Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/647
Title: ПРЕДМЕТОЦЕНТРИЗМ У ВИКЛАДАННІ ЛІТЕРАТУРИ
Other Titles: SUBJECT-CENTRISM IN LITERATURE TEACHING
Authors: Бондаренко, Юрій Іванович
Keywords: предметоцентризм
текстоцентризм
технологізаці
феноменальність
індивідуалізація
ідеаційність
контекстність
світогляд
Issue Date: Apr-2017
Publisher: Дивослово
Abstract: У статті розглядається система принципів та підходів до організації навчального процесу, які безпосередньо випливають зі специфіки літератури як предмета шкільного циклу. Автор матеріалу наводить систему концептуально важливих підходів для функціонування української літератури як навчальної дисципліни. На перше місце він ставить принцип текстоцентризму, оскільки саме текстуальна робота є основним видом діяльності, із допомогою якої забезпечується розвиток школярів. Його реалізація можлива тільки на технологічній основі, коли вчитель здатний створити навчально-дослідницький алгоритм, виходячи із наявних в методиці навчання літератури шляхів аналізу літературного твору.
Description: The article examines the system of principles and approaches to organizing the learning process, stemming from the characteristic features of Literature as a subject taught in secondary school. The author provides his own system of conceptually important approaches to organizing Literature teaching. According to him, the first and most important principle is that of text-centrism, since working with texts is the most important activity which ensures students’ progress. Its realization is only possible on the basis of a technology, when a teacher can create a learning algorithm based on available methods of literary text analysis.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/647
Appears in Collections:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРЕДМЕТОЦЕНТРИЗМ У ВИКЛАДАННІ ЛІТЕРАТУРИ.pdf401,55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.