Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1003
Title: ПРОБЛЕМА МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
Authors: Бугаєць, Н. О.
Keywords: міжпредметна інтеграція
математична інформатика
фундаменталізація навчання
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Abstract: Стаття присвячена питанням міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті. Інформатика розглядається як фундаментальна наукова дисципліна і комплексний науковий напрям, що має інтердисциплінарний характер. У статті наведені основні принципи визначення змісту навчання для інформатичних дисциплін в умовах швидких змін. Звертається увага на посилення фундаментальної складової навчання інформатики у вищому навчальному закладі за рахунок вивчення її теоретичних основ і математики. В статті аналізуються і узагальнюються поняття математичної інформатики та комп’ютерної математики як окремих дисциплін, що виникають у процесі міжпредметної інтеграції математики та інформатики. Математична інформатика – це фундаментальна природничо-наукова частина інформатики, де вивчаються математичні об’єкти і поняття, що відносяться до основ інформатики. В процесі навчання математичної інформатики необхідно розглянути: які досягнення математики вплинули на розвиток інформатики, і які задачі інформатики дали поштовх до появи ідей та методів досліджень у математиці, яким чином вплив цих наук продовжується дотепер. Комп’ютерна математика розглядається як сукупність теоретичних, алгоритмічних, апаратних, програмних засобів, призначених для розв’язування математичних задач з високою мірою візуалізації всіх етапів обчислень. У статті описані важливі методичні та професійні можливості використання комп’ютерних математичних пакетів, виокремлюються основні напрями впливу використан- ня інформаційно-комунікаційних технологій математичного призначення на навчальний процес.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1003
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf186,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.