> Шифр: ОУ/2018/30 (6 серпня) Газета 2018р. N 30 (6 серпня) Шевцов, Андрій. До питання захисту дисертацій здобувачів ступеня доктора наук, підготовка яких започаткована після 1 вересня 2016 року / А. Шевцов. - С.4. Шулікін, Дмитро. Рейтинги, тенденції і цікаві факти / Д. Шулікін. - С.5. Сорока, Валентина. Булінг - це міні-теракт / В. Сорока. - С.10-11. Кулик, Наталія. Академік Оппоков: смерть під прапором / Н. Кулик. - С.14-15. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОУ/2018/21 (29 травня) Газета 2018р. N 21 (29 травня) Шевцов, Андрій. Ліцензування по-новому / А. Шевцов. - С.8-9 Кулик, Наталія. З батьками - віч-на-віч : [про зміну формату батьківських зборів] / Н. Кулик. - С.14. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шевцов, Андрій. Ліцензування по-новому [Текст] / А. Шевцов> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2018. - N 21 (29 травня). - С. 8-9 Рубрики: Вища освіта в Україні--ліцензування--акредитація Кл.слова (ненормовані): ліцензійні умови Анотація: В статті розповідається про особливості нових Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти з 1 вересня 2019 р. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шевцов, Андрій. До питання захисту дисертацій здобувачів ступеня доктора наук, підготовка яких започаткована після 1 вересня 2016 року [Текст] / А. Шевцов> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2018. - N 30 (6 серпня). - С. 4. Рубрики: Наука--наукові дослідження--дисертаційні дослідження Кл.слова (ненормовані): захист дисертацій -- наукові ступені -- доктор наук -- здобувачі ступеня доктора наук Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Адамюк, Наталія. Освітній перекладач жестової мови : кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних збодувачів освіти / Н. Адамюк. - С.7-14. Шевцов, Андрій. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності / А. Шевцов, І. Чухрій. - С.15-29. Литовченко, Світлана. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими потребами: актуальні питання / С. Литовченко. - С.30-36. Ярмола, Наталія. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола. - С.37-45. Кобильченко, Вадим. Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці / В. Кобильченко. - С.46-59. Костенко, Тетяна. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація / Т. Костенко. - С.60-67. Чеботарьова, Олена. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чеботарьова. - С.68-76. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шевцов, Андрій. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності [Текст] / А. Шевцов, І. Чухрій> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 15-29. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Особи з особливими потребами--молодь Кл.слова (ненормовані): молодь із обмеженнями життєдіяльності -- порушення функцій опорно-рухового апарату -- психологічні механізми соціальної адаптації -- Я-концепція особистості -- модель емпіричного дослідження -- факторний аналіз Дод.точки доступу: Чухрій, Інна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2021/1 Журнал 2021р. N 1 Андрущенко, Віктор. Системна діагностика освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр. с. 12. Саух, Петро. Вища освіта: портрет без фантазій і прикрас / П. Саух. - С.13-19. - Бібліогр. с. 19. Півняк, Геннадій. Гуманітарний дискурс Дніпровської політехніки / Г. Півняк, Г. Первий, С. Ігнатьєва. - С.20-25. - Бібліогр. с. 24-25. Клепко, Сергій. Практична філософія компетентнісного підходу в освіті / С. Клепко. - С.26-38. - Бібліогр. с. 36-38. Євтух, Володимир. Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету / В. Євтух. - С.39-48. - Бібліогр. с. 47-48. Нестерова, Мар’я. Практика впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти / М. Нестерова. - С.49-54. - Бібліогр. с. 54. Бондар, Володимир. Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина / В. Бондар. - С.55-62. - Бібліогр. с. 62. Синьов, Віктор. Сучасні питання методології системи наук про спеціальну освіту / В. Синьов, А. Шевцов. - С.63-71. - Бібліогр. с. 70-71. Шеремет, Марія. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.72-79. - Бібліогр. с. 79. Сікорський, Петро. Підготовка педагогічних працівників у контексті концепції ’Нова українська школа” / П. Сікорський. - С.80-86. - Бібліогр. с. 86. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Синьов, Віктор. Сучасні питання методології системи наук про спеціальну освіту [Текст] / В. Синьов, А. Шевцов> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2021. - N 1. - С. 63-71. - Бібліогр. с. 70-71. Рубрики: Освіта в Україні--спеціальна освіта Кл.слова (ненормовані): спеціальна освіта -- інклюзивне навчання -- синергетика -- особи з особливими освітніми потребами -- методологічні принципи -- системний підхід Дод.точки доступу: Шевцов, Андрій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |