Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2793
Title: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Authors: Панчук, А. П.
Панчук, І. В.
Шелюк, В. О.
Кашуба, А. А.
Keywords: сучасні підходи
вдосконалення фізичної підготовки
освітній процес
студенти вищих закладів освіти
Issue Date: 2022
Abstract: У статті проаналізовано сучасні підходи вдосконалення фізичної підготовки студентів у вищих закладах освіти. Зазначено актуальність та аналіз дослі- джень. Подано мету, яка полягає в обґрунтуванні теоретичних підходів вдоскона- лення фізичної підготовки студентів у вищих закладах освіти. З’ясовано, що оздоровчо-спортивна робота впроваджується на певному етапі фізичного розвитку й фізичної підготовки студентів. Одним із шляхів підвищення ефективності фізичної виховання студентської молоді є розробка нормативів фізичної підготовленості за належними величинами, які забезпечують стабіль- ний рівень здоров’я. Зазначено, що методологія формування інформаційного простору в процесі фі- зичного виховання студентів займає чільне місце в розробках науковців, фахівців В українській освіті сьогодні проголошується принцип варіативності, який дає можливість втілювати й контролювати педагогічний процес за різними моде- лями. У цьому напрямі йде й прогрес освіти: розробка різних варіантів її змісту, наукова розробка і практичне обґрунтування нових ідей і технологій. Загострено потребу в зміні програмних підходів та визначенні напрямів розвитку фізичного виховання як процесу, спрямованого не тільки на фізичний розвиток, функціональне вдосконалення організму, набуття основних життєво необхідних рухових умінь і навичок, а й культурну освіту майбутньої інтелектуальної еліти, усвідомлення нею власного здоров’я не лише в державному масштабі, а й в індивідуальному, особистісному плані; ролі організації фізичного виховання та вчасному використанні його засобів у цьому процесі. Усе це створює необхідність включення фізичного виховання до переліку обов’язкових дисциплін вищих навчальних закладів, засвоєння яких проводиться за спеціально розробленою програмою в межах чітко організованого освітнього під керівництвом викладачів- професіоналів.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2793
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 3

Files in This Item:
File SizeFormat 
_НЗ_№3_2022 (2)-7-15.pdf220,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.