Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3735
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бобро, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Бобро, А. А. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-28T09:43:52Z | - |
dc.date.available | 2024-08-28T09:43:52Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.udc | 373.2:373.3]:37.064.1 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3735 | - |
dc.description.abstract | Наyкова стаття висвітлює надзвичайно актуальну проблему сучасної освіти, яка пов’язана із партнерською взаємодією учасників освітнього процесу, зокрема заклад дошкільної освіти, початкова школа та сім’я. Обґрунтовано актуальність вище зазначеної проблеми дослідження. У процесі аналізу сучасної наукової літе ратури з’ясовано, що умови, в яких знаходяться всі соціальні інституції, характе ризуються надзвичайно швидкою мірою соціальних, освітніх, політико-економіч них змін, що значно ускладнює їхню діяльність. Постійна зайнятість батьків знижує ефективність процесу виховання їхніх дітей. Як наслідок – відбувається погіршення довірливих стосунків дітей та батьків. Саме тому необхідно знайти точки дотику у можливій взаємодопомозі та співпраці закладу дошкільної освіти, початкової школи та сім’ї. У межах розгляду досліджуваної проблеми було проаналізовано різні джерела нау кової літератури, які мають психолого-педагогічне спрямування. У результаті такого аналізу було визначено, що співпраця між дошкільним закладом та почат ковою школою виникає завдяки взаємодії педагогів та ефективному спілкуванню у процесі навчання. Ця взаємодія складається з послідовних кроків, що забезпе чують зв’язок між дошкільною та початковою освітою. Також визначено, що сьогоднішня реальність вимагає, щоб освітня діяльність у дошкільному закладі була орієнтована на підготовку дітей до школи, враховуючи їх майбутні потреби, а також здатність вчителя адаптувати навчальний процес до досягнутого рівня розвитку старших дошкільників. Отримані знання, вміння, навички та досвід, набуті в дошкільному закладі та в сім’ї, спрямовані на активне використання у навчальному процесі. Зацікавлення дошкільного закладу та початкової школи полягає у комфортному переході дитини від одного етапу освіти до іншого. Особливість педагогічної взаємодії полягає в спільному вирішенні завдань освіт нього процесу між сім’єю, дошкільним закладом та школою, враховуючи його доцільність та цілеспрямованість, оптимальні взаємовпливи та взаємозаміну всіх учасників педагогічного процесу. Ця взаємодія об’єднує педагогів, батьків і дітей, сприяючи їхньому активному взаєморозвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.subject | партнерська взаємодія | uk_UA |
dc.subject | форми взаємодії | uk_UA |
dc.title | Особливості партнерської взаємодії учасників освітнього процесу: ЗДО, початкова школа та сім’я | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2024-16-21.pdf | 205,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.