Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1091
Назва: | РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ: НАСТУПНІСТЬ І СПАДКОЄМНІСТЬ |
Автори: | Руденко, О. Ф. |
Ключові слова: | загальна музична освіта розвиток, спадкоємність, наступність музичне навчання музично-педагогічне новаторство |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | Метою статті є дослідження основних віх розвитку загальної музичної освіти, зокрема фактів спадкоємності й наступності у розвитку методичних аспектів музичного навчання та ґенези музично-педагогічного новаторства, що має вплив на сучасні тенденції розвитку загальної музичної освіти. Обґрунтовано необхідність збагачення певними новими надбаннями вже існу-ючих методик, коли поступове введення "нового" відбувається на тлі кращого та доцільного "старого". З’ясовано, що наступність і спадкоємність повинні бути логічно пов’язаними на всіх рівнях педагогічного процесу в системі загальної естетичної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1091 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13.pdf | 366,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.