Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1021
Title: МЕТОДИКА ДІАГНОСТУВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ДОСВІДУ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Authors: Дікун, І. А.
Keywords: досвід творчої діяльності
критерії, показники
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Abstract: У статті розкрито особливості діагностики сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики педагогічних коледжів та інститутів мистецтв. Відповідно до визначених компонентів структури досвіду творчої діяльності майбутніх педагогів-музикантів встановлено основні критерії його сформованості: міра умотивованості творчої професійної спрямованості майбутнього учителя музики; ступінь опанування теоретичними компетенція- ми у галузі музично-педагогічних знань; якість володіння конструктивно- перетворювальними уміннями музично-педагогічної діяльності та навичками самостійно-пізнавальної активності у вирішенні професійних завдань; здат- ність до стійкої орієнтації на самовдосконалення та професійне зростання, а також визначені показники їх вимірювання. Указано основні рівні, які відобра- жають динаміку змін та характер музично-педагогічної діяльності: високий, середній та низький. Також висвітлено особливості використання діагностич- них методик з виявлення рівня сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх фахівців.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1021
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf175,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.