Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1914
Назва: АРТ-ТЕРАПІЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИТЯЧИМ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ
Автори: Черненко, Т. В.
Цимбалюк, А. О.
Ключові слова: арт-терапія
діти молодшого шкільного віку
реабілітація
Дата публікації: 2020
Видавець: НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У даній статті проведено теоретичний аналіз використання засобів арт-терапії у реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем у сучасній психо-лого-педагогічній літературі. Наукове дослідження розкриває особливості впливу арт-терапії на психолого-педагогічну реабілітацію дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем, ефективність застосування арт-терапії в реабілітації дітей зазначеної категорії. Зазначаємо, що застосу-вання арт-терапії призводить до більш ефективного відновлення коорди-наційних здібностей, дрібної моторики, сприяє поліпшенню психоемоційного статусу дітей з дитячим церебральним паралічем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1914
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf481,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.