> Шифр: ОД1/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Пасіхов, Ю. Я. Реалізація концепції інформаційно-освітнього середовища та її вправадження в навчально-виховний процес та адміністративну діяльність у фізико-математичній гімназії / Ю. Я. Пасіхов. - С.2-7 Старчик, Л. М. Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури / Л. М. Старчик. - С.8-10 Мірошниченко, О. К. Методичні рекомендації щодо розвитку пам’яті вихованців в умовах ліцею-інтернату / О. К. Мірошниченко. - С.17-24 (далі буде) Нечаєва, О. С. Шляхи формування мотивації досягнення успіху в обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С.25-30 (далі буде) Калошин, В. Ф. Педагогічні стратегії досягнення успіху / В. Ф. Калошин. - С.31-36 (далі буде) Карабаєва, І. І. Обдаровані дошкільники: методи ознайомлення з буквеними знаками на образній основі / І. І. Карабаєва. - С.44-47 Гулько, Ю. А. Многогранный талант Святого исповедника, архиепископа Симферопольского и Крымского Луки [В.Ф.Войно-Ясенецкого] / Ю. А. Гулько. - С.37-43 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.48-54 (далі буде) Чорна, Л. Г. Психологічні особливості впливу сучасного телебачення на прояви творчого потенціалу дітей / Л. Г. Чорна. - С.56-63 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід [Текст] / М. М. Янковчук> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N9. - 48-54 (далі буде) Рубрики: Розвиток здібностей обдаровані діти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Рибалка, В. В. Особистість у філософії, психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна: До 70-річчя з дня народження / В. В. Рибалка. - С.1-12 Наталушко, І. Ю. Самотність та усамітнення через призму творчості / І. Ю. Наталушко. - С.13-17 Варфоломеева, О. В. Акмеологические критерии, показатели и уровни профессионального становления психотерапевта / О. В. Варфоломеева. - С.18-22 Бадалова, М. В. Моральные суждения будущих психологов: поиск специфического / М. В. Бадалова, О. А. Кондрашихина. - С.22-28 Старовойтов, А. В. Психологическое пространство телесно-ориентированной психотерапии / А. В. Старовойтов. - С.28-31 Мустафаев, С. М. Изучение особенностей организации сознания у больных инфарктом миокарда и ишемической болезнью сердца / С. М. Мустафаев. - С.31-34 Дьяков, С. І. Техніка застосування репертуарних решіток Дж. Келлі у дослідженні суб’єктності особистості (На матеріалі дослідження респондентів педагогічного фаху) / С. І. Дьяков. - С.39-53 Третяк, Т. М. Методичні рекомендації щодо освоєння культурного саморозвитку особистості / Т. М. Третяк. - С.54-57 Фролова, Е. В. Психометрическая характеристика опросника Б. Уайнхолда для диагностики межличностной зависимости / Е. В. Фролова. - С.58-59 Янковчук, М. М. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей / М. М. Янковчук. - С.63-66 Чорна, Л. Г. Творче наставлення особистості: природа, структура, функції / Л. Г. Чорна. - С.66-72 Шулдик, Г. О. Психологічні особливості творчої діяльності студента та педагога / Г. О. Шулдик, Н. В. Шулдик. - С.72-73 Пахомов, І. В. Психологічні особливості засуджених-рецидивістів / І. В. Пахомов. - С.74-77 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає |
Янковчук, М. М. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей [Текст] / М. М. Янковчук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N3. - С. 63-66 Рубрики: діти обдаровані освіта індивідуальна Кл.слова (ненормовані): психологія обдарованості Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ОД1/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Ваганова, Н. А. Гуманістичні принципи розвитку творчої особистості дитини [дошкільного віку] / Н. А. Ваганова. - С.7-8 Ваганова, Н. А. Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова, Г. В. Парандій. - С.9-18 Тищук, Л. І. Творчість як умова особистісного розвитку і підвищення рівня професійної майстерності педагога дошкільного навчального закладу / Л. І. Тищук. - С.19-25 Бірук, Н. П. Система роботи вихователя по розвитку мовленнєвої творчості дошкільника / Н. П. Бірук. - С.26-32 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.43-49 (далі буде) Нечаєва, О. С. Розвиток навичок спілкування підлітків і старшокласників з проявами інтелектуальної обдарованості / О. С. Нечаєва, О. А. Гомель. - С.50-58 (далі буде) Біла, І. М. Аналіз передумов становлення творчих здібностей у дошкільному віці (на прикладі О.Блока) / І. М. Біла. - С.59-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід [Текст] / М. М. Янковчук> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N6. - 43-49 (далі буде) Рубрики: діти обдаровані Кл.слова (ненормовані): розвиток обдарованості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Малішевська, А. П. Розвиток творчого потенціалу учнів / А.П. Малішевська. - С.10-11 Кабулова, І. М. Позакласна робота як шлях реалізації обдарованих дітей / І.М. Кабулова. - С.22-25 Циганенко, Т. В. Екскурсійно-краєзнавча робота в школі / Т.В. Циганенко. - С.33-36 Колісник, Г. О. Розвиток пам’яті і уваги / Г.О. Колісник. - С.41-48 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М.М. Янковчук. - С.49-55 Назарець, Л. М. Формування пізнавального інтересу учнів / Л.М. Назарець. - С.61-65 (далі буде) Клименко, Т. Обдаровані діти - приречені щасливці?! / Т. Клименко. - С.65-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід [Текст] / М.М. Янковчук> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2009. - N4. - С. 49-55 Рубрики: діти обдаровані Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2009/10 Журнал 2009р. N 10 Москалець, В. П. Основний психологічний зміст та розвивально-особистісний потенціал ігрової діяльності / В. П. Москалець. - С.1-8 Дьяков, С. І. Суб’єктність особистості за характеристиками самостійності й активності / С. І. Дьяков. - С.8-16 Болтівець, С. І. Домашнє насилля як підгрунтя девіантної поведінки підлітка / С. І. Болтівець. - С.38-40 Губенко, О. В. Корекція та активізація навчально-пізнавальних здібностей як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім’ї / О. В. Губенко. - С.41-48 Руденко, С. В. Соціальний інтелект вчителів: функція та шляхи розвитку / С. В. Руденко. - С.48-52 Чайка, Г. В. Симптоми комп’ютерної залежності / Г. В. Чайка. - С.52-55 Турчанова, Т. М. Соціальна реабілітація неповнолітніх, які знаходяться у місцях попереднього утримання, засобами освіти / Т. М. Турчанова. - С.55-57 Янковчук, М. М. Вплив сім’ї виховної інституції на розвиток обдарованості / М. М. Янковчук. - С.57-61 Вельдбрехт, О. О. Культурно-історична еволюція уявлення про творчу особистість / О. О. Вельдбрехт. - С.67-71 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 62 Янковчук, М. М. Вплив сім’ї виховної інституції на розвиток обдарованості [Текст] / М. М. Янковчук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 10. - С. 57-61 Рубрики: діти обдаровані вплив сім’ї Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (1) |