Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапенко, Л. М.-
dc.date.accessioned2025-03-12T09:51:22Z-
dc.date.available2025-03-12T09:51:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc378.147:821]:005-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4237-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу можливостей застосування SMART методу вста новлення цілей у виконанні курсових робіт із зарубіжної літератури в процесі підготовки здобувачів спеціальності 014 «Середня освіта. Англійська мова та зарубіжна література». В умовах цифровізації суспільства та появи нової освіт ньої парадигми, пов’язаної зі SMART технологіями, сучасний учитель зарубіжної літератури має володіти широким спектром компетентностей і не лише давати знання, а й бути дослідником, проєктним менеджером та науковим керівником. Відповідно організація навчального процесу за вимогами SMART освіти потребує такої системи управління навчанням (learning management system), яка б мотивувала здобувачів, спонукала самостійно набувати досвід і навички та заохочувала їх до творчої і наукової діяльності. Ці виклики актуалі зують пошук і впровадження інноваційних методів, що відповідатимуть сучасним освітнім запитам і сприятимуть комплексному розвитку дослідницьких, проєкт них та керівних компетентностей вчителів зарубіжної літератури. Проведений у статті аналіз застосування SMART методу встановлення цілей в організації самостійної роботи здобувачів під час виконання курсових робіт із зарубіжної літератури доводить його ефективність на різних етапах наукового дослі дження. Послуговуючись алгоритмом розумного цілепокладання як навігаційним інструментом, здобувач має змогу самостійно обирати тему, напрямок і методи дослідження залежно від особистих вподобань і ресурсів та адаптувати їх відповідно до фахових вимог, самостійно і системно опановувати логіку науко вого дослідження, релевантно визначати об’єкт, предмет, мету і завдання дослідження з огляду на власні потреби професійного і персонального розвитку, доцільно і логічно вибудовувати структуру і зміст дослідження відповідно до мети і завдань, зважено планувати етапи виконання курсової роботи і дотриму ватися тайм-менеджменту, ефективно апробувати і захищати наукові здобутки. Автор статті доходить висновку, що застосування SMART методу встановлення цілей у виконанні курсових робіт відповідає сучасним запитам SMART освіти щодо забезпечення самостійності, мотивованості, адаптова ності, ресурсності і технологічності та має перспективи бути інтегрованим в освітній процес як важливий компонент підготовки вчителя зарубіжної літератури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителяuk_UA
dc.subjectSMART метод встановлення цілейuk_UA
dc.subjectкурсова робота із зарубіжної літературиuk_UA
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ SMART МЕТОДУ ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ У НАПИСАННІ КУРСОВИХ РОБІТ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ЙОГО ЕФЕКТИВНІСТЬ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
макет_НЗ_№1_2025 (1)-104-111.pdf243,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.