Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанчук, А. П.-
dc.contributor.authorПанчук, І. В.-
dc.contributor.authorШелюк, В. О.-
dc.contributor.authorКашуба, А. А.-
dc.date.accessioned2023-04-05T10:09:31Z-
dc.date.available2023-04-05T10:09:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2793-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасні підходи вдосконалення фізичної підготовки студентів у вищих закладах освіти. Зазначено актуальність та аналіз дослі- джень. Подано мету, яка полягає в обґрунтуванні теоретичних підходів вдоскона- лення фізичної підготовки студентів у вищих закладах освіти. З’ясовано, що оздоровчо-спортивна робота впроваджується на певному етапі фізичного розвитку й фізичної підготовки студентів. Одним із шляхів підвищення ефективності фізичної виховання студентської молоді є розробка нормативів фізичної підготовленості за належними величинами, які забезпечують стабіль- ний рівень здоров’я. Зазначено, що методологія формування інформаційного простору в процесі фі- зичного виховання студентів займає чільне місце в розробках науковців, фахівців В українській освіті сьогодні проголошується принцип варіативності, який дає можливість втілювати й контролювати педагогічний процес за різними моде- лями. У цьому напрямі йде й прогрес освіти: розробка різних варіантів її змісту, наукова розробка і практичне обґрунтування нових ідей і технологій. Загострено потребу в зміні програмних підходів та визначенні напрямів розвитку фізичного виховання як процесу, спрямованого не тільки на фізичний розвиток, функціональне вдосконалення організму, набуття основних життєво необхідних рухових умінь і навичок, а й культурну освіту майбутньої інтелектуальної еліти, усвідомлення нею власного здоров’я не лише в державному масштабі, а й в індивідуальному, особистісному плані; ролі організації фізичного виховання та вчасному використанні його засобів у цьому процесі. Усе це створює необхідність включення фізичного виховання до переліку обов’язкових дисциплін вищих навчальних закладів, засвоєння яких проводиться за спеціально розробленою програмою в межах чітко організованого освітнього під керівництвом викладачів- професіоналів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсучасні підходиuk_UA
dc.subjectвдосконалення фізичної підготовкиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectстуденти вищих закладів освітиuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
_НЗ_№3_2022 (2)-7-15.pdf220,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.