Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1889
Title: | ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
Authors: | Павленко, О. М. |
Keywords: | компетентнісний підхід творчість творча компетентність |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті окреслюється проблема необхідності та важливості формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у про- цесі фахової підготовки. Представлено особливості компетентнісного підходу до організації навчального процесу у закладах вищої освіти. У процесі наукового пошуку запропоновано розуміти творчу компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як інтегровану професійно-особистісну характеристику, яка забезпечить ефективність професійної діяльності в типових і неординар- них ситуаціях музично-педагогічної реальності, продуктивно використовуючи власний творчій потенціал. Представлено основні шляхи розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва: можливість побачити та окреслити проблему; вміння діяти в нешаблонних ситуаціях; здат- ність віднайти нові рішення; реалізація творчого потенціалу; активізація твор- чих здібностей; готовність до інноваційної діяльності; відкритість новому, адаптивність. Окреслено зміст творчої компетентності майбутнього вчите- ля музичного мистецтва, який полягає в багатогранному поєднанні внутрішніх процесів і зовнішніх характерних проявів творчої особистості. З’ясовано, що формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного ми- стецтва сприятиме становленню кваліфікованих фахівців з високим творчим потенціалом та готовністю до творчого виконання професійної діяльності, здатності виходити за межі стандартної діяльності, здійснюючи інноваційні процеси. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1889 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.