Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2896
Назва: | Література в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний зміст |
Інші назви: | Типи навчальної діяльності на уроках літератури |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | навчальний процес, засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок, узагальнення і систематизація, контроль і корекція, художній твір, історико-літературний матеріал, шляхи аналізу. |
Дата публікації: | кві-2022 |
Видавець: | Українська мова і література в школі |
Бібліографічний опис: | Бондаренко Ю. І. Література в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний зміст. Українська мова і література в школі. 2022. №3. С. 8-13 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено взаємодії двох діяльнісних систем, які вчитель застосовує під час навчання літератури, – загальнодидактичної та методико-філологічної. У такий спосіб окреслено процесуальну парадигму, яка є синкретичним утворенням, адже існує необхідність формувати в учнів нові знання і вміння, узагальнювати їх, контролювати й коригувати, застосовувати в нових умовах, проте все це може бути забезпечено тільки методичними засобами, у першу чергу шляхами аналізу літературних творів та вивчення історико-літературних матеріалів. Автор статті розкриває питання, які саме психологічні можливості з᾽являються в школярів на кожному типологічно зумовленому етапі навчання за умови використання кожного з відомих шляхів аналізу літературного матеріалу. Він формує цілісне уявлення про навчальний процес у його педагогічній багатгранності. |
Опис: | Статтю присвячено взаємодії двох діяльнісних систем, які вчитель застосовує під час навчання літератури, – загальнодидактичної та методико-філологічної. У такий спосіб окреслено процесуальну парадигму, яка є синкретичним утворенням, адже існує необхідність формувати в учнів нові знання і вміння, узагальнювати їх, контролювати й коригувати, застосовувати в нових умовах, проте все це може бути забезпечено тільки методичними засобами, у першу чергу шляхами аналізу літературних творів та вивчення історико-літературних матеріалів. Автор статті розкриває питання, які саме психологічні можливості з᾽являються в школярів на кожному типологічно зумовленому етапі навчання за умови використання кожного з відомих шляхів аналізу літературного матеріалу. Він формує цілісне уявлення про навчальний процес у його педагогічній багатгранності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2896 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Література в школі типологізація навч процесу та його діяльнісний зміст.docx | 44,94 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.