Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1297
Title: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Authors: | Шевчук, М. О. |
Keywords: | компетентність технологічна компетентність педагогічна умова |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті зазначається, що в умовах компетентнісної освіти формування технологічної компетентності молодших школярів виступає нагальною суспіль- ною потребою. Ефективність формування технологічної компетентності як ключової компетентності в початковій школі, залежить від створення певних педагогічних умов. Автор стверджує, що такими умовами виступають: організа- ція динамічного технологічного середовища; формування гуманістично спрямованого поля праці; створення простору творчої самореалізації молодших школярів; рефлексивне управління процесом формування трудової компетент- ності учнів початкової школи. У змістовому плані перша умова передбачає розробку технологічних завдань різної складності згідно віковим особливостям учнів. А застосування індивідуа- лізації та диференціації у технологічному процесі забезпечать концентрично- лінійне розширення трудового досвіду молодших школярів. Сутність другої умови полягає у створенні максимально сприятливих умов для трудового самовизна- чення особистості учня, розкриття його здібностей, уважного ставлення до внутрішнього світу школяра. Третя умова пов’язана з побудовою у культурно- розвивального простору, який спонукає учнів до виявлення потенційних творчих резервів. І четверта умова спрямована на потребу зробити процес формування технологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку контрольованим, що стає можливим за умови управління даним процесом. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1297 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.