Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1089
Title: | СИСТЕМНО-ХОЛІСТИЧНИЙ КОНТЕКСТ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ НА ЗАСАДАХ ПРАКСЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ |
Authors: | Проворова, Є. М. |
Keywords: | майбутній учитель музики методологічні підходи системний підхід компететнісний підхід, |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У межах статті на основі аналізу, систематизації, узагальнення наукових дже-рел представлено методологічні підходи до дослідження методичної підготовки майбутнього вчителя музики. Системно-холістичний контекст дозволяє розглядати особистість студента у процесі методичної підготовки як вищу форму цілісності, розвиток якої відбувається з урахуванням принципів гармоній-ного поєднання розумового розвитку з емоційним, творчим, духовним, взаємопо-ваги. Урахування особистісного і діяльнісного підходів дозволяє розглядати методичну підготовку майбутніх учителів музики як процес залучення учасників праксеологічної діяльності до вокально-діалогової взаємодії на основі суб’єкт-суб’єктних відносин. Системний підхід дає змогу розглядати цей процес у єдності нормативно-цільового, теоретико-методологічного, процесуально-змі-стового, аналітико-результативного блоків. Відповідно до компетентнісного підходу формування методичної підготовленості пропонується розглядати у процесі вивчення музично-методичних дисциплін, під час педагогічної практики. З урахуванням аксіологічного, праксеологічного підходів відбувається виховання загальнолюдських і культурних цінностей успішної особистості. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1089 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.