Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1021
Title: | МЕТОДИКА ДІАГНОСТУВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ДОСВІДУ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
Authors: | Дікун, І. А. |
Keywords: | досвід творчої діяльності критерії, показники |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті розкрито особливості діагностики сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики педагогічних коледжів та інститутів мистецтв. Відповідно до визначених компонентів структури досвіду творчої діяльності майбутніх педагогів-музикантів встановлено основні критерії його сформованості: міра умотивованості творчої професійної спрямованості майбутнього учителя музики; ступінь опанування теоретичними компетенція- ми у галузі музично-педагогічних знань; якість володіння конструктивно- перетворювальними уміннями музично-педагогічної діяльності та навичками самостійно-пізнавальної активності у вирішенні професійних завдань; здат- ність до стійкої орієнтації на самовдосконалення та професійне зростання, а також визначені показники їх вимірювання. Указано основні рівні, які відобра- жають динаміку змін та характер музично-педагогічної діяльності: високий, середній та низький. Також висвітлено особливості використання діагностич- них методик з виявлення рівня сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх фахівців. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1021 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.