-6. Романенко, Ю. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань / Ю. Романенко. - С.24-27. Клочек, Григорій. Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці / Г. Клочек. - С.27-31. Шарупа, Людмила. Павло Загребельний і його Роксолана (Літературно-музична композиція) / Л. Шарупа. - С.31-35. Соснова, Мирослава. Метафора як складник відображення дійсності в романі Ліни Костенко "Записки українського самашедшого" / М. Соснова. - С.39-41. Барабаш, Юрій. Під знаком бароко: Гоголь і традиції староукраїнського театру / Ю. Барабаш. - С.41-47. Шаф, Ольга. Лірика Оксани Забужко: альтернативна культурна версія / О. Шаф. - С.47-52. Тищенко, Зара. Національна ментальність у кольоропластиці прози Михайла Чабанівського / З. Тищенко. - С.55-59. Шовтута, Олександр. Поезії / О. Шовтута. - С.26. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ц 11 Цінько, С. Мобільні технології - альтернативний засіб вивчення української мови [Текст] / С. Цінько, Д. Марєєв> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 6. - С. 4-6. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--інноваційні методи навчання--мультимедіа Кл.слова (ненормовані): мобільні телефони -- засоби і форми навчання -- планшет -- гаджети -- електронні підручники Дод.точки доступу: Марєєв, Д. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 156 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 220.00 грн. Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Кононко, О. Л. Індивідуальний досвід майбутніх фахівців дошкільної освіти: суть, актуалізація та умови розвитку / О. Л. Кононко. - С .8-20 Пісоцький, О. П. Проблема формування інтелектуальної готовності до школи дітей шостого-сьомого року життя / О. П. Пісоцький, А. М. Калюжна. - С .20-27 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бондаренко, Ю. І. Літературне навчання в "зоні найближчого розвитку" / Ю. І. Бондаренко. - С .27-37 Дубровська, Л. О. Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів у процесі вибору методів інтерактивного навчання на уроках математики у початкових класах / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Козак. - С .37-44 Желобицька, Т. В. Колокація як мінімальна одиниця побудови словникового запасу в процесі вивчення англійської мови / Т. В. Желобицька. - С .44-57 Заплатинська, А. Б. Рухливі ігри як засіб адаптивної фізичної культури для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / А. Б. Заплатинська, Л. А. Шевчук. - С .57-74 Киричук, І. С. Профілактика булінгу в шкільному середовищі / І. С. Киричук, І. С. Турчина, Ю. М. Лимар. - С .64-71 Ковальчук, І. В. Методика викладання дисципліни "Технологія виробництва молока та яловичини" / І. В. Ковальчук [и др.]. - С .71-83 Інші автори: Ковальчук І. І., Слюсар М. В., Васильєв Р. О. Михайлова, О. І. Подія як структурна одиниця усвідомлення відхиленої життєвої альтернативи / О. І. Михайлова. - С .83-92 Пісоцький, О. П. Виховання у дітей дошкільного віку основ моральної культури / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .92-98 Сазонова, А. В. Організація експериментальної діяльності дітей дошкільного віку / А. В. Сазонова. - С .98-105 Черненко, Т. В. Арт-терапія у психолого-педагогічній реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. В. Черненко, А. О. Цимбалюк. - С .105-111 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Здоровець, Т. Г. Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів / Т. Г. Здоровець. - С .111-119 Лукашова, Н. І. Педагогічне проєктування як інноваційна технологія експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти / Н. І. Лукашова, І. М. Білодід. - С .119-127 Цінько, С. В. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей / С. В. Цінько, Н. М. Голуб. - С .127-134 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Клик, Б. О. Становлення вищої освіти у сфері туризму в Італії: історичний контекст / Б. О. Клик, І. Ю. Рейчело. - С .134-146 Матвієнко, С. І. Роль Ніжинської вищої школи у розвитку музичної освіти та виховання дітей і молоді в Україні в ХIХ – на початку ХХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .146-155
Кафедра психології Кафедра педагогіки Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Васильєв, Р. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 111 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 201.67 грн. Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Дзюба, Н. В. Теоретичне обґрунтування впливу соціального контексту на розвиток молоді / Н. В. Дзюба. - С .7-16 Lisovets, O. Znajomość praw dziecka wśród sześciolatków / O. Lisovets [и др.]. - С .16-25 Інші автори: Bejger H., Kowalczyk E., Bondarenko G. Пихтіна, Н. П. Недисциплінованість у дошкільників: особливості вияву та чинники детермінації / Н. П. Пихтіна. - С .25-32 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Novgorodskyi, R. Motywy podejmowania kształcenia przez osoby dorosłe / R. Novgorodskyi [и др.]. - С .33-42 Інші автори: Koval T., Vorona M., Szala A. Субботенко, І. Ю. Значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення педагога / І. Ю. Субботенко. - С .42-48 Ющенко, К. О. Відповідальна поведінка дошкільників як критерій ефективності пропедевтики поведінкових відхилень у дітей / К. О. Ющенко. - С .48-59 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Аніщук, А. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти / А. М. Аніщук. - С .59-68 Бондаренко, Ю. І. Оптимізація літературного навчання в середній школі / Ю. І. Бондаренко. - С .68-76 Голуб, Н. М. Проєкти як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя-філолога / Н. М. Голуб, С. В. Цінько. - С .76-87 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Borisyuk, S. Mieczysław Łobocki – twórca współczesnej teorii wychowania / S. Borisyuk [и др.]. - С .87-97 Інші автори: Novgorodska J., Khlyebik S., Rudzka A. Забарний, О. В. Літературна освіта у Ніжинській вищій школі: історія і сьогодення кафедри української літератури / О. В. Забарний. - С .97-108
Кафедра психології Кафедра педагогіки Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Bondarenko, G.; Szala, A.; Rudzka, A.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Цінько, С. В. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей [Текст] / С. В. Цінько, Н. М. Голуб> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 3. - С. 127-134
Підготовка майбутніх вчителів-філологів Професійна компетентність педагога Кл.слова (ненормовані): методична компетентність Дод.точки доступу: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Голуб, Н. М.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Голуб, Н. М. Проєкти як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя-філолога [Текст] / Н. М. Голуб, С. В. Цінько> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 4. - С. 76-87
Підготовка майбутніх вчителів-філологів Дистанційне навчання Професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): інформаційна компетентність -- підготовка вчителів-філологів -- метод проєктів Дод.точки доступу: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Цінько, С. В.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Л 64 Література та культура Полісся [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 101. Серія "Філологічні науки". № 16 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 246 с. - (Філологічні науки ; № 16). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2520-6966. - 209.17 грн., 350.00 грн. Збірник з 2013 року виходить двома серіями: "Історичні науки", "Філологічні науки" Зміст: До 200-річчя Ніжинської вищої школи Самойленко, Г. В. Про стан дослідження та популяризації спадщини Ніжинської вищої школи / Г. В. Самойленко. - С .5-15 Лебединская, Т. Н. Выпускники Гимназии высших наук и Лицея кн. А. А. Безбородко о Востоке / Т. Н. Лебединская. - С .15-23 Ленська, В. В. «Я осуждаю себя на странствие…»: жизнь Н. В. Гоголя в трёхмерном пространстве / В. В. Ленська. - С .23-39 Тверітінова, Т. І. Мемуарна спадщина Н. В. Кукольника: спогади про родину / Т. І. Тверітінова. - С .39-50 Літературознавство Чумак, Т. До питання національно-духовної проблематики публіцистичного циклу Євгена Гуцала «Ментальність орди» / Т. Чумак. - С .50-65 Капленко, О. М. Художньо-образні моделі апокаліпсису в сучасній українській прозі / О. М. Капленко, А. В. Микитенко. - С .65-87 Остапенко, Л. М. Функціонування міфоло-гічних та історичних сюжетів у циклі романів Дж. Мартіна «Пісня льоду і полум’я» / Л. М. Остапенко, А. А. Насико. - С .87-98 Мовознавство Вакуленко, Г. М. Исследования Е. Ф. Карского о языке восточных славян / Г. М. Вакуленко, Н. И. Клыпа. - С .98-107 Бондаренко, А. І. Лінгвокультурні коди в контрастивному вимірі / А. І. Бондаренко. - С .107-118 Пабат, В. В. Особливості функціонування неповних питальних речень у сучасному медійному дискурсі / В. В. Пабат. - С .118-125 Забарний, О. В. Публіцистична спадщина Арнольда Грищенка / О. В. Забарний. - С .125-133 Пасік, Н. М. Прагматика односкладних безособових речень із прислівниковими предикатами стану в малій прозі Євгена Гуцала / Н. М. Пасік. - С .133-143 Кайдаш, А. М. Ландшафтний код мовосвіту Олександра Олеся / А. М. Кайдаш, В. І. Хомич. - С .143-149 Цінько, С. Категорія жіночності в ідіостилі Олександра Довженка / С. Цінько. - С .149-162 Красавіна, В. В. Явище фразеологізації в історичному романі «Троща» В. Шкляра / В. В. Красавіна, Л. В. Зіневич. - С .162-175 Зеленько, О. А. Мемна структура внутрішньої форми члено-роздільної звукової мови – функційний аналог генного коду / О. А. Зеленько. - С .175-192 Історія культури Криловець, М. Г. Видатний діяч культури та освіти із Чернігівщини / М. Г. Криловець. - С .192-201 Осіпова, Г. С. Сторінки історії: бібліотека Ніжинського фізико-математичного ліцею князя Безбородька (1832–1840 рр.) / Г. С. Осіпова. - С .201-228 Шовкопляс, Г. Є. Між модернізмом і постмодернізмом: експериментальний театр Юрія Тарнавського / Г. Є. Шовкопляс. - С .228-240
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія Українська література--періодичні видання Мовознавство Кафедра української літератури Кафедра української мови Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 6 фб (1), ІБв (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб (1), ІБв (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |
Л 64 Цінько, С. Категорія жіночності в ідіостилі Олександра Довженка [Текст] / С. Цінько> // Література та культура Полісся : збірник наукових праць / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - Вип. 101 : Серія "Філологічні науки", № 16. - С. 149-162
Українська література--образи, теми Лінгвістичний аналіз художнього тексту Кл.слова (ненормовані): фемінітиви -- ідіостиль Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 6 : фб (1), ІБв (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Вільні: фб (1), ІБв (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |