П24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 3 : Травень-червень. - 2003. - 196 с. - 13.00 грн. Зміст: Васянович, Г. Концептуальні засади морально-духовної та естетико-психологічної підготовки фахівців у системі професійно-технічної освіти / Г. Васянович, В. Онищенко, Л. Руденко. - С .11-19 Козловська, І. Концептуальні інтеграції та наступності навчання у професійно-технічній освіті / І. Козловська, А. Литвин. - С .20-29 Стефаненко, П. Навчання в співробітництві як педагогічна технологія особистісно орієнтованого підходу / П. Стефаненко. - С .30-40 Кірєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кірєєва. - С .41-50 Плотніков, П. Принципи, ідеї, напрями діяльності сучасного педагога-новатора / П. Плотніков. - С .51-62 Рупняк, Д. Методичні аспекти вдосконалення майстерності професорсько-викладацького персоналу вищого навчального закладу в умовах конкуренції / Д. Рупняк. - С .63-72 Щедролосєва, К. Формування професіоналізму майбутнього вчителя у культурно-освітньому середовищі вищого навчального закладу / К. Щедролосєва. - С .73-77 Волик, Л. Полікультурний світогляд майбутнього вчителя - актуальна проблема сучасної професійної освіти / Л. Волик. - С .78-87 Дарманська, І. Міждисциплінарні зв’язки у процесі правової підготовки вчителя початкової школи / І. Дарманська. - С .88-99 Шпакович, А. Окремі аспекти процесу соціалізації особистості соціальних і природних дітей-сиріт / А. Шпакович. - С .100-110 Шпак, М. Емоційний розвиток особистості в дошкільному дитинстві / М. Шпак. - С .111-115 Білозерська, С. Психологічні умови формування когнітивної складової моральних переконань у молодшоиу шкільному віці / С. Білозерська. - С .116-121 Богдан, С. Комунікативні якості в професійній підготовці податкового міліціонера / С. Богдан. - С .122-128 Галян, О. Зміст та особливості реалізації виховних технологій у підлітковому віці / О. Галян. - С .129-136 Бобко, Л. Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю в аспекті експериментального дослідження / Л. Бобко. - С .137-149 Рашковська, В. Художні форми діалогічного спілкування з іконописом у розвитку духовності майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .150-158 Кл.слова: педагог Ціпуринда, В. Управління підприємством у сучасних умовах на основі системного підходу / В. Ціпуринда. - С .159-165 Шуневич, Б. Порівняльний аналіз ефективності витрат для дистанційної та інших форм навчання / Б. Шуневич. - С .166-168 Год, Б. Особистість і професія вчителя у педагогічній думці епохи Відродження (ХІУ-ХУІІ ст.) / Б. Год. - С .169-180 Кротік, Н. Єврейська освіта в Україні, Білорусії та Російській Федерації у 20 - на початку 30 рр ХХ ст.: спільні та відмінні риси / Н. Кротік. - С .181-192 Ювілей вченого. Академіку АПН України Гончаренку Семену Устимовичу - 75 . - С .193-194
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Управління освітою Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Гончаренко, Семен Устимович (вчений, акад. АПН України) \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти; Академія педагогічних наук УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: РШ/2003/9 Журнал 2003р. N 9 Інтелектуальні почуття та їх роль у підвищенні результативності навчальної діяльності молодших школярів / М. Шпак. - С.23-26 Кл.слова: здивування, упевненість, зацікавлення Шеремет, М. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках історії / М. Шеремет. - С.29-31. Руденко, Л. Інноваційний підхід до формування творчих здібностей учнів у позаурочній виховній діяльності / Л. Руденко. - С.52-54. Є примірники у відділах: всього 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (4), ректор (1) |
Шпак, М. Інтелектуальні почуття та їх роль у підвищенні результативності навчальної діяльності молодших школярів [Текст] / М. Шпак> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2003. - N9. - С. 23-26 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: психологія молодшого школяра Навчальна діяльність емоції дитини Кл.слова (ненормовані): здивування, зацікавлення, сумнів -- упевненість, радість успіху, задоволення -- розчарування, страх, байдужість -- інтелектуальні почуття Є примірники у відділах: всього 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (4), ректор (1) |
Ш 83 Шпак, М. І. Вибране [Текст] : вірші. Поеми та казки / М. І. Шпак ; упоряд.: Ю. М. Кругляк, К. М. Шпак ; передм. Л. Л. Скирди. - К. : Дніпро, 1989. - 222 с. - 1.20 крб Дод.точки доступу: Кругляк, Ю. М. \упоряд.\; Шпак, К. М. \упоряд.\; Скирда, Л. Л. \передм.\ Примірників всього: 2 Ч.З.№3 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№3 (1), фб (1) |
Ш 83 Шпак, М. Вибрані поезії [Текст] : художественная лит-ра / М. Шпак. - К. : Держлітвидав, 1950. - 212 с. - Б. ц. Примірників всього: 2 КСХ (2) Свободны: КСХ (2) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 228 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Мейтарчан, С. Ю. Стратегії мотивування у діяльності менеджерів організації / С. Ю. Мейтарчан. - С .3-5 Меньшин, О. Е. Психофізіологічні функції у хлопців 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку / О. Е. Меньшин, А. Д. Ведмедюк. - С .6-9 Миронюк, Є. В. Афірмації як метод спрямованості та розвитку особистості / Є. В. Миронюк, Д. С. Симонок. - С .10-12 Мисюра, О. О. Психолого-політичний вибір українців - 2012 / О. О. Мисюра. - С .13-15 Москальов, М. В. Психологія входження: сутність та особливості успішного здійснення / М. В. Москальов. - С .16-19 Мунасипова-Мотяш, І. А. Вікові особливості ставлення людини до власного здоров’я в контексті екологічної свідомості / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .20-23 Нагула, О. Л. Концептуальна модель формування батьківської компетентності у молодого подружжя / О. Л. Нагула. - С .24-26 Низовець, О. А. Особистісні властивості як фактор професійної адаптації психолога / О. А. Низовець. - С .27-29 Ніколенко, О. С. Емоційна насиченість стосунків у проблемних і непроблемних сім’ях / О. С. Ніколенко. - С .30-34 Оліфіра, С. О. Теоретичні проблеми подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу / С. О. Оліфіра. - С .35-39 Олефір, В. О. Концептуалізація і операціоналізація поняття "інтелектуально-особистісний потенціал" / В. О. Олефір. - С .40-43 Опрошанська, Л. В. Причини виникнення міжособистісних конфліктів у військовому середовищі / Л. В. Опрошанська. - С .44-47 Павлова, О. В. Соціально-психологічні особливості спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці / О. В. Павлова. - С .48-51 Панченко, Т. С. До проблеми визначення соціально-психологічних чинників правосвідомості / Т. С. Панченко. - С .52-54 Пасічник, Н. О. Особливості впливу понятійного мислення на процес образного узагальнення в учнів молодшого шкільного віку / Н. О. Пасічник. - С .55-62 Пінчук, Н. І. Зміст і чинники формування позитивного іміджу керівників освітніх організацій / Н. І. Пінчук. - С .63-66 Плющ, А. Н. Синергетическая модель организации вербальной информации / А. Н. Плющ. - С .67-71 Позняк, Т. М. Сім’я у розвитку обдарованої дитини / Т. М. Позняк. - С .72-74 Полієнко, Г. О. Мотивація корпоративізму і соціалізації праці в соціологічних дослідженнях / Г. О. Полієнко. - С .75-78 Помиткіна, Л. В. Особливості ціннісно-мотиваційної структури студентів у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .79-81 Прокопів, Л. Я. Психокорекція гіперактивності в майбутніх школярів: з досвіду психологічної практики / Л. Я. Прокопів. - С .82-85 Проскурка, Н. М. Проблеми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі їхньої професійної підготовки / Н. М. Проскурка. - С .86-89 Рапацький, Б. І. Музика як чинник соціалізації