Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3735
Title: Особливості партнерської взаємодії учасників освітнього процесу: ЗДО, початкова школа та сім’я
Authors: Бобро, Л. В.
Бобро, А. А.
Keywords: дошкільна освіта
початкова освіта
взаємодія
партнерська взаємодія
форми взаємодії
Issue Date: 2024
Publisher: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Abstract: Наyкова стаття висвітлює надзвичайно актуальну проблему сучасної освіти, яка пов’язана із партнерською взаємодією учасників освітнього процесу, зокрема заклад дошкільної освіти, початкова школа та сім’я. Обґрунтовано актуальність вище зазначеної проблеми дослідження. У процесі аналізу сучасної наукової літе ратури з’ясовано, що умови, в яких знаходяться всі соціальні інституції, характе ризуються надзвичайно швидкою мірою соціальних, освітніх, політико-економіч них змін, що значно ускладнює їхню діяльність. Постійна зайнятість батьків знижує ефективність процесу виховання їхніх дітей. Як наслідок – відбувається погіршення довірливих стосунків дітей та батьків. Саме тому необхідно знайти точки дотику у можливій взаємодопомозі та співпраці закладу дошкільної освіти, початкової школи та сім’ї. У межах розгляду досліджуваної проблеми було проаналізовано різні джерела нау кової літератури, які мають психолого-педагогічне спрямування. У результаті такого аналізу було визначено, що співпраця між дошкільним закладом та почат ковою школою виникає завдяки взаємодії педагогів та ефективному спілкуванню у процесі навчання. Ця взаємодія складається з послідовних кроків, що забезпе чують зв’язок між дошкільною та початковою освітою. Також визначено, що сьогоднішня реальність вимагає, щоб освітня діяльність у дошкільному закладі була орієнтована на підготовку дітей до школи, враховуючи їх майбутні потреби, а також здатність вчителя адаптувати навчальний процес до досягнутого рівня розвитку старших дошкільників. Отримані знання, вміння, навички та досвід, набуті в дошкільному закладі та в сім’ї, спрямовані на активне використання у навчальному процесі. Зацікавлення дошкільного закладу та початкової школи полягає у комфортному переході дитини від одного етапу освіти до іншого. Особливість педагогічної взаємодії полягає в спільному вирішенні завдань освіт нього процесу між сім’єю, дошкільним закладом та школою, враховуючи його доцільність та цілеспрямованість, оптимальні взаємовпливи та взаємозаміну всіх учасників педагогічного процесу. Ця взаємодія об’єднує педагогів, батьків і дітей, сприяючи їхньому активному взаєморозвитку.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3735
Appears in Collections:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
макет_НЗ_№2_2024-16-21.pdf205,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.