Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4237
Title: | ЗАСТОСУВАННЯ SMART МЕТОДУ ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ У НАПИСАННІ КУРСОВИХ РОБІТ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ЙОГО ЕФЕКТИВНІСТЬ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ |
Authors: | Остапенко, Л. М. |
Keywords: | підготовка вчителя SMART метод встановлення цілей курсова робота із зарубіжної літератури |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Abstract: | Стаття присвячена аналізу можливостей застосування SMART методу вста новлення цілей у виконанні курсових робіт із зарубіжної літератури в процесі підготовки здобувачів спеціальності 014 «Середня освіта. Англійська мова та зарубіжна література». В умовах цифровізації суспільства та появи нової освіт ньої парадигми, пов’язаної зі SMART технологіями, сучасний учитель зарубіжної літератури має володіти широким спектром компетентностей і не лише давати знання, а й бути дослідником, проєктним менеджером та науковим керівником. Відповідно організація навчального процесу за вимогами SMART освіти потребує такої системи управління навчанням (learning management system), яка б мотивувала здобувачів, спонукала самостійно набувати досвід і навички та заохочувала їх до творчої і наукової діяльності. Ці виклики актуалі зують пошук і впровадження інноваційних методів, що відповідатимуть сучасним освітнім запитам і сприятимуть комплексному розвитку дослідницьких, проєкт них та керівних компетентностей вчителів зарубіжної літератури. Проведений у статті аналіз застосування SMART методу встановлення цілей в організації самостійної роботи здобувачів під час виконання курсових робіт із зарубіжної літератури доводить його ефективність на різних етапах наукового дослі дження. Послуговуючись алгоритмом розумного цілепокладання як навігаційним інструментом, здобувач має змогу самостійно обирати тему, напрямок і методи дослідження залежно від особистих вподобань і ресурсів та адаптувати їх відповідно до фахових вимог, самостійно і системно опановувати логіку науко вого дослідження, релевантно визначати об’єкт, предмет, мету і завдання дослідження з огляду на власні потреби професійного і персонального розвитку, доцільно і логічно вибудовувати структуру і зміст дослідження відповідно до мети і завдань, зважено планувати етапи виконання курсової роботи і дотриму ватися тайм-менеджменту, ефективно апробувати і захищати наукові здобутки. Автор статті доходить висновку, що застосування SMART методу встановлення цілей у виконанні курсових робіт відповідає сучасним запитам SMART освіти щодо забезпечення самостійності, мотивованості, адаптова ності, ресурсності і технологічності та має перспективи бути інтегрованим в освітній процес як важливий компонент підготовки вчителя зарубіжної літератури. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4237 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1 |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
макет_НЗ_№1_2025 (1)-104-111.pdf | 243,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.