Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2896
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-05T11:43:40Z | - |
dc.date.available | 2023-06-05T11:43:40Z | - |
dc.date.issued | 2022-04 | - |
dc.identifier.citation | Бондаренко Ю. І. Література в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний зміст. Українська мова і література в школі. 2022. №3. С. 8-13 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2896 | - |
dc.description | Статтю присвячено взаємодії двох діяльнісних систем, які вчитель застосовує під час навчання літератури, – загальнодидактичної та методико-філологічної. У такий спосіб окреслено процесуальну парадигму, яка є синкретичним утворенням, адже існує необхідність формувати в учнів нові знання і вміння, узагальнювати їх, контролювати й коригувати, застосовувати в нових умовах, проте все це може бути забезпечено тільки методичними засобами, у першу чергу шляхами аналізу літературних творів та вивчення історико-літературних матеріалів. Автор статті розкриває питання, які саме психологічні можливості з᾽являються в школярів на кожному типологічно зумовленому етапі навчання за умови використання кожного з відомих шляхів аналізу літературного матеріалу. Він формує цілісне уявлення про навчальний процес у його педагогічній багатгранності. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено взаємодії двох діяльнісних систем, які вчитель застосовує під час навчання літератури, – загальнодидактичної та методико-філологічної. У такий спосіб окреслено процесуальну парадигму, яка є синкретичним утворенням, адже існує необхідність формувати в учнів нові знання і вміння, узагальнювати їх, контролювати й коригувати, застосовувати в нових умовах, проте все це може бути забезпечено тільки методичними засобами, у першу чергу шляхами аналізу літературних творів та вивчення історико-літературних матеріалів. Автор статті розкриває питання, які саме психологічні можливості з᾽являються в школярів на кожному типологічно зумовленому етапі навчання за умови використання кожного з відомих шляхів аналізу літературного матеріалу. Він формує цілісне уявлення про навчальний процес у його педагогічній багатгранності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська мова і література в школі | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес, засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок, узагальнення і систематизація, контроль і корекція, художній твір, історико-літературний матеріал, шляхи аналізу. | uk_UA |
dc.title | Література в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний зміст | uk_UA |
dc.title.alternative | Типи навчальної діяльності на уроках літератури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Література в школі типологізація навч процесу та його діяльнісний зміст.docx | 44,94 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.