Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2023-06-05T11:43:40Z-
dc.date.available2023-06-05T11:43:40Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.citationБондаренко Ю. І. Література в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний зміст. Українська мова і література в школі. 2022. №3. С. 8-13uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2896-
dc.descriptionСтаттю присвячено взаємодії двох діяльнісних систем, які вчитель застосовує під час навчання літератури, – загальнодидактичної та методико-філологічної. У такий спосіб окреслено процесуальну парадигму, яка є синкретичним утворенням, адже існує необхідність формувати в учнів нові знання і вміння, узагальнювати їх, контролювати й коригувати, застосовувати в нових умовах, проте все це може бути забезпечено тільки методичними засобами, у першу чергу шляхами аналізу літературних творів та вивчення історико-літературних матеріалів. Автор статті розкриває питання, які саме психологічні можливості з᾽являються в школярів на кожному типологічно зумовленому етапі навчання за умови використання кожного з відомих шляхів аналізу літературного матеріалу. Він формує цілісне уявлення про навчальний процес у його педагогічній багатгранності.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено взаємодії двох діяльнісних систем, які вчитель застосовує під час навчання літератури, – загальнодидактичної та методико-філологічної. У такий спосіб окреслено процесуальну парадигму, яка є синкретичним утворенням, адже існує необхідність формувати в учнів нові знання і вміння, узагальнювати їх, контролювати й коригувати, застосовувати в нових умовах, проте все це може бути забезпечено тільки методичними засобами, у першу чергу шляхами аналізу літературних творів та вивчення історико-літературних матеріалів. Автор статті розкриває питання, які саме психологічні можливості з᾽являються в школярів на кожному типологічно зумовленому етапі навчання за умови використання кожного з відомих шляхів аналізу літературного матеріалу. Він формує цілісне уявлення про навчальний процес у його педагогічній багатгранності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська мова і література в школіuk_UA
dc.subjectнавчальний процес, засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок, узагальнення і систематизація, контроль і корекція, художній твір, історико-літературний матеріал, шляхи аналізу.uk_UA
dc.titleЛітература в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний змістuk_UA
dc.title.alternativeТипи навчальної діяльності на уроках літературиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.