Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2896
Title: | Література в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний зміст |
Other Titles: | Типи навчальної діяльності на уроках літератури |
Authors: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Keywords: | навчальний процес, засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок, узагальнення і систематизація, контроль і корекція, художній твір, історико-літературний матеріал, шляхи аналізу. |
Issue Date: | Apr-2022 |
Publisher: | Українська мова і література в школі |
Citation: | Бондаренко Ю. І. Література в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний зміст. Українська мова і література в школі. 2022. №3. С. 8-13 |
Abstract: | Статтю присвячено взаємодії двох діяльнісних систем, які вчитель застосовує під час навчання літератури, – загальнодидактичної та методико-філологічної. У такий спосіб окреслено процесуальну парадигму, яка є синкретичним утворенням, адже існує необхідність формувати в учнів нові знання і вміння, узагальнювати їх, контролювати й коригувати, застосовувати в нових умовах, проте все це може бути забезпечено тільки методичними засобами, у першу чергу шляхами аналізу літературних творів та вивчення історико-літературних матеріалів. Автор статті розкриває питання, які саме психологічні можливості з᾽являються в школярів на кожному типологічно зумовленому етапі навчання за умови використання кожного з відомих шляхів аналізу літературного матеріалу. Він формує цілісне уявлення про навчальний процес у його педагогічній багатгранності. |
Description: | Статтю присвячено взаємодії двох діяльнісних систем, які вчитель застосовує під час навчання літератури, – загальнодидактичної та методико-філологічної. У такий спосіб окреслено процесуальну парадигму, яка є синкретичним утворенням, адже існує необхідність формувати в учнів нові знання і вміння, узагальнювати їх, контролювати й коригувати, застосовувати в нових умовах, проте все це може бути забезпечено тільки методичними засобами, у першу чергу шляхами аналізу літературних творів та вивчення історико-літературних матеріалів. Автор статті розкриває питання, які саме психологічні можливості з᾽являються в школярів на кожному типологічно зумовленому етапі навчання за умови використання кожного з відомих шляхів аналізу літературного матеріалу. Він формує цілісне уявлення про навчальний процес у його педагогічній багатгранності. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2896 |
Appears in Collections: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Література в школі типологізація навч процесу та його діяльнісний зміст.docx | 44,94 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.