підлітків / Б. І. Рапацький. - С .90-93 Рековець, В. М. Психосоматичні взаємодії та роль значущих переживань у збереженні і відновленні здоров’я / В. М. Рековець. - С .94-98 Рудюк, О. В. Способи переживання професійних криз у безробітних / О. В. Рудюк. - С .99-102 Саєнко, Л. О. Теоретико-методологічні підходи до подолання комунікативних бар’єрів у працівників організацій / Л. О. Саєнко. - С .103-107 Сайко, Х. Я. Толерантність до дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивній школі / Х. Я. Сайко, К. О. Островська. - С .108-112 Селезньова, О. В. Просторово-ситуативна сутність екопсихологічної взаємодії / О. В. Селезньова. - С .113-116 Синецька, Л. Р. Вияви конформності у ситуації ухвалення групових політичних рішень: психологічні механізми / Л. Р. Синецька. - С .117-121 Скок, А. Г. Проблеми методики викладання психології / А. Г. Скок. - С .122-125 Скок, Н. А. Психология поведения руководителя в ситуациях принятия решения / Н. А. Скок. - С .126-128 Скребець, В. О. Еколого-економічні й морально-правові виміри здорового глузду у повсякденні та методика їх діагностики / В. О. Скребець. - С .129-137 Співак, Л. М. Психологічні механізми розвитку національної самосвідомості особистості в юності / Л. М. Співак. - С .138-142 Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики особистості: варіанти життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С .143-146 Угрин, О. Г. Сучасний стан сімейної ідентифікації студентської молоді / О. Г. Угрин. - С .147-151 Федоренко, Р. П. Аналіз проблеми шлюбних орієнтацій молоді як засобу запобігання сімейної дисгармонії / Р. П. Федоренко. - С .152-154 Фера, С. В. Соціально-психологічні засоби економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера. - С .155-158 Фурман, В. В. Проблеми розвитку особистісної рефлексії студентів технічного університету в процесі професійної підготовки / В. В. Фурман. - С .159-161 Царькова, О. В. Почуття провини та її візуалізація в архетипній символіці / О. В. Царькова. - С .162-164 Чепурна, Г. Л. Шляхи та засоби розвитку адаптивної форми перфекціонізму молоді / Г. Л. Чепурна. - С .165-170 Черняк, О. В. Особливості самоактуалізації творчої молоді / О. В. Черняк. - С .171-173 Чистенко, І. Г. Аналіз феномена освітньої мобільності особистості / І. Г. Чистенко. - С .174-177 Шевцова, О. М. Особливості валеонастанов як детермінант психологічного здоров’я особистості у дорослому віці / О. М. Шевцова. - С .178-181 Шибрук, О. В. Теоретичний аналіз джерел проблеми емоційної стійкості / О. В. Шибрук. - С .182-184 Шлімакова, І. І. Внутрішня гармонія як адаптивний механізм та показник психічного здоров’я / І. І. Шлімакова. - С .185-188 Шпак, М. М. Структурно-феноменологічні характеристики емоційного інтелекту / М. М. Шпак. - С .189-192 Шушунова, О. І. Визначення емоційних бар’єрів в міжособистісному спілкуванні та рівні асертивності в учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. І. Шушунова. - С .193-198 Юдєєва, Т. В. Аналіз результатів емпіричного дослідження сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх / Т. В. Юдєєва. - С .199-203 Юрченко, О. В. Взаємозв’язок рівня довіри та локусу контролю студентів технічного ВНЗ / О. В. Юрченко. - С .204-207 Ющенко, І. М. Особливості психологічного благополуччя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / І. М. Ющенко. - С .208-211 Ярова, В. Г. Обгрунтування змістового навантаження поняття "справедливість" у філософсько-психологічній зарубіжній науці / В. Г. Ярова. - С .212-216 Яцина, О. Ф. Батьківство в умовах трансформації сім’ї / О. Ф. Яцина. - С .217-220
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Дитяча психологія Психологія молоді Психологія підлітка Психологія сім’ї Психологія студента Інтелект Кафедра психології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